eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Kwidzyn



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Kwidzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Kwidzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab3998a2-a5cd-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013788/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu w Piekarskim Młynie

1.1.7 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Oborach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089967/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1112337,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Oborach”
Zamierzeniem Zamawiającego jest podłączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej 10 nieruchomości, zlokalizowanych przy drodze gminnej nr 247002G w miejscowości Obory. Zaprojektowano wykonanie przydomowych pompowni ścieków na każdej posesji i zbiorczego przewodu ciśnieniowego z włączeniem tego przewodu do istniejącego przewodu ciśnieniowego Dz 160 PE przy drodze wojewódzkiej nr 588.
Szczegółowy zakres robót:
 kanalizacja sanitarna grawitacyjna
• 10 szt. przyłączy grawitacyjnych Dz 160 PVC o łącznej dł. - ok 58 mb,
 kanalizacja sanitarna ciśnieniowa
• 3 szt. przyłączy ciśnieniowych Dz 40 PE 100 o łącznej dł. - ok 62 mb,
• 7 szt. przyłączy ciśnieniowych Dz 63 PE 100 o łącznej dł. - ok 226 mb,
• sieć zbiorcza ciśnieniowa Dz 63 PE 100 o łącznej dł. - ok 1032 mb,
• sieć zbiorcza ciśnieniowa Dz 75 PE 100 o łącznej dł. – ok 868 mb,
 pompownie przydomowe, pompy z silnikami 2,4 kW – 8 szt.,
 pompownie przydomowe, pompy z silnikami 3,7 kW – 2 szt.,
 budowa wewnętrznych przyłączy elektrycznych do pompowni - 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 568161,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu w Piekarskim Młynie”
Przedmiotem robót budowlanych jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej dla miejscowości Kamionka (Piekarski Młyn) w Gminie Kwidzyn.
Przewidzianą do realizacji sieć wodociągową zaprojektowano od istniejącego przewodu Dz 90 znajdującego się przed rzeką Liwą do Piekarskiego Młyna przewodem Dz 63 PE1200 SDR 17. Dla przejścia przez rzekę Liwę przewidziano wymianę istniejącego przewodu Dn 32 w rurze izolacyjnej o średnicy Dn 120, opartej na konstrukcji mostowej, około 40 cm powyżej spodu mostu, na rurę Dz 75 w rurze preizolowanej o średnicy Dz 160 mm w tym samym miejscu i na tej samej konstrukcji. Zakresem robót objęta jest także budowa hydroforni.
W zakres tych robót wchodzi budowa :
 kanalizacja sanitarna grawitacyjna:
• Dz 160 PVC - ok 565 mb,
 kanalizacja sanitarna ciśnieniowa:
• Dz 63 PE 100 – ok 862 m,
 pompownia ścieków z 2 pompami wyporowymi – 1 szt.,
 budowa wewnętrznych przyłączy elektrycznych do pompowni - 1 szt.,
 sieć wodociągowa:
• Dz 63 PE 100 – ok 783 mb,
• Dz 75 PE 100 – ok 83 mb (w tym 14 mb preizolowane),
• Dz 50 PE 100 – 137 mb,
• Dz 40 PE 100 – ok 327 mb,
• Dz 25 PE 100 – ok 56 mb
• Wodomierze - 3 szt.
• Podwodomierze - 8 szt,
• Hydrofornia – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 544175,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość złożonych ofert znacznie przekraczają kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690479,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849482,87 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675082,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1066400,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675082,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Projektowo- Wykonawczych Tomasz Kiełbowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 876 217 38 84

7.3.3) Ulica: DROGA KRUPIOWSKA 48

7.3.4) Miejscowość: GRUDZIĄDZ

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675082,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.