Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076995/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci z gminy Murowana Goślina do specjalistycznych placówek oświatowych według V. (pięciu) części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 89 23 600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wtorkowska@murowana-goslina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci z gminy Murowana Goślina do specjalistycznych placówek oświatowych według V. (pięciu) części zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a7756b9-9dbc-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018059/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci z gminy Murowana Goślina do specjalistycznych placówek oświatowych według V. (pięciu) części zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076995/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 900851 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 900850 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina na trasie z domu do placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem tym dzieciom/uczniom opieki w czasie dowożenia – zgodnie z określonymi poniżej wymogami – nieprzerwalnie, we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych przez szacowany okres 205 dni nauki szkolnej, począwszy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2023 roku.2. Realizacja części I zamówienia obejmuje: Trasę nr 1 - Złotoryjsko, Murowana Goślina, Przebędowo, Trojanowo, Wojnowo, Białężyn, Nieszawa do Zespołu Szkół Specjalnych w Kowanówku przy ul. Miłowody 2.
Całkowita trasa obejmuje dwukrotny kurs do placówki oświatowej w Kowanówku i z powrotem i wyniesie średnio 104 km, w związku z powyższym na trasie nr 1 pojazd powinien dysponować 10. miejscami dla uczniów.
Liczba kilometrów uzależniona jest od liczby zgłoszonych uczniów, (w roku szkolnym 2021/2022 zaplanowano dowóz do 20 uczniów), planu zajęć poszczególnych uczniów, liczby niezbędnych kursów
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 122980 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina na trasie z domu do placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem tym dzieciom/uczniom opieki w czasie dowożenia – zgodnie z określonymi poniżej wymogami – nieprzerwalnie, we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych przez szacowany okres 205 dni nauki szkolnej, począwszy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2023 roku2. Realizacja części II obejmuje: Trasę nr 2 - Trojanowo, Przebędowo, Rakownia, Boduszewo, Huciska, Kamińsko, Długa Goślina, Murowana Goślina do placówek oświatowych:
- Ośrodek Szkolno-Wychowawczego dla Uczniów Niewidomych w Owińskach, plac Przemysława 9, Owińska,
-Przedszkole „Zaczarowany Zamek”, ul. Poznańska 15, Owińska.
-Punkt Przedszkolny Terpeutyczne Senso Szkraby", ul. 1 Maja 88, Biedrusko.
Całkowita trasa obejmuje czterokrotny kurs do placówek i z powrotem i wyniesie średnio 240 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 232200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina na trasie z domu do placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem tym dzieciom/uczniom opieki w czasie dowożenia – zgodnie z określonymi poniżej wymogami – nieprzerwalnie, we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych przez szacowany okres 205 dni nauki szkolnej, począwszy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2023 roku2. Realizacja części III dotyczy: Trasy nr 3 - Przebędowo, Murowana Goślina, Mściszewo, Złotoryjsko do placówek oświatowych:
-Zespół Szkół Specjalnych Nr 101 im. Jana Brzechwy, ul. Swoboda 41, Poznań,
-Zespół Szkół Specjalnych Nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Kanclerska 31, Poznań,
-Ośrodek Rehabilitacyjno–Edukacyjno-Wychowawczy “Emedea” Sp. z o.o., ul. Bosa 15, Poznań.
Całkowita trasa obejmuje czterokrotny kurs do placówek i z powrotem i wyniesie średnio 260 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 251550 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina na trasie z domu do placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem tym dzieciom/uczniom opieki w czasie dowożenia – zgodnie z określonymi poniżej wymogami – nieprzerwalnie, we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych przez szacowany okres 205 dni nauki szkolnej, począwszy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2023 roku2. Zakres części IV obejmuje: Trasę nr 4 - Kąty, Białęgi, Raduszyn, Murowana Goślina do placówek oświatowych:
Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy nr 4 w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 im. J. Korczaka, ul. Żniwna 1, Poznań,
Zespół Szkół Specjalnych nr 102 im. Jana Pawła II, ul. Przełajowa 6, Poznań,
Zespół Szkół Specjalnych nr 107 im Arkadego Fidlera, ul. J.H. Dąbrowskiego 73, Poznań.
Całkowita trasa obejmuje dwukrotny kurs do placówek i z powrotem i wyniesie średnio 144 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 139320 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina na trasie z domu do placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem tym dzieciom/uczniom opieki w czasie dowożenia – zgodnie z określonymi poniżej wymogami – nieprzerwalnie, we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych przez szacowany okres 205 dni nauki szkolnej, począwszy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2023 roku2. Zakres części V obejmuje: Trasę nr 5 - Nieszawa, Uchorowo, Głębocko, Murowana Goślina do placówek oświatowych:
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Uczniów Niesłyszących im. Józefa Sikorskiego, ul. Bydgoska 4a, Poznań,
Zespół Szkół Specjalnych nr 105 im. Juliana Tuwima, ul. Nieszawska 21, Poznań,
Zespół Szkół Specjalnych nr 106, ul. Janickiego 22, Poznań,
Przedszkole "Bartek" Osiedle Piastowskie 42, Poznań.
Całkowita trasa obejmuje dwukrotny kurs do placówek i z powrotem i wyniesie średnio 160 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 154800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPRESS-BUS PRZEWOZY OSOBOWO-TOWAROWE WACŁAW STASIULEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911096173
7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXPRESS BUS PRZEWOZY OSOBOWO - TOWAROWE WACŁAW STASIULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EXPRESS BUS PRZEWOZY OSOBOWO - TOWAROWE WACŁAW STASIULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140669,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA BOBER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ANIA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661796643
7.3.4) Miejscowość: Skoki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA BOBER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ANIA"
jakie przetargi wygrała firma
ANNA BOBER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ANIA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133813,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA BOBER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ANIA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661793643
7.3.4) Miejscowość: Skoki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122359,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA BOBER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ANIA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661796643
7.3.4) Miejscowość: Skoki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA BOBER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ANIA"
jakie przetargi wygrała firma
ANNA BOBER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ANIA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108321,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPRESS-BUS PRZEWOZY OSOBOWO-TOWAROWE WACŁAW STASIULEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911096173
7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXPRESS BUS PRZEWOZY OSOBOWO - TOWAROWE WACŁAW STASIULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EXPRESS BUS PRZEWOZY OSOBOWO - TOWAROWE WACŁAW STASIULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126956,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni
INNE PRZETARGI MUROWANA GOŚLINA
- "Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Murowana Goślina"
- "Budowa ul. Spokojnej w Murowanej Goślinie"
więcej: przetargi MUROWANA GOŚLINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- usługi w zakresie zabezpieczenia transportu sanitarnego pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami z podziałem na 4 zadania.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ.
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUŚ DOBREGO 2 " Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.