eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobiele Wielkie › Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody w m. Huta Drewniana oraz rozbudowę oczyszczalni ścieków w m. Kobiele Małe



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody w m. Huta Drewniana oraz rozbudowę oczyszczalni ścieków w m. Kobiele Małe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiele Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta

1.5.2.) Miejscowość: Kobiele Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-524

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kobielewielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobielewielkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.kobielewielkie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody w m. Huta Drewniana oraz rozbudowę oczyszczalni ścieków w m. Kobiele Małe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d87041df-a03c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001851/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody w m. Huta Drewniana oraz rozbudowę oczyszczalni ścieków w m. Kobiele Małe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081017/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.I.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10783065,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kobiele Małe gmina Kobiele Wielkie”.
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kobiele Małe gmina Kobiele Wielkie przewidziana jest na działkach na których obecnie zlokalizowana jest oczyszczalnia istniejąca tj. na działce 231/2 i 232/2 obręb Kobiele Małe.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
2) Uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji.
3) Uzyskanie pozwolenia na budowę.
4) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych projektów.
5) Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Zamawiający przewiduje przebudowę i rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w ten sposób aby po zakończeniu całego procesu inwestycyjnego oczyszczalnia stanowiła zblokowany obiekt inżynieryjny, w celu ograniczenia powierzchni zabudowy. Zbiorniki technologiczne oczyszczalni ścieków takie jak zbiornik reaktora, zbiornik ścieków dowozowych i osadu dowożonego powinny zostać wykonane z betonu odpornego na korozje. Ze względów hydraulicznych powinny być okrągłe co w znacznym stopniu obniża koszty eksploatacji obiektu. Reaktor biologiczny powinien znajdować się w bezpośredniej bliskości budynku technicznego i powinien zostać obsypany skarpą pełniącą funkcję izolacji termicznej. Budynek techniczny powinien być zaprojektowany i wykonany metodą tradycyjną, antresola budynku powinna zostać wykorzystana do lokalizacji mechanicznego podczyszczania ścieków. Usytuowanie pomieszczenia dmuchaw powinno umożliwiać wykorzystanie ciepła produkowanego przez pracujące dmuchawy do ogrzewania pomieszczenia technologicznego. Wszelkie podstawowe urządzenia technologiczne wraz z armatura technologiczną powinny zostać usytuowane w budynku technicznym.
Zastosowane urządzenia technologiczne, armatura i aparatura powinny spełniać warunki do zabudowy w obiekcie, jakim jest oczyszczalnia ścieków, materiały użyte oraz wykonane urządzenia zapewniać powinny możliwie jak największą ochronę przed agresywnym środowiskiem.

