eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Utrzymanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzi 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kamiennagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae818cd8-bfc9-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039388/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Bieżące utrzymanie dróg gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125833/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIF.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części jest utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odnowa oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Kamienna Góra.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niżej wyszczególnionych elementów:
- poprawa istniejącego znaku (obejmuje pionowanie słupka znaku),
- poprawa mocowania istniejącego znaku/tabliczki,
- demontaż słupka (wykopanie) - obejmuje usunięcie słupka wraz z fundamentem/gniazdem,
- demontaż znaku/tabliczki,
- demontaż wysięgnika (z budynku, ogrodzenia itp.),
- demontaż przedłużki znaku z rury stalowej,
- montaż słupka z odzysku,
- montaż znaku (tabliczki) z odzysku,
- dostarczenie słupka z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60 mm wraz z montażem,
- dostarczenie słupka giętego z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60 mm wraz z montażem,
- dostarczenie wysięgnika z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem (na budynku, ogrodzeniu itp.),
- dostarczenie przedłużki z rury stalowej do słupka istniejącego (średnica 60 mm) wraz z montażem,
- dostarczenie znaku ostrzegawczego A-7 wielkości średnie pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku ostrzegawczego wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu wielkości średnie B-20 pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu wielkości małe B-2 pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu i nakazu wielkości średnie pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu i nakazu wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku nakazu wielkości mini (400 mm) pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego D-6 wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego D-40, D-41, D-46, D-47 pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku U-9 do oznakowania skrajni drogowej pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie tabliczek pod znaki pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie pozostałych znaków drogowych pokrytych folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaków drogowych pokryte folią odblaskową typu 2 bez montażu,
- dostarczenie lustra prostokątnego akrylowego 800mm×1000mm wraz montażem,
- dostarczenie lustra prostokątnego poliwęglanowego 800mm×1000mm wraz z montażem,
- dostarczenie lustra drogowego okrągłego akrylowego 600mm wraz z montażem,
- dostarczenie lustra drogowego okrągłego poliwęglanowego 600mm wraz z montażem,
- dostarczenie słupka prowadzącego plastikowego U-1a wraz z montażem,
- dostarczenie słupka krawędziowego U-2 wraz z montażem,
- poprawa istniejącego słupka blokującego (obejmuje pionowanie) wraz z fundamentem/gniazdem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 76 rurowego, wkopywanego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 76 z gniazdem, wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 120 mm rurowego, wkopywanego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 120 mm z gniazdem, wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego wraz z montażem,
- oklejenie istniejącego słupka blokującego U-12c folią odblaskową I generacji,
- dostarczenie słupka blokującego ozdobnego wkopywanego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego ozdobnego z gniazdem – wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego przykręcanego na stopie (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego wkopywanego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego z gniazdem – wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- montaż słupka blokującego z odzysku,
- demontaż istniejącego słupka blokującego wyjmowanego (wraz z gniazdem),
- demontaż istniejącego słupka blokującego przykręcanego (na stopie),
- demontaż istniejącego słupka blokującego wkopywanego,
- dostarczenie zaślepki zabezpieczającej do istniejącego gniazda słupka blokującego wraz z montażem,
- dostarczenie środkowego elementu progu zwalniającego (długość najazdu 900 mm) wraz z montażem,
- dostarczenie skrajnego elementu progu zwalniającego (długość najazdu 900 mm) wraz z montażem,
- demontaż elementu progu zwalniającego,
- montaż elementu progu zwalniającego (z odzysku),
- dostarczenie barierki ozdobnej typu „pałąk” wraz z montażem (wymiary i zdjęcie barierki znajdują się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej ochronnej U-12, rurowej, materiał: stal ocynkowana malowana proszkowo, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej ochronnej U-12, rurowej, materiał: stal ocynkowana, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej szczeblinkowej U-11 a, rurowej, materiał: stal ocynkowana malowana proszkowo,
mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej szczeblinkowej U-11 a, rurowej, materiał: stal ocynkowana, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- demontaż bariery drogowej,
- montaż bariery drogowej z odzysku,
- dostarczenie tabliczki z informacją miejską (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- dostarczenie ramki stalowej do tabliczki z informacją miejską malowanej proszkowo, kolor szary wraz z uchwytami i montażem (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- dostarczenie wkładki z informacją miejską wraz z montażem (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- dostarczenie słupka stalowego do tabliczki z informacją miejską, malowanego proszkowo, kolor szary RAL 7035 wraz z montażem,
- demontaż ramki stalowej (elementu tabliczki z informacją miejską) i montaż ramki z odzysku (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- poprawa mocowania tabliczki z informacją miejską,
- dostarczenie elementu odblaskowego u-1c metalowego do barier ochronnych wraz z montażem,
- wykonanie oznakowania poziomego (m.in. znaki P-10, P-11, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej, kolor biały,
- wykonanie oznakowania poziomego (m.in. znaki P-10, P-11, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej, kolor inny (np. niebieski, czerwony),
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej masą chemoutwardzalną (m.in. znaki P-10), kolor biały,
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej masą chemoutwardzalną, kolor inny (np. niebieski, czerwony),
- usuwanie starego oznakowania poziomego poprzez frezowanie lub piaskowanie.
Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem zamówienia opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
Prace zlecane będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego protokołami typowania robót.
Ilości prac przewidzianych do wykonania stanowią wartość szacowaną, co oznacza, że ostateczna ilość zlecana na podstawie umowy może ulec zmianie. Ilość zlecanych robót może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 20% wartości brutto zawartej umowy w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. W razie zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zlecanych prac, Wykonawca się będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstawy do żądania zmiany warunków umowy, w tym także w zakresie ceny.
Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie na podstawie faktur wystawianych każdorazowo po zrealizowaniu zlecenia/zleceń. Wartość faktury ustalona zostanie w oparciu o zrealizowany asortyment, jego ilość oraz ceny jednostkowe brutto określone w ofercie Wykonawcy.
Ceny jednostkowe brutto za elementy rozliczeniowe, podane w ofercie Wykonawcy, nie będą podlegały zmianom w okresie obowiązywania umowy i będą uwzględniały koszty: robocizny, pośrednie, zysk kalkulacyjny, organizacji prac, ubezpieczeń, gwarancji, zabezpieczenia i oznakowania robót, wartości materiałów wraz z kosztami zakupu, transportu, magazynowania, pracy sprzętu wraz z kosztami towarzyszącymi, utylizacji odpadów, prowadzenia przeglądów i innych obowiązków Wykonawcy wynikających z Projektowanych postanowień umowy.
Konstrukcja i sposób umieszczania oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inne elementy oznakowania powinna być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
i warunków ich umieszczania na drogach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 ze zmianami).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139791,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191597,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139791,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLIKUZ Piotr Pindel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910090884

7.3.3) Ulica: Niemodlińska 81

7.3.4) Miejscowość: Gracze

7.3.5) Kod pocztowy: 49-156

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Oznakowanie poziome - N-KON Tomasz Szeklicki, Oława


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139791,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.