Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00127392/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowo – dostawczego dla Instytutu im. Jerzego Grotowskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT IM.JERZEGO GROTOWSKIEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekretariat
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001413508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: rynek Ratusz 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-101
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: natalia@prudenspdp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://grotowski-institute.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prudenspdp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowo – dostawczego dla Instytutu im. Jerzego Grotowskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ae81be8-c094-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127392/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/01/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210483 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowo – dostawczego dla Instytutu im. Jerzego Grotowskiego.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do nabycia i oddania do używania zamawiającemu samochodu spełniającego wymagania określone w Załączniku Nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu leasingu.
3. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
a) Leasing rozliczany w złotych polskich.
b) Raty leasingowe równe.
c) Okres leasingu – 60 miesięcy.
d) Wartość czynszu inicjalnego/opłata wstępna – do 10% ceny netto samochodu powiększonej o podatek VAT.
e) Wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu – do 20% ceny netto samochodu powiększonej o podatek VAT obowiązujący w dacie wykupu samochodu.
f) Wszystkie przeglądy serwisowe wynikające z zaleceń producenta w okresie gwarancji realizowane na koszt Wykonawcy, zawierające wszystkie koszty części, materiałów eksploatacyjnych oraz robociznę. Zamawiający, przez pełną obsługę serwisową pojazdu, w okresie trwania gwarancji (w cenie oferty), rozumie wymianę płynów eksploatacyjnych, filtrów i innych materiałów naturalnie zużywających się np. tarczy hamulcowych czy klocków hamulcowych oraz dokonywanie przeglądów pojazdów zgodnie z polityką serwisową producenta. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest by w cenie oferty zapewnić pełną obsługę gwarancyjną, tzn. wymianę części, których zużycie wynika z awarii pojazdów a nie z winy Zamawiającego. Natomiast obsługa serwisowa dotycząca, np. wymiany elementów pojazdów dokonywana z winy Zamawiającego, np. w skutek nieprawidłowego użytkowania pojazdu, uszkodzenia mechanicznego, przeprowadzona będzie zgodnie z zapisami lit. f) na koszt Zamawiającego.
g) Podstawą refakturowania ewentualnych kosztów naprawy, będzie pisemne uzasadnienie Autoryzowanego Serwisu Obsługi lub uprawnionego rzeczoznawcy powoływanego przez Wykonawcę, które jednoznacznie wskaże na nieprawidłową eksploatację pojazdu przez Zamawiającego.
4. Zakres wymagań w zakresie gwarancji został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert w postępowaniuSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
- Druk papieru firmowego, papieru z hologramem, wizytówek, kopert, dyplomów, zaproszeń, materiałów i broszur informacyjnych, wielkoformatowych kolorowych wydruków oraz wykonanie identyfikatorów.........
- Dostawa systemu do manualnego tworzenia mikromacierzy próbek tkanek w bloku parafinowym
- Dodruk publikacji z serii Biblioteka Narodowa Wisława Szymborska "Wybór poezji" dla Wydawnictwa Ossolineum
- Wykonanie likwidacji spękań nawierzchni bitumicznych na drogach miejskich we Wrocławiu
- Dostawa apteczek dla jednostek garnizonu dolnośląskiego.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów osobowych hybrydowych na potrzeby LUW w Lublinie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- DŁUGOTERMINOWY NAJEM CZTERECH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DLA CUPT.
- Zakup fabrycznie nowych pojazdów samochodowych
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego bezemisyjnego (samochód dostawczy z nadwoziem typu "brygadówka") w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
- Zakup i dostawa samochodu o napędzie elektrycznym wraz z stacją ładowania na potrzeby GDDKiA Oddział w Poznaniu ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.