eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borzęcin › Budowa dróg wewnętrznych na osiedlach mieszkaniowych w Gminie Borzęcin. Przedsięwzięcie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg wewnętrznych na osiedlach mieszkaniowych w Gminie Borzęcin.
Przedsięwzięcie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000532180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borzęcin

1.5.2.) Miejscowość: Borzęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-825

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@borzecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugborzecin,m,202395,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg wewnętrznych na osiedlach mieszkaniowych w Gminie Borzęcin.
Przedsięwzięcie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa2d7fdd-b713-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024168/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa dróg wewnętrznych na osiedlach mieszkaniowych w Gminie Borzęcin.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115833/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.04.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Budowa dróg na osiedlach mieszkaniowych w Gminie Borzęcin” w trybie zaprojektuj i wybuduj. Przedsięwzięcie współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład” Program Inicjatyw Strategicznych.
2. Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych polegających na:
1) Budowie dróg wewnętrznych D1-D4 wraz z infrastrukturą w miejscowości Borzęcin.
Zakres robót obejmuje m.in.
- opracowanie pełnej i kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
- budowę dróg wewnętrznych z mieszanek mineralno-asfaltowych (długość ok. 380 m),
- budową/ przebudową zjazdów,
- budowę ciągów pieszych z kostki brukowej (długość ok. 380m),
- budowę kanalizacji deszczowych dla dróg wewnętrznych,
- budowę oświetlenia ulicznego dla dróg wewnętrznych.
2) Budowie dróg wewnętrznych D9-D13 wraz z infrastrukturą w miejscowości Borzęcin - Łazy.
Zakres robót obejmuje m.in.
- opracowanie pełnej i kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
- budowę dróg wewnętrznych z mieszanek mineralno-asfaltowych (długość ok. 1830 m),
- budową/ przebudową zjazdów,
- budowę ciągów pieszych z kostki brukowej (długość ok. 1830 m),
- budowę kanalizacji deszczowych dla dróg wewnętrznych,
- budowę oświetlenia ulicznego dla dróg wewnętrznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, przedmiary robót oraz program funkcjonalno–użytkowy. Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy dróg wewnętrznych D5-D8 w miejscowości Łęki, które ujęte zostały w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
W ramach opracowań projektowych Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
- pozyskania niezbędnych dokumentów w celu wykonania projektu budowlanego, w tym m.in. mapy sytuacyjno-wysokościowej do projektowania przedmiotu zamówienia, operatu geologicznego,
- sporządzenia projektów budowlanych w wersji papierowej (w 4 egz.) oraz w wersji elektronicznej (w 1 egz.), a także uzyskania wynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień, itp.
Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego rozwiązań projektowych uzyskanie prawomocnych decyzji pozwolenia na budowę. Oryginały prawomocnych decyzji pozwolenia na budowę wraz z załącznikami tj. opieczętowanymi projektami budowlanymi należy przekazać Zamawiającemu.
- sporządzenia projektów wykonawczych w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej,
- sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej,
- sporządzenia przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej,
- sporządzenia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji inwestycji (zał. nr 3 do umowy),
- sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
- pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane.
Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. W ramach przeniesienia praw autorskich Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość przysługujących mu majątkowych praw autorskich do projektów lub ich części. Przeniesienie praw autorskich będzie bezwarunkowe, uprawniające do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania, w kraju i za granica na wszystkich polach eksploatacji, określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Przeniesienie praw autorskich obejmować będzie ponadto prawo do dokonywania zmian i modyfikacji, w tym do włączania w całości lub w części do innych dokumentacji projektowych oraz do wykonywania prawa zależnego.
Planowany zakres prac inwestycyjnych obejmuje między innymi wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę.
Ilości określające zakres robót budowlanych podane w Programie funkcjonalno-użytkowym są ilościami orientacyjnymi. Należy je zweryfikować i zaktualizować na podstawie projektów budowlanych i wykonawczych.
Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i decyzje niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych a następnie do uzyskania pozwolenia na użytkowanie jeśli będzie ono wymagane lub potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia obiektu do użytkowania bez sprzeciwu.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w:
- Programie funkcjonalno-użytkowym (zwanym dale PFU), stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ
- wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112500-0 - Usuwanie gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231111-6 - Podnoszenie i poziomowanie rurociągów

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45231113-0 - Poziomowanie rurociągów

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10457195,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13307318,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10457195,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD DRÓG Usługi Budowy i Modernizacji Dróg Łagosz spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8691587815

7.3.3) Ulica: Przyborów 398

7.3.4) Miejscowość: Borzęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 32-825

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty energetyczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10457195,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 820 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.