eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Utworzenie Kujawskiego Centrum Szkoleniowego Kół Gospodyń Wiejskich w Guźlinie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Kujawskiego Centrum Szkoleniowego Kół Gospodyń Wiejskich w Guźlinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310

1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Kujawskiego Centrum Szkoleniowego Kół Gospodyń Wiejskich w Guźlinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e19a5ea-b688-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036862/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utworzenie Kujawskiego Centrum Szkoleniowego Kół Gospodyń Wiejskich w Guźlinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112111

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.10.2023.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przedmiotem opracowania jest projekt zagospodarowania terenu dla zamierzenia budowlanego pn. ,,ROZBUDOWY, PRZEBUDOWY I REMONTU BUDYNKU OSP W GUŹLINIE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ ORAZ ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY UTWORZENIA KUJAWSKIEGO CENTRUM SZKOLENIOWEGO KÓŁ GOSPODYŃ WIEJSKICH W GUŹLINIE " w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "UTWORZENIE KUJAWSKIEGO CENTRUM SZKOLENIOWEGO KÓŁ GOSPODYŃ WIEJSKICH W GUŹLINIE". Budynek zlokalizowany jest na działce ewidencyjnej nr 108/3 obręb ewidencyjny 0008 Gużlin.
Budynek OSP składa się obecnie z trzech funkcjonalnych elementów. Pierwszy znajdujący się od frontu działki w budynku dwukondygnacyjnym, to pomieszczenia przeznaczone do obsługi sali znajdującej się w dużej sali przeznaczonej do spotkać która stanowi drugi segment. Część socjalno - biurowa wraz z halą sali spotkań i przybudówką od strony zachodniej stanowią nierozerwalną funkcjonalną całość. Trzeci element funkcjonalny założenia OSP to garaż dla wozu strażackiego. Cały kompleks wykonany jest w technologii tradycyjnej jako murowany. Budynek socjalno - biurowy posiada stropy żelbetowe międzykondygnacyjne. Hala z salą spotkać zwieńczona jest w części wysokiej dachem obłożonym blachą na konstrukcji z dźwigarów stalowych. Niższa część sali spotkań zwieńczony jest stropodachem niewentylowanym z wykończeniem dachu w postaci papy.
Budynki zrealizowane zostały w okresie lat 70 - 80 XX wieku na co wskazuje napis na elewacji od strony drogi " DOM STRAŻAKA na 40 -lecie PRL w Guźlinie" . Obecnie budynki nie są ocieplone jednak w dobrym stanie technicznym. Główne wejście do budynku będzie zachowane i przebudowane od strony południowej.
W projekcie zagospodarowania terenu zostały uwzględnione następujące elementy: pochylnia dla osób z niepełnosprawnością ruchową, taras od strony wschodniej, chodnik, projekt przyłącza wodociągowego, Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe. Przedmiotowe prace zamykają się w obrębie działki Inwestora.
Pozostałe elementy wchodzące w zakres zamierzenia budowlanego zostały przedstawione odpowiednio w projekcie architektoniczno-budowlanym, projektach technicznych i wykonawczych poszczególnych branż. Zakres ten obejmuje m.in.:
- przeprojektowanie frontu budynku poprzez dobudowę ścian zamiast balkonów od strony południowej,
- przebudowa i rozbudowa istniejącego garażu dla wozu strażackiego,
- docieplenie budynku i malowanie elewacji wraz pracami towarzyszącymi, wymianę stolarki zewnętrznej (okien, drzwi), parapetów, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, remont dachu, zadaszenia, murków, schodów zewnętrznych;
- przebudowę niezbędnej infrastruktury technicznej;
- remont i przebudowę pomieszczeń OSP wraz z wykonaniem pomieszczeń dla " KUJAWSKIEGO CENTRUM SZKOLENIOWEGO KÓŁ GOSPODYŃ WIEJSKICH W GUŹLINIE";
- modernizację istniejącego bloku żywieniowego dla potrzeb sali spotkań;
- modernizację i przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, teletechnicznej, a także instalacji wentylacji mechanicznej.
Dla terenu, na którym położona jest planowana inwestycja nie obowiązują ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w związku z powyższym dla potrzeb rozbudowy garażu i strefy wejściowej od południa została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Pozostałe elementy wchodzące w zakres zamierzenia budowlanego nie wymagają uzyskania w/w decyzji.
ISTNIEJACE ZAGOSPODAROWANIE TERENU:
Budynek zlokalizowany jest na działce ewidencyjnej nr 108/3 obręb ewidencyjny 0008 Gużlin. Budynek OSP składa się obecnie z trzech funkcjonalnych elementów. Pierwszy znajdujący się od frontu działki w budynku dwukondygnacyjnym, to pomieszczenia przeznaczone do obsługi sali znajdującej się w dużej sali przeznaczonej do spotkać która stanowi drugi segment. Część socjalno - biurowa wraz z halą sali spotkań i przybudówką od strony zachodniej stanowią nierozerwalną funkcjonalną całość. Trzeci element funkcjonalny założenia OSP to garaż dla wozu strażackiego. Cały kompleks wykonany jest w technologii tradycyjnej jako murowany. Budynek socjalno - biurowy posiada stropy żelbetowe międzykondygnacyjne. Hala z salą spotkać zwieńczona jest w części wysokiej dachem obłożonym blachą na konstrukcji z dźwigarów stalowych. Niższa część sali spotkań zwieńczony jest stropodachem niewentylowanym z wykończeniem dachu w postaci papy.
