eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia oraz mechanicznego zabezpieczenia wybranych nieruchomości



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia oraz mechanicznego zabezpieczenia wybranych nieruchomości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78

1.5.8.) Numer faksu: 32 245 48 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia oraz mechanicznego zabezpieczenia wybranych nieruchomości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-712e04d1-ba3f-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119448/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/DZP/DE/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243072,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia nieruchomości przy ul. Tunelowej 2 w Świętochłowicach – siedziba Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach, obejmujące:
a) usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia świadczonej przez 24 godziny dna dobę, 7 dni w tygodniu, również w święta i dni ustawowo wolne od pracy. Zamawiający pod pojęciem bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia rozumie usługę polegającą na stałej obecności pracowników ochrony na ochranianej nieruchomości w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, oraz świadczenie jej zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 1A do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) oraz w Planie Ochrony Obiektu, o którym mowa w §5 ust. 6 za-łącznika nr 2A do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU),
b) dysponowanie zmotoryzowaną grupą interwencyjną. Zamawiający pod pojęciem grupy interwencyjnej rozumie zmotoryzowane, dwuosobowe grupy pracowników ochrony reagujące po otrzymaniu sygnału z systemów alarmowych albo od innych pracowników, którzy przekazują informacje o zaistniałym zagrożeniu, wyposażone w radiowe środki łączności z czasem dojazdu do obiektów Zamawiającego nieprzekraczającym 5 minut, świadczące usługi zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 1A do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) oraz w Planie Ochrony Obiektu, o którym mowa w §5 ust. 6 umowy załącznika nr 2A do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU).
Pozostałe warunki realizacji zamówienia regulują projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowiące załącznik 2A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 190572,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Świadczenie usług mechanicznego zabezpieczania wybranych nieruchomości zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie mechanicznego zabezpieczania nw. wybranych nieruchomości zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przed włamaniem, dewastacją lub przebywaniem postronnych osób:
a) budynek mieszkalny – wielorodzinny przy ul. Chorzowskiej 77 – budynek wyłączony z eksploatacji (zły stan techniczny);
b) budynek mieszkalny – wielorodzinny przy ul. Barlickiego 25A - budynek wyłączony z eksploatacji (zły stan techniczny);
c) budynek użyteczności publicznej (szkoła) przy ul. A. Bukowego 17 w Świętochłowicach – budynek czasowo wyłączony z eksploatacji;
d) budynek mieszkalno – użytkowy (2 mieszkania + poradnia – gabinety) przy ul. Łagiewnickiej 34 w Świętochłowicach – budynek czasowo wyłączony z eksploatacji;
e) budynek mieszkalno – użytkowy, wielorodzinny przy Pl. Słowiańskim 13 w Świętochłowicach – wyłączone z eksploatacji są tylko mieszkania w budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SWZ - SOPZ.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia regulują projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik 2B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 52500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166362,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247712,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166362,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Time Security Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sky One Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240445733

7.3.3) Ulica: Plac Wolności 2

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Działania grup interwencyjnych - Ochrona Juwentus Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166362,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61992,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61992,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61992,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPONN- Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Ochrony Nieruchomości Nieużytkowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320651623

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 5/37

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podjazdy grupy interwencyjnej - SOLID SECURITY


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61992,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.