eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych dla uczestników projektu "Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych dla uczestników projektu „Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAGNAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3313135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaris@gopszagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopszagnansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


GOPS

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych dla uczestników projektu „Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f5e5a3a-73ad-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001995/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015538/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2022.EFS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 262548,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty „Kosmiczna matematyka” – świetlica Samsonów i Jaworze
Warsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152. Ilość godzin w ramach zadania: 304 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: zwiększenie umiejętności matematycznych i uzupełnienie braków wiedzy w zakresie matematyki dostosowane do poziomy wiekowego uczestników, rozwój kreatywności, działania w grupie, nabycie umiejętności rozwiązywania zadań i problemów z życia codziennego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty „Kosmiczna matematyka” – świetlica Zagnańsk
Warsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152. Ilość godzin w ramach zadania: 304 h. Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: zwiększenie umiejętności matematycznych i uzupełnienie braków wiedzy w zakresie matematyki dostosowane do poziomy wiekowego uczestników, rozwój kreatywności, działania w grupie, nabycie umiejętności rozwiązywania zadań i problemów z życia codziennego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty „Kosmiczna matematyka” – zajęcia plenerowe obserwacji nieba
Warsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze trzech spotkań dla każdej grupy. Jedno spotkanie trwać będzie 6 godzin. Spotkania organizowane będą w roku
2022 oraz 2023. 4 grupy x 18h = 72 godziny.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
praktyczne obserwacje nieba, przekazanie elementów wiedzy z astronomii i umiejętność obsługi sprzętu do obserwacji słońca i obiektów układu planetarnego (teleskopy, lunety), obliczanie odległości, kątów na niebie.
Wykonawca musi zapewnić kompletne stanowiska do obserwacji astronomicznych w ilości minimum 2 zestawy na grupę na każdym spotkaniu.
Jeden zestaw musi zawierać minimum: jedna luneta z filtrem H alfa oraz jedna luneta z filtrem słonecznym foliowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6732,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty „Świadomy obywatel” – świetlica Samsonów i Jaworze
Warsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo (
1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152.
Ilość godzin w ramach zadania: 304 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
zajęcia mają uświadomić uczestnikom co znaczy tolerancja i poszanowanie drugiego człowieka, że tolerancja to sprzeciw wobec przemocy. Uczestnik uzyskuje wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne umożliwiające mu rozpoznawanie cech wspólnych i odrębnych w środowisku międzykulturowym. Dzieci uczęszczające na warsztaty poznają
podstawy działania państwa, zapoznają się z budową oraz treściami zawartymi w Konstytucji RP, poznają prawa i obowiązki obywatela. Uczestnicy nakierowani będą na wykształtowanie postaw pro społecznych, otwarcie na drugiego człowieka, poszanowanie inności i różnorodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty „Świadomy obywatel” – świetlica Zagnańsk
Warsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152.
Ilość godzin w ramach zadania: 304 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
zajęcia mają uświadomić uczestnikom co znaczy tolerancja i poszanowanie drugiego człowieka, że tolerancja to sprzeciw wobec przemocy. Uczestnik uzyskuje wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne umożliwiające mu rozpoznawanie cech wspólnych
i odrębnych w środowisku międzykulturowym. Dzieci uczęszczające na warsztaty poznają podstawy działania państwa, zapoznają się z budową oraz treściami zawartymi w Konstytucji RP, poznają prawa i obowiązki obywatela. Uczestnicy nakierowani będą na wykształtowanie postaw pro społecznych, otwarcie na drugiego człowieka, poszanowanie inności i różnorodności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty „Robotyka” – świetlica Samsonów i Jaworze
Warsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152.
Ilość godzin w ramach zadania: 304 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: zajęcia mają być odpowiedzią na brak kreatywnych zajęć dodatkowych. Uczestnicy zajęć poznają z budowę i programowanie robotów, warsztaty mają pomóc w rozwijaniu kreatywności i logicznego myślenia do rozwiązywania problemów w codziennym życiu. Zajęcia z wykorzystaniem zestawów robotów i tablety zapewniony przez Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty „Robotyka” - świetlica Zagnańsk (2 grupy)
Warsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152.
Ilość godzin w ramach zadania: 304 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
zajęcia mają być odpowiedzią na brak kreatywnych zajęć dodatkowych. Uczestnicy zajęć poznają z budowę i programowanie robotów, warsztaty mają pomóc w rozwijaniu kreatywności i logicznego myślenia do rozwiązywania problemów w codziennym życiu. Zajęcia z wykorzystaniem zestawów robotów i tablety zapewniony przez Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty posługiwania się językiem ojczystym świetlica Samsonów
