Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00082652/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
- 2023/BZP 00102356/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00252683/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury sportowej przy SP w Bolminie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4
1.5.2.) Miejscowość: Chęciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 041 3151006
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/checiny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury sportowej przy SP w Bolminie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea9f8586-a60a-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078729/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa infrastruktury sportowej przy SP w Bolminie – Budowa Sali gimnastycznej wraz z przebudową boiska sportowego dz. nr 552.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.1.2023.PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku Sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym oraz łącznikiem przy budynku Szkoły Podstawowej w Bolminie wraz z budową, rozbudową i przebudową boiska sportowego na działce o nr ewid. 552 w msc. Bolmin w ramach zadania: "Rozbudowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Bolminie" dofinansowanego z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zakres robót (prac) przewidzianych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Budowę sali gimnastycznej z boiskiem do gry o wymiarach 18 x 30 m (pomieszczenie przeznaczone do: gimnastyki, gry w koszykówkę, siatkówkę, piłkę ręczną);
2. Budowę zaplecza szatniowo - sanitarnego z łazienkami dostępnymi z komunikacji ogólnej dla sali gimnastycznej;
3. Wykonanie ciągów komunikacyjnych wraz z przebudową zjazdu;
4. Wykonanie instalacji teletechnicznych (system okablowania strukturalnego, telewizji dozorowej, sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu);
5. Wykonanie małej architektury (ławki, kosze na śmieci, altana śmietnikowa, stojak na rowery);
6. Wykonanie wentylacji mechanicznej i hybrydowej;
7. Wykonanie instalacji wewnętrznej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, instalacji kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania oraz zmian w istniejącej kotłowni olejowej;
8. Wykonanie przyłącza wody i instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej;
9. Wykonanie instalacji elektrycznych: zewnętrznego oświetlenia terenu, wewnętrznego oświetlenia ogólnego i gniazd wtyczkowych, instalacji wewnętrznej oświetlenia kierunkowego i ewakuacyjnego, instalacji zasilania dedykowanego, instalacji wewnętrznej siły i wentylacji, instalacji sygnalizacji dzwonkowej, odgromowej, ochrony przepięciowej, fotowoltaicznej, instalacji ochrony od porażeń prądem elektrycznym i połączeń wyrównawczych;
10. Wykonanie aranżacji wnętrz wraz z wyposażeniem.
11. Wykonanie rozbudowy i przebudowy istniejącego trawiastego boiska sportowego: rozbudowa trybun, budowa oświetlenia, budowa piłkochwytów oraz ogrodzenia, przebudowa schodów terenowych, wymiana bramek piłkarskich, budowa wiat stadionowych dla drużyn, remont murawy, wyrównanie, umocnienie i obsianie skarp.
WYTYCZNE / UWAGA
1. Zadanie realizowane będzie przy czynnym obiekcie tj. przy Szkole Podstawowej w Bolminie, wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu objętego robotami przed dostępem osób trzecich. W trakcie robót Wykonawca winien zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo osób przebywających na obiekcie i w jego obrębie.
2. Ściany budynku sali gimnastycznej wykonane z pustaków ceramicznych poryzowanych, ocieplone styropianem z tynkiem cienkowarstwowym silikonowo - silikatowym.
3. W projekcie przyjęto podnośnik pionowy przelotowy - dojścia zlokalizowane pod kątem 180 st. Wysokość podnoszenia max. 3m, 2 przystanki. Wymiar całkowity urządzenia z kasetą 131 x 152 cm.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
UWAGA!
Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek:
- określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń ,
- oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.
Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania innych potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej.
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Z uwagi na to iż obiekt objęty inwestycją podlega ochronie konserwatorskiej i dokumentacja projektowa podlegała uzgodnieniom z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Kielcach, a użyte w niej materiały i urządzenia wymagały aprobaty Konserwatora pod względem kolorystyki, wzornictwa, faktury i kształtu, zastosowanie materiałów zamiennych musi uwzględniać równie spełnienie powyższych kryteriów.
Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9899000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12400000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9899000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego KARTEL SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 656-00-00-091
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne, sanitarne, budowlane specjalistyczne.
nazwy Podwykonawców nie są znane na etapie składania oferty przetargowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9899000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHĘCINY
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.