Budynki zrealizowane zostały w okresie lat 70 - 80 XX wieku na co wskazuje napis na elewacji od strony drogi " DOM STRAŻAKA na 40 -lecie PRL w Guźlinie" . Obecnie budynki nie są ocieplone jednak w dobrym stanie technicznym. Cały teren nie jest ogrodzony. Od strony południowej znajduje się utwardzony plac który służy jako miejsce do parkowania pojazdów. Dojście do działki inwestycyjnej odbywa się poprzez chodnik który znajduje się pomiędzy drogą wojewódzką DW265 działka nr. ewidencyjny 136 a działką inwestycyjną. Od strony wschodniej istniejące budynki zbliżają się do granicy działki na odległość ok 1,9 m w najwęższym punkcie. Od strony zachodniej budynek usytuowany jest równolegle wzdłuż istniejącej drogi i oddalony jest od granicy działki na odległość ok 5.5 m. Od strony południowej przy placu dla miejsc postojowych znajduje się maszt z syreną strażacką o wysokości ok 12-14 m. Od strony północnej przy budynku garażu dla pojazdu strażackiego znajduje się przestrzeń biologicznie czynna w postaci trawnika. Na działce w częściach biologicznie czynnych przeważa zieleń w postaci trawników. Na terenie działki od strony południowej znajduje się podziemny hydrant ?80mm w odległości ok 20 m od budynku. W odległości ok. 230m od przedmiotowego budynku, w obrębie Przedszkola, znajduje się również hydrant p.poż. o odpowiedniej wydajności. W odległości ok. 180 m, na północ od budynku, w pasie drogowym znajduje się następny hydrant.
Cały teren na działce jest zagospodarowany, posiada tereny utwardzone w postaci chodników i podjazdów. Teren naturalnie opada w stronę północną. Działka jest uzbrojone w niezbędną infrastrukturę techniczną w postaci przyłącza wody pitnej, przyłącza gazowego oraz przyłącza energetycznego. Ścieki bytowe z obrębu budynku odprowadzane są do istniejącego zbiornika bezodpływowego. Wody opadowe i roztopowe z dachu budynku odprowadzane są obecnie na teren zielony.
Na działkę prowadzi zjazd z drogi dz. nr ewidencyjny 106/3 od strony zachodniej. Rzędne terenu występujące w granicach opracowania kształtują się pomiędzy 86,73 do 85,40 m.n.p.m.
Teren, na którym Inwestor zamierza realizować swoje zamierzenie nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Sposób przeznaczenia oraz użytkowania terenu nie zmienia się.
PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU
Pod względem ukształtowania terenu głównym elementem są rozbudowane części budynków które znajdować będą się od strony południowej i zachodniej. Od strony południowej dla zapewnienia dostępu dla osób niepełnosprawnych do obiektu zaprojektowano pochylnie. W ramach prac na zewnątrz terenu przewidziano wykonanie chodników od strony południowej i wschodniej wraz z wykonaniem tarasu od strony wschodniej. Od strony zachodniej przeprojektowano istniejące podjazdy i chodniki
Pochylnie dla niepełnosprawnych
Pochylnie wykonane jako elementy murowane na ścianie fundamentowej z bloczków betonowych. Rampa jaki i strefa spocznikowa wylewana, betonowa z wyprofilowanym obrzeżem o wysokości min 7 cm . Całość obłożona płytkami ceramicznymi w kolorze grafitowym. W strefie ruchu płytki R11, na zaprawie mrozoodpornej. Z poziomych elementów należy zapewnić odpływ w postaci otworów przelewowych o szerokości min. 30 mm . Na pochylni należy wykonać balustrady z podwójny pochwytem. Jeden na wysokości 75 cm drugi na wysokości 90 cm. Balustrady wykonać ze stali nierdzewnej, mocowane do czoła pochylni.
Tarasy, chodnik wraz ze schodami i murkami oporowymi
na częściach chodników w bezpośrednim otoczeniu przebudowywanego budynku oraz w strefach gdzie wykonano docieplenie ścian fundamentowych należy wykonać prace uzupełniające i rekonstrukcyjne istniejących elementów chodnika i dojść oraz podjazdów. Rodzaj oraz grubość kostki należy dobrać na etapie prac remontowych - na ciągach jezdnych należy przewidzieć zastosowanie kostki o grubości 8 cm. W zakresie prac należy wykonać uzupełnienie warstw pod posadzkowych wraz z wykonaniem podbudowy. Nowo projektowane chodniki wykonany ze zbliżonej geometrycznie kostki betonowej używanej na istniejących chodnikach. Płyta tarasowa wykończona z płyt tarasowych betonowych z wykończeniem szlachetnym , mineralnym. Formaty płyt min. 60 x 60 x 4 cm. Kolorystyka - jasno szary. Podbudowę wykonać z grysu 2-8 mm, 20 cm kruszywa łamanego 0-31.5 mm, warstwy wyrównującej z piasku na geowłókninie. Murki oporowe wylewane, jako żelbetowe , wykończone płytami okładzinowymi , betonowymi w kolorystyce dobranej do tarasów - okładzina szlachetna z kruszywa. Min. grubość murka - 10 cm. Wysokość gazonów - 40 cm ponad poziom tarasu, trawnika, chodnika.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.

Termin wykonania:
Maksymalna data zakończenia robót: 15-03-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5498100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11685000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5498100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel i Usługi Budowalne "ER-BRUK" Karen Avetisyan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660269928

7.3.3) Ulica: Starowiejska 87

7.3.4) Miejscowość: Wielgie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-603

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5498100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.