eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług transportu lotniczego na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu lotniczego na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportu lotniczego na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cbd407c-d03c-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. "Al Tech: Akademia innowacyjnych zastosowań technologii cyfrowych" finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150874/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/123/009/U/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153187,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu lotniczego w zakresie sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, zgodnie ze szczegółowym opisem przestawionym w Załączniku nr 5 do SWZ
2. Pod nazwą „jeden bilet” należy rozumieć bilet na trasie „tam i z powrotem” lub bilet „w jedną
stronę”.
3. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części. Oferty można składać na wszystkie części.
4. Trasa i terminy lotów:
Część I
4.1. – Podróż tam, data wylotu z Gdańska – 17 czerwca 2022, trasa podróży:
Gdańsk (GDN) - New Orlean, USA (MSY) - 22 osoby
(wymagany czas łącznego połączenia poniżej 20h)
4.2. – Podróż z powrotem, data wylotu z New Orlean (MSY) – 25 lub 26 czerwca 2022,
trasa podróży: New Orlean, USA (MSY) - Gdańsk (GDN)
(wymagany czas łącznego połączenia poniżej 19h) – 14 osób
5. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku możliwości rezerwacji dla wszystkich uczestników
podróży w jednym terminie lub przez tego samego przewoźnika, połączenia alternatywne, z
zastrzeżeniem terminów lotów opisanych w pkt. 3.2.

6. Rodzaj i liczba biletów:
Część I
6.1. Bilet elektroniczny powrotny w obie strony – trasa Gdańsk – New Orlean/ New Orlean - Gdańsk –
14 sztuk
6.2. Bilet elektroniczny w jedną stronę – trasa Gdańsk - New Orlean – 8 sztuk
7. Dodatkowe wymagania:
7.1. Bilet lotniczy elektroniczny dla każdego Uczestnika będzie obejmował jedną sztukę bagażu
podręcznego (o łącznej wadze co najmniej 8kg) oraz jedną sztukę bagażu rejestrowego o wadze
minimalnej 23 kg na całej trasie (do odprawy).
7.2. Posiłek na połączeniu przez Atlantyk
7.3. Możliwość wyboru miejsca przed wylotem (przed odprawą)
7.4. Klasa ekonomiczna, z biletem podlegającym zamianie

8. Wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez Wykonawcę Zamawiającemu
muszą być identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie
rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) użytkowanego
przez Wykonawcę oraz powinny zawierać cenę biletu według taryfy przewoźnika.

9. Termin i miejsce wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy, na wskazane przez
Zamawiającego adresy e-mail uczestników podróży lub na adres Sekcji Logistyczno-Inwentarzowej ,
WETI, PG)
10. Szczegółowe wymagania zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SWZ.
12. Kody wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod główny: 63512000-1 usługi sprzedaży biletów podróżnych
13. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie
zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy wykonawca
wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz
podał nazwę (firmę) ewentualnego podwykonawcy, o ile jest mu wiadoma na tym etapie.
15. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.5.5.) Wartość części: 96094,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu lotniczego w zakresie sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, zgodnie ze szczegółowym opisem przestawionym w Załączniku nr 5 do SWZ
2. Pod nazwą „jeden bilet” należy rozumieć bilet na trasie „tam i z powrotem” lub bilet „w jedną
stronę”.
3. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części. Oferty można składać na wszystkie części.
4. Trasa i terminy lotów:

Część II

4.1. – Podróż tam, data wylotu z New Orlean - 25 czerwca 2022, trasa podróży:
New Orlean, USA (MSY) – Los Angeles, USA (LAX) - 5 osób
4.2. Podróż tam, data wylotu z Gdańska - 25 lub 26 czerwca 2022, trasa podróży:
Gdańsk (GDN) – San Jose, USA (SJC) – 5 osób
4.3. – Podróż z powrotem, data wylotu z San Jose - 02 lipca 2022,trasa podróży
San Jose, USA (SJC) – Gdańsk (GDN) - 10 osób

5. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku możliwości rezerwacji dla wszystkich uczestników
podróży w jednym terminie lub przez tego samego przewoźnika, połączenia alternatywne, z
zastrzeżeniem terminów lotów opisanych w pkt. 3.2.

6. Rodzaj i liczba biletów:

Część II
6.1. Bilet elektroniczny w jedną stronę – trasa New Orlean – Los Angeles – 5 sztuk
6.2. Bilet elektroniczny w obie strony – trasa Gdańsk – San Jose/ San Jose - Gdańsk – 5 sztuk
6.3. Bilet elektroniczny w jedną stronę – trasa San Jose – Gdańsk – 5 sztuk

7. Dodatkowe wymagania:
7.1. Bilet lotniczy elektroniczny dla każdego Uczestnika będzie obejmował jedną sztukę bagażu
podręcznego (o łącznej wadze co najmniej 8kg) oraz jedną sztukę bagażu rejestrowego o wadze
minimalnej 23 kg na całej trasie (do odprawy).
7.2. Posiłek na połączeniu przez Atlantyk
7.3. Możliwość wyboru miejsca przed wylotem (przed odprawą)
7.4. Klasa ekonomiczna, z biletem podlegającym zamianie

8. Wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez Wykonawcę Zamawiającemu
muszą być identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie
rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) użytkowanego
przez Wykonawcę oraz powinny zawierać cenę biletu według taryfy przewoźnika.

9. Termin i miejsce wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy, na wskazane przez
Zamawiającego adresy e-mail uczestników podróży lub na adres Sekcji Logistyczno-Inwentarzowej ,
WETI, PG)
10. Szczegółowe wymagania zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SWZ.
12. Kody wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod główny: 63512000-1 usługi sprzedaży biletów podróżnych
13. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie
zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy wykonawca
wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz
podał nazwę (firmę) ewentualnego podwykonawcy, o ile jest mu wiadoma na tym etapie.
15. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.5.5.) Wartość części: 57093,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Top Podróże Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522621751

7.3.3) Ulica: Pl. Zwycięstwa nr 1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-233

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Top Podróże Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522621751

7.3.3) Ulica: Pl. Zwycięstwa 1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-233

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.