eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › "Budowa i modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Żagań"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Żagań”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 9

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminazagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazagan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89483972-b689-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Żagań”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89483972-b689-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044049/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa i modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Gminy Żagań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania przetargowego jest I etap robót.
1. Przebudowa budynku magazonowo – biurowego w zakresie:
- rozbiórka dobudowanej do magazynu kotłowni
- przebudowa pokrycia dachowego
- przebudowa pomieszczeń biurowych
- wykonania instalacji elektrycznej
- wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan, CO, pompy cieplnej (bez montażu nagrzewnic gazowych)
Pomocniczy zakres robót ujęty jest w przedmiarach.
Uwaga. W przedmiarach nie ujęto zakresu wszystkich robót ujętych w załączonych projektach budowlanych (tylko I etap).

2. Budowa budynku garażowego w zakresie:
- roboty budowlane z zakresu budowy segmentów nr 2; 3,
- roboty elektryczne dla segmentów nr 2; 3,
- roboty instalacji odciągu spalin w budynku dla segmentów nr 2; 3.
Pomocniczy zakres robót ujęty jest w przedmiarach dla segmentów nr 2; 3.

3. Budowa myjni płytowej obejmuje całość robót określonych w projekcie architektoniczno-budowlanym i określonych w przedmiarze.

4. Budowa zbiornika na gaz propan V=2,7 m3 obejmuje całość robót określonych w projekcie architektoniczno-budowlanym i określonych w przedmiarze.

5. Budowa zasieku na materiały sypkie w zakresie:
- utwardzenie terenu z płyt drogowych wg obmiaru
- wykonanie ściany oporowej wg załączonego przedmiaru.

6. Budowa zbiornika wód opadowych i roztopowych w zakresie objętym projektem i przedmiarem robót.

7. Budowa zewnętrznych instalacji sanitarnych wg załączonego przedmiaru (bez odwodnienia liniowego - dział 2 przedmiaru).
8. Budowa ogrodzenia częściowego zgodnie z przedmiarem.

9. Budowa instalacji fotowoltaicznej 15 kWp na budynku magazynowo-biurowym według pozycji nr 2 określonej w przedmiarze „Oświetlenie terenu” (przetarg nie obejmuje oświetlenia terenu).

Z postępowania przetargowego wyłączony jest następujący zakres robót, który jest widoczny w dokumentacji projektowej, a będzie wykonany w oddzielnym postępowaniu:
- utwardzenie terenu
- wykonanie kanalizacji deszczowej
- instalacja oświetlenia terenu i monitoringu
- wykonanie segmentu nr 1 budynku garażowego (budowa, instalacje sanitarne i elektryczne)
- budynek magazynowo - biurowy w zakresie: ocieplenia części magazynowej, posadzek części magazynowej, stolarki okiennej i drzwiowej części magazynowej, malowania części magazynowej.

Szczegółowy zakres planowanej inwestycji oraz technologie ich wykonania, wymagania materiałowe, projekty zagospodarowania terenu określone zostały w dokumentacji projektowej.
Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową.
Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2600000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2600000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Aneko Grzegorz Antosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241617480

7.3.4) Miejscowość: Dzietrzychowice

7.3.5) Kod pocztowy: 68-111

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2600000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.