eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego FSUSR za rok 2021, 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego FSUSR za rok 2021, 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010347026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Moniuszki 1a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-014

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 667-333-357

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@fsusr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.fsusr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

osoba prawna typu korporacyjnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego FSUSR za rok 2021, 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe941dd0-0c8b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002088/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi badania sprawozdania finansowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.fsusr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/ogloszenia-objete-pzp.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przedmiotowe Informacje zawiera SWZ, Rozdział I, pkt. VIII.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje o RODO zawiera SWZ, Rozdział I
pkt XX. KLAUZULA INFORMACYJNA w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FS.ZPN.251.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ustawowego łącznych sprawozdań
finansowych Zamawiającego za lata obrotowe kończące się dnia 31 grudnia 2021 r. oraz dnia 31
grudnia 2022 r., a w tym:
1) Jednostkowych sprawozdań finansowych Zamawiającego w 8 Oddziałach Regionalnych Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (zwane dalej również Oddziały Regionalne KRUS) za
każdy rok obrotowy tj.
- za rok obrotowy 2021 Oddziały Regionalne KRUS w: Bydgoszczy, Koszalinie, Lublinie, Łodzi,
Olsztynie, Opolu, Wrocławiu i Zielonej Górze;
- za rok obrotowy 2022 Oddziały Regionalne KRUS w: Białymstoku, Częstochowie, Gdańsku,
Kielcach, Krakowie, Poznaniu, Rzeszowie i Warszawie.
(dalej: Sprawozdania finansowe oddziałów).
2) Jednostkowego sprawozdania finansowego Biura Zarządu Funduszu Składkowego
Ubezpieczenia Społecznego za rok obrotowy 2021, 2022;
wraz z przedłożeniem przez biegłego rewidenta sprawozdania z badania odnośnie każdego ze
sprawozdań finansowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów w określonych w SWZ kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kluczowego Biegłego Rewidenta (Kd1)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Biegłych Rewidentów (Kd2)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej wynikającej z ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1415) zwanej dalej ustawą o biegłych rewidentach, tj. posiada wpis na listę firm audytorskich prowadzoną przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów.
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek musi spełniać każdy z wykonawców oraz podmiot udostępniający zasoby.
1.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00 euro.
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek będzie spełniony zarówno, gdy jeden z wykonawców udokumentuje posiadanie ww. polisy, jak i wtedy gdy przedstawione zostaną polisy na łączną wymaganą sumę.
1.3. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1.3.1. w zakresie doświadczenia - wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej po dwa zamówienia (badania sprawozdań finansowych) w wybranych przez siebie dwóch latach, z których każde spełnia łącznie poniższe wymagania:
 wartość nie mniejsza niż 65 000,00 zł brutto,
 dotyczy badania łącznego sprawozdania finansowego,
 zrealizowano dla podmiotu zaliczanego do sektora finansów publicznych oraz finansującego działalność ze środków pozyskiwanych z działalności gospodarczej,
 obejmuje podmiot wielooddziałowy lub podmiot o zasięgu krajowym nadzorujący wydatkowanie środków publicznych
oraz potwierdzi dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie.
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy z nich musi wykazać się przynajmniej po jednym określonym powyżej zamówieniu, przy czym muszą łącznie wykazać się 2 takimi usługami zrealizowanymi w każdym z wybranych dwóch lat.
Zgodnie z p. VII. 3. 4, w zakresie kluczowych części zamówienia Wykonawca musi spełniać warunek samodzielnie.
1.3.2. w zakresie dysponowania osobami - wykaże, że dysponuje minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia biegłego rewidenta zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz.U. z 2019 r. poz. 1421) zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
1) Kluczowym biegłym rewidentem (jedna osoba), który spełnia łącznie poniższe wymagania tj.:
• posiada co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego – po uzyskaniu wpisu do ww. rejestru biegłych rewidentów – w przeprowadzeniu obowiązkowych ustawowych badań sprawozdań finansowych,
• w każdym z wybranych 2 lat (spośród ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert), pełnił co najmniej dwukrotnie rolę Kluczowego biegłego rewidenta w badaniu rocznych sprawozdań finansowych, o których mowa w p. 1.3.1. powyżej
oraz potwierdzi dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dokumenty te są wymagane o ile dotyczą innych usług niż udokumentowane w p. 1.3.1..
2) Biegłymi rewidentami (minimum 2 osoby), z których każda spełnia łącznie poniższe wymagania tj.:
• posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego – po uzyskaniu wpisu do ww. rejestru biegłych rewidentów – w przeprowadzeniu obowiązkowych ustawowych badań sprawozdań finansowych,
• w każdym z wybranych 2 lat (spośród ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert) każdy biegły wykonał co najmniej dwie usługi badania sprawozdań finansowych podmiotu/ów z udziałem sektora finansów publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w pkt XIV.3 – wykonawca składa wraz z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w pkt XIV.3 – wykonawca składa wraz z ofertą.
2. dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - tj. zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany na listę podmiotów (firm audytorskich) uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzonych przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów, zgodnie z ustawą o biegłych rewidentach.
3. dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – tj. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia określoną w SWZ.
4. dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, tj
4.1. wykazu usług, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
a) referencje, bądź
b) inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
4.2. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zadania publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (wpisie do rejestru biegłych rewidentów prowadzoną przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów) doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)
5. oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy z nich musi wykazać się przynajmniej po jednym określonym w SWZ zamówieniu, przy czym muszą łącznie wykazać się 2 takimi usługami zrealizowanymi - w każdym z wybranych dwóch lat.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w Rozdziale III SWZ. Zakres i charakter zmian umowy określa pkt XII

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-16 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty po
przeprowadzeniu negocjacji.2. Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do
negocjacji do 3 wykonawców spełniających w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert określone w pkt. XVII SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.