eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kup › Prowadzenie Zakładu Diagnostyki Obrazowej w Stobrawskim Centrum Medycznym Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie Zakładu Diagnostyki Obrazowej w Stobrawskim Centrum Medycznym Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 14

1.5.2.) Miejscowość: Kup

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie Zakładu Diagnostyki Obrazowej w Stobrawskim Centrum Medycznym Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ed8ca9d-bda6-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126399

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia Zakładu Diagnostyki Obrazowej w skład, którego wchodzą:
a) Pracownia Rentgenodiagnostyki Ogólnej - wykonywanie badań radiologicznych stacjonarnie oraz w Oddziałach Szpitalnych aparatem mobilnym - liczba wykonywanych i opisywanych badań z zakresu Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej nie jest limitowana.,
b) Pracowni Tomografii Komputerowej - wykonywanie badań radiologicznych stacjonarnie - liczba wykonywanych i opisywanych badań z zakresu Pracowni Tomografii Komputerowej jest limitowana do 120 badań miesięcznie.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby:
1) Świadczył zamawiane usługi na wysokim poziomie zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami umożliwiającymi akredytację i certyfikację, sztuką i etyką zawodu, obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności oraz całodobowej, nieprzerwanej pracy na rzecz Zamawiającego,
2) Świadczył usługi na rzecz pacjentów SCM Sp. z o. o. oraz pacjentów zgłaszających się celem wykonania badań RTG na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zamawiającego z podmiotami zewnętrznymi, jak również odpłatnie na podstawie skierowania lekarskiego,
3) Osoby świadczące usługi w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej posiadały odpowiednie kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4) Prowadził pełną ewidencję wykonanych badań, również w systemie informatycznym Zamawiającego,
5) Badania obrazowe w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej były wykonywane przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu,
6) Opisy badań umieszczane były bezpośrednio w systemie informatycznym funkcjonującym SCM Sp. z o. o. lub wydawane w postaci wydruku papierowego autoryzowanego przez lekarza opisującego badanie;
7) Na własny koszt i we własnym zakresie dokonywał zakupu nośników informatycznych i niezbędnych artykułów biurowych, koniecznych do bieżącego funkcjonowania Pracowni Rentgenodiagnostyki;
8) Gromadził i sortował odpady komunalne i medyczne powstające w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej, zgodnie z procedurą Zamawiającego, przekazaną za potwierdzeniem w dniu zawarcia umowy;
9) Użytkował pomieszczenia, urządzenia medyczne i pozostały sprzęt będący na wyposażeniu Zakłady Diagnostyki Obrazowej w sposób odpowiadający ich przeznaczeniu, przestrzegał przepisów ochrony P/POŻ, BHP, i ochrony mienia,
10) Organizował i ustalał terminy przeglądów specjalistycznych aparatury użytkowanej w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej. W przeglądach organizowanych przez Wykonawcę musi uczestniczyć delegowany pracownik Zamawiającego,
11) Sporządzał, prowadził i aktualizował dokumentację Zakładu Diagnostyki Obrazowej, w tym do celów ochrony radiologicznej;
12) Dostosował Program Zapewnienia Jakości wynikający z ustawy o prawie atomowym do standardów i procedur dotyczących akredytacji i zintegrowanego systemu zarządzania jakością oraz wewnętrznymi uregulowaniami Zamawiającego;
13) Pełnił funkcję Inspektora Ochrony Radiologicznej dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej i posiadał zaświadczenie Głównego Inspektora Sanitarnego o nadaniu uprawnień Inspektora Ochrony Radiologicznej typu R.
14) Świadczył zamawiane usługi zgodnie ze standardami i procedurami obowiązującymi u Zamawiającego w szczególności dotyczącymi akredytacji i zintegrowanego systemu zarządzania jakością oraz wewnętrznymi uregulowaniami Zamawiającego.
15) przedstawił polisę ubezpieczeniową stwierdzającą zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, i zobowiązał się do utrzymywania ważnej polisy ubezpieczeniowej przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Wykonawca, w trakcie świadczenia usług na rzecz pacjentów Zamawiającego, będzie korzystał nieodpłatnie z:
1) bazy lokalowej Zamawiającego,
2) aparatury i sprzętu medycznego Zamawiającego,
4. Korzystanie ze środków określonych w pkt. 3 będzie odbywać się w zakresie niezbędnym do świadczenia przedmiotowych usług.
5. Wykonawca nie może wykorzystywać środków określonych w pkt. 3 na cele odpłatnego świadczenia usług, chyba że odpłatność wynika z odrębnych przepisów i jest pobierana na rzecz Zamawiającego, zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego cennikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENTGENODIAGNOSTYKA Artur Rudnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 752 113 20 67

7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 2F/1

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.