Elementy istniejącej oczyszczalni ścieków przeznaczone do przebudowy, rozbudowy, adaptacji lub likwidacji:
1) pompownia ścieków surowych – adaptacji i przebudowa istniejącej;
2) budynek techniczny – budowa dodatkowego budynku;
3) stanowisko składowania kontenerów na piasek i skratki – budowa nowego;
4) reaktor biologiczny I ciąg technologiczny – budowa nowego;
5) reaktor biologiczny II ciąg technologiczny – budowa nowego;
6) zbiornik uśredniający ścieki i osad dowozowy – budowa nowego;
7) zbiornik osady nadmiernego – budowa nowego;
8) pomieszczenie na kontener na osad – budowa nowego;
9) wiata dla agregatu prądotwórczego – budowa nowej;
10) samoczynne złącze rezerwowe – budowa nowego;
11) miejsca postojowe – budowa nowych;
12) wylot ścieków oczyszczonych – budowa nowego;
13) budynek socjalno – techniczny – adaptacja i rozbudowa istniejącego;
14) stacja mechanicznego odwadniania osadu – adaptacja istniejącej;
15) stacja wapnowania osadu – adaptacja i przebudowa istniejącej;
16) pomieszczenie na kontener na osad – rozbudowa istniejącego budynku;
17) wiata na osad – budowa nowej;
18) wiata magazynowa – adaptacja istniejącej;
19) studnia pomiarowa ścieków oczyszczonych – budowa nowej;
20) główna rozdzielnia – budowa nowej;
21) ogrodzenie obiektu – rozbudowa istniejącego ogrodzenia;
22) istniejąca studnia rozprężna – wyłączenie z użytkowania;
23) istniejące reaktory – po zakończeniu przebudowy i rozbudowy zdemontować;
24) istniejący punkt rzutu ścieków – wyłączyć z użytkowania;
25) istniejąca studnia wodomierzowa – adaptacja;
26) istniejący wylot ścieków oczyszczonych - po zakończeniu przebudowy i rozbudowy zdemontować.
Zamawiający wymaga również wykonania instalacji fotowoltaicznej na terenie obiektu oczyszczalni o mocy min . 20 kW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno – użytkowym rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków Kobiele Małe gm. Kobiele Wielkie (Rozdział Va SWZ).
Ponadto Zamawiający informuje, że oprócz dokumentów formalnych wymienionych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków Kobiele Małe gm. Kobiele Wielkie posiada uprawomocnione decyzje tj. decyzję środowiskową znak: RIG.II.6220.02.2021 z dnia 21.12.2021r. oraz decyzję lokalizacji celu publicznego znak: RIG.II.6733.3.2021 z dnia 27.01.2022r.
UWAGA:
Wszystkie prace budowlane należy prowadzić przy jednoczesnym zapewnieniu funkcjonowania istniejącej oczyszczalni ścieków, po zakończeniu prac budowlanych nastąpi przełączenie na nowe ciągi technologiczne, a stare zostaną wyłączone z użytku i częściowo zdemontowane.
Wymagania łączne dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia
Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku,
3) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
• o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane,
• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,
j) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń dla wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi tych urządzeń
k) wersję elektroniczną dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania.
Rozwiązania równoważne:
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dla każdej z Części zamówienia odrębnie:
- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - wykonanie robót branży konstrukcyjno – budowlanej, branży sanitarnej, branży elektrycznej oraz branży drogowej.
- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 8443065,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Remont budynku hydroforni w miejscowości Huta Drewniana gm. Kobiele Wielkie”.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
2) Uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji.
3) Uzyskanie pozwolenia na budowę.
4) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych projektów.
5) Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Zamawiający przewiduje wykonanie remontu budynku hydroforni wraz z wymianą urządzeń stanowiących wyposażenie hydroforni i wszystkich instalacji wewnętrznych tj. w szczególności:
1) wykonanie robót demontażowych,
2) wykonanie robót budowlanych tj. robót dociepleniowych na zewnątrz budynku (ściany, dach), wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę parapetów, wymianę orynnowania oraz obróbek blacharskich,
3) wykonanie gładzi na ścianach wewnątrz budynku oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych (w pomieszczeniach opisanych w programie funkcjonalno - użytkowym),
4) wykonanie wylewek oraz posadzek z płytek ceramicznych w całym budynku,
5) wymianę stolarki wewnętrznej,
6) wykonanie robót instalacyjnych tj. wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej i nowej instalacji elektrycznych wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 kW,
7) dostawę i montaż nowych rur doprowadzających wodę ze studni głębinowych do budynku hydroforni,
8) dostawę i montaż nowych zbiorników hydroforowych w ilości 3 sztuk o pojemności min. 5000 litrów każdy,
9) dostawa i montaż lampy UV,
10) montaż szafy sterowniczej wraz z automatyka pozwalającą na automatyczne zarządzanie hydrofornią,
11) dostawę i montaż agregatu prądotwórczego o mocy S=25kVA,
12) dostawę i montaż elektrycznych urządzeń grzewczych,
13) wykonanie opaski wokół budynku oraz wjazdu z kostki brukowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno – użytkowym remontu budynku hydroforni wraz z wymianą urządzeń stanowiących wyposażenie hydroforni w miejscowości Huta Drewniana (Rozdział Vb SWZ).
Wymagania łączne dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia
Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku,
3) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
• o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane,
• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,
j) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń dla wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi tych urządzeń
k) wersję elektroniczną dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania.
Rozwiązania równoważne:
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dla każdej z Części zamówienia odrębnie:
- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - wykonanie robót branży konstrukcyjno – budowlanej, branży sanitarnej, branży elektrycznej oraz branży drogowej.
- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2340000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15900000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15900000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.