Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122951/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00129926/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Widuchowa w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład :Program Inwestycji Strategicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIDUCHOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684924
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA
1.5.2.) Miejscowość: Widuchowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-120
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 72 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@widuchowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.widuchowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/widuchowa/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Widuchowa w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład :Program Inwestycji Strategicznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd79086-ba4d-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035051/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Widuchowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122951/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ISR.271.2.2022.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Widuchowa w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Zamówienie wykonuje się w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ .
1. Realizacja zamówienia obejmuje :
a) Wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowanie materiałów do dokonania w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz uzyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa.
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STW i ORB oraz odpowiednie przepisy prawa
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
2. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym w zakresie przygotowania dokumentacji projektowej , zobowiązany będzie min do :
- sporządzenia mapy do celów projektowych,
- wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej
- opracowania dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych , z uwzględnieniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454)
- opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wszystkich niezbędnych branż wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków technicznych , opinii, uzgodnień
- pozyskania i przygotowania niezbędnych dokumentów i opracowań do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (min. Mapy ewidencyjne, karta informacyjna)
- uzyskania w imieniu Zamawiającego niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia zezwoleń , decyzji, uzgodnień, i opinii wymaganych obowiązującymi przepisami prawa min.:
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
- dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych
-ponoszenia wszelkich opłat administracyjnych w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji.
Treść , zakres i forma projektu budowlanego ma pozwolić na dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych planowych do rozbudowy oczyszczalni ścieków.
Dokumentację projektową należy sporządzić i przygotować w następujący sposób:
- projekt budowlany i wykonawczy – w 4 egz.
- przedmiary robót – w 4 egz.
- kosztorys inwestorski – w 4 egz.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – w 4 egz.
Cały zakres dokumentacji projektowej należy sporządzić w wersji papierowej i elektronicznej w formatach: * .dwg, *.xls, *.docx, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD.
3. Zamawiający określa termin na opracowanie dokumentacji projektowej 365 dni od zawarcia umowy.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych według dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego . Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót , za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami PFU projektem organizacji robót oraz poleceniami Zamawiającego.
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy zobowiązany będzie także do :
- urządzenia terenu budowy ,
- odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy ,
- uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego,
- ustawienie tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru,
- sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do właściwego zasobu geodezyjnego.
6. Szczegółowy zakres zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4907700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4907700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecol-Unicon sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841383568
7.3.3) Ulica: Równa 2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-067
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4907700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 913 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.