eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Modernizacja widowni Buskiego Samorządowego Centrum Kultury



Ogłoszenie z dnia 2021-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja widowni Buskiego Samorządowego Centrum Kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BUSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KULTURY W BUSKU-ZDROJU

1.3.) Oddział zamawiającego: BSCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290625643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 22

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 54 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bsck.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bsck.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja widowni Buskiego Samorządowego Centrum Kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a46d933-e860-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119646/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AD. 26.1.02.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia, stanowi modernizacja widowni Buskiego Samorządowego Centrum Kultury, zlokalizowanego przy al. Mickiewicza 22, 28-100 Busko-Zdrój, obejmującą prace budowlane, dotyczące wymiany podłogi oraz dostawę i montaż nowych foteli kinowych. Celem realizacji niniejszego zamówienia, jest zapewnienie optymalnych warunków dla działalności Zamawiającego, umożliwiających prowadzenie statutowej działalności kulturalnej. Niniejsze zamówienie, realizowane będzie w ramach projektu „Modernizacja widowni Buskiego Samorządowego Centrum Kultury", który otrzymał dofinasowanie na realizacje zadania ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ramach programu priorytetowego Infrastruktura Domów Kultury 2021. Przedmiot zamówienia ma zostać zrealizowany według poniższej specyfikacji techniczno-liczbowej.

SPECYFIKACJA TECHNICZNO LICZBOWA:

L.p. | Specyfikacja przedmiotu zamówienia | Ilość | j.m.

1. Wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego sali metodą skaningu laserowego 3D 1 kpl.

2. Wykonanie dokumentacji wykonawczej nowej geometrii podłogi wraz z nowym rozmieszczeniem foteli według obowiązujących przepisów oraz w oparciu o dokumentację inwetaryzacyjną 1 kpl.

3. Demontaż istniejących foteli wraz z utylizacją 400 szt.

4. Demontaż istniejących wykładzin wraz z utylizacją 1 kpl.

5. Demontaż istniejącego oświetlenia przeszkodowego 1 kpl.

6. Dostawa i montaż podłogi podniesionej w technologii lekkiej, w pełni atestowanej podłogi podniesionej monolitycznej 260 m2

7. Dostawa i montaż wykładziny dywanowej 195 m2

8. Dostawa i montaż wykładziny PVC 280 m2

9. Oświetlenie przeszkodowe w technologii LED - zakup, dostawa, montaż (okablowanie, sterowniki natężenia) 75 mb

10. Dostawa i montaż foteli kinowych 326 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856202,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 856202,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856202,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AMB GROUP POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272523223

7.3.3) Ulica: Rtm. Witolda Pileckiego 67

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-781

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

3DSKANGEO Piotr Bartosiak

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856202,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.