Warsztaty prowadzone będą w grupie 15 osobowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy w ramach zadania: 76 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: wzbogacenie dzieci w zdolność wyrażania swoich myśli i interpretacji języka ojczystego, zdolność wyrażania pojęć, myśli, uczuć, opisywania faktów i opinii w mowie i piśmie. Podczas zajęć uczestnicy otrzymają pomoc w wzmocnieniu swoich kompetencji, które pozwolą im na podniesienie własnej wartości w oczach swoich i innych. Dzieci otrzymają wskazówki i porady dotyczące zwiększenia koncentracji na zajęciach szkolnych i w życiu codziennym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7106,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty posługiwania się językiem ojczystym świetlica Jaworze
Warsztaty prowadzone będą w grupie 15 osobowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy w ramach zadania: 76 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: wzbogacenie dzieci w zdolność wyrażania swoich myśli i interpretacji języka ojczystego, zdolność wyrażania pojęć, myśli, uczuć, opisywania faktów i opinii w mowie i piśmie. Podczas zajęć uczestnicy otrzymają pomoc w wzmocnieniu swoich kompetencji, które pozwolą im na podniesienie własnej wartości w oczach swoich i innych. Dzieci otrzymają wskazówki i porady dotyczące zwiększenia koncentracji na zajęciach szkolnych i w życiu codziennym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7106,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty posługiwania się językiem ojczystym świetlica Zagnańsk 1 grupa
Warsztaty prowadzone będą w grupie 15 osobowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy w ramach zadania: 76 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: wzbogacenie dzieci w zdolność wyrażania swoich myśli i interpretacji języka ojczystego, zdolność wyrażania pojęć, myśli, uczuć, opisywania faktów i opinii w mowie i piśmie. Podczas zajęć uczestnicy otrzymają pomoc w wzmocnieniu swoich kompetencji, które pozwolą im na podniesienie własnej wartości w oczach swoich i innych. Dzieci otrzymają wskazówki i porady dotyczące zwiększenia koncentracji na zajęciach szkolnych i w życiu codziennym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7106,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty posługiwania się językiem ojczystym świetlica Zagnańsk 2 grupa
Warsztaty prowadzone będą w grupie 15 osobowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy w ramach zadania: 76 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: wzbogacenie dzieci w zdolność wyrażania swoich myśli i interpretacji języka ojczystego, zdolność wyrażania pojęć, myśli, uczuć, opisywania faktów i opinii w mowie i piśmie. Podczas zajęć uczestnicy otrzymają pomoc w wzmocnieniu swoich kompetencji, które pozwolą im na podniesienie własnej wartości w oczach swoich i innych. Dzieci otrzymają wskazówki i porady dotyczące zwiększenia koncentracji na zajęciach szkolnych i w życiu codziennym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7106,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trening zastępowania agresji i walki ze stresem
Warsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 76. Ilość godzin w ramach zadania: 304 h
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami, podniesienie poczucia wartości samego siebie. Uczestnicy otrzymają pomoc oraz porady dotyczące zapoczątkowania społecznych umiejętności (przedstawianie się, rozpoczynanie rozmowy itp.), pielęgnowania umiejętności radzenia sobie z uczuciami, sytuacjami stresowymi, zastępowania agresji innymi emocjami. Nauczanie dzieci samokontroli złości, pomoc w odnajdywaniu się w środowisku
rówieśniczym, budowanie poczucia własnej wartości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trening koncentracji i relaksacji
Warsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 76. Ilość godzin w ramach zadania: 304 h
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
poznanie efektywnych sposobów i technik uczenia się, nabycie umiejętności prawidłowego uczenia się i dobrej organizacji czasu pracy: twórcze myślenie, poprawa koncentracji, ćwiczenia na dobrą pamięć, poznanie technik uczenia się z poszczególnych przedmiotów szkolnych oraz zapoznanie się ze sposobami na aktywne słuchanie. Poznanie i nauka wykonywania ćwiczeń relaksacyjno – rozciągających. Podczas zajęć uczestnicy otrzymają pomoc w analizie swoich
potrzeb i stanów emocjonalnych wpływających na zachowanie, dowiedzą się jak te potrzeby zaspokajać oraz panować nad emocjami przy wykorzystaniu metod relaksacyjnych. Dzieci otrzymają wskazówki i porady dotyczące zwiększenia koncentracji na zajęciach szkolnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Nauki i Rozwoju Piękny Umysł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6752174750

7.3.3) Ulica: Prosta 52

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-371

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Huk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590036505

7.3.4) Miejscowość: Tumlin- Wykień 137a/3

7.3.5) Kod pocztowy: 26-085

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Lisowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590993299

7.3.3) Ulica: Poln 13

7.3.4) Miejscowość: Osiedle Kaniów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-050

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jadwiga Dziedzic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590203156

7.3.3) Ulica: Sabinówek 3/7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-530

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patrycja Hanulak- Zemsta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591639476

7.3.4) Miejscowość: Zachełmie

7.3.5) Kod pocztowy: 26-050

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.