eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach w formule zaprojektuj i wybuduj - III"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach w formule zaprojektuj i wybuduj - III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cbe0096-a3b6-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach w formule zaprojektuj i wybuduj - III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cbe0096-a3b6-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Regułach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4058907,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Regułach, gmina Michałowice w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zamierzenie inwestycyjne zlokalizowane zostanie na terenie dz. ew. nr 628/4 obr. Reguły.
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie „Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) Budowy Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Regułach” autorstwa mgr inż. arch. Leszka Pierzchlińskiego z uwzględnieniem punktu nr 5 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia podzielony zostanie na następujące dwa Etapy:
1) Etap I a - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Regułach (COM),
2) Etap I b - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) Etap II a - wykonanie robót budowlanych - budowa COM w Regułach oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej
4) Etap II b - uzyskaniem ostatecznego zezwolenia na użytkowanie obiektu.
5. W ramach Etapu I a Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Regułach (COM) tj.:
1) projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno - budowlanego oraz projektu technicznego),
2) operatu wodno-prawnego na przebudowę sieci drenarskiej,
3) projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia (uwzględniający sprzęt do rehabilitacji, łóżka dla osób niepełnosprawnych),
4) przedmiaru robót,
5) kosztorysów inwestorskich,
6) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
7) wszystkich niezbędnych decyzji oraz uzgodnieniami właściwych dla tego etapu tj. min. uzyskaniem zgody na zjazd, uzyskaniem zgody Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie na przebudowę sieci drenarskiej, brakujących warunków na przyłączenie mediów w tym na odprowadzanie wód deszczowych, wykonanie badań geotechnicznych, przygotowaniem wniosku wraz z załącznikami w sprawie wyłączenia gruntów z produkcji rolnej.
6. W ramach Etapu I b – wystąpienie i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz Zamawiającego.
7. W ramach Etapu II a Wykonawca zobowiązany będzie do wybudowania COM według opracowanej przez siebie i przejętej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
8. W ramach Etapu II b wystąpienie i uzyskanie ostatecznego zezwolenia na użytkowanie obiektu na rzecz Zamawiającego.
9. Budynek Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego należy zaprojektować i wybudować w technologii prefabrykowanego szkieletu drewnianego, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym Budowy Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Regułach
(stanowiący załącznik do SWZ) sporządzonym przez Pana Leszka Pierzchlińskiego. Dopuszcza się zmianę technologii budynku o czym mowa w pkt. 10
10. Dopuszcza się zmianę technologii w jakiej należy zaprojektować i wybudować Budynek Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego na technologię tradycyjną murowaną.
11. Budynek przewidziano dla 20 uczestników: 14 osób na pobyt dzienny i 6 osób na pobyt całodobowy.
12. Budynek będzie składał się z części:
1) wspólnej dla uczestników w ramach pobytu całodobowego lub dziennego, którą tworzą w szczególności zespół pomieszczeń kuchennych z częścią jadalnianą, salą rekreacyjną, salą zajęć ruchowych, pomieszczeniami pomocniczymi tj. pralnie, szatnie, łazienki, toalety, pomieszczenia dla personelu, pokój medyczny (zabiegowy), gabinet psychologa i logopedy,
2) mieszkalnej dla uczestników w ramach pobytu całodobowego – 4 pokoje jednoosobowe z łazienkami, jeden pokój dwuosobowy z łazienką.
13. W ramach zamówienia Wykonawca wykona również projekt i zrealizuje zagospodarowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia na którym będzie posadowiony budynek, w którym uwzględni m.in.: drogę pożarową, utwardzone dojścia i dojazdy, miejsca postojowe, oświetlenie zewnętrzne, nasadzenia zieleni, ławki, stojaki na rowery i kosze na śmieci.
14. Wszystkie pomieszczenia w budynku COM, jak też jego otoczenie muszą być przystosowane do poruszania się osób o rożnym stopniu niepełnosprawności, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
15. Wszystkie pomieszczenia COM muszą zostać wyposażone w system monitorująco-alarmujący i przyzywowy, zapewniający poczucie bezpieczeństwa mieszkańcom oraz systemy wspierające komunikowanie się poprzez wykorzystanie usługi zdalnego dostępu online do usługi tłumacz przez strony internetowe i aplikacji oraz zapewnienie komunikacji za pomocą technologii AAC.
16. Dokumentacja projektowa musi być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
17. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu Przedmiot zamówienia zarówno w postaci tradycyjnych opracowań papierowych:
1) projekt budowlany - 3 egzemplarze,
2) kosztorysy, przedmiary i STWiORB – 2 egz.,
3) jak również w postaci elektronicznej w 1 egz.,
(w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej – możliwość odczytu plików ath, dwg) na płycie CD lub innym uzgodnionym z Zamawiającym nośniku (opis płyty powinien być trwały i zawierać tytuł projektu i dane jego autora). Wersja papierowa musi dokładnie odpowiadać wersji elektronicznej na co projektant złoży stosowne oświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5245858,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7019039,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5245858,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.B. Ekoinbud Sp. o.o. Sp.k

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "EKOINBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365609474

7.3.3) Ulica: Geodetów 29

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

w zakresie instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5245858,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 490 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.