eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Bieżące utrzymanie parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie parków i skwerów stanowiących własność
Miasta Pabianic

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.um.pabianice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie parków i skwerów stanowiących własność
Miasta Pabianic

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58061e4e-8751-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020888/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bieżące utrzymanie parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 434892,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic, w tym:
1. Bieżące utrzymanie terenów poprzez:
1) omiatanie, bieżące odchwaszczanie mechaniczne oraz odśnieżanie i usuwanie śliskości,
2) wygrabianie i wyrównywanie nawierzchni piaskowych i żwirowych, omiatanie nawierzchni syntetycznych placów zabaw i siłowni plenerowych,
3) sprzątanie trawników,
4) opróżnianie koszy na odpady.
2. Koszenie trawników.
3. Wygrabianie liści.
4. Utrzymanie zieleni w parkach, na skwerach i placach:
1) pielęgnacja krzewów, żywopłotów i rabat
2) pielęgnacja rabat różanych,
3) pielęgnacja młodych drzew.
5. Wycinanie samosiewów, koszenie chwastów, sprzątanie stawów i skarp
6. Chemiczne odchwaszczanie.
7. Wymiana piasku w piaskownicach.
8. Sprzątanie terenów na wezwanie, np. na miejskie imprezy i święta plenerowe, sprzątanie po nawałnicach i aktach wandalizmu.
9. Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego,
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych
część 1 zamówienia – Rejon 1 obejmujący:
1) Skwer im. Lubońskiego
2) Bulwar im. F. Krusche
3) Stary Rynek 22a
4) Pomnik Legionisty
4.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący wszystkich części, zawarty jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi
2) załączniku Nr 1.2 do SWZ – Formularz cenowy z harmonogramem prac
3) załączniku Nr 2 do SWZ – Projekt umowy

4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla wszystkich części zamówienia:
Główny kod: 77313000-7 usługi utrzymania parków
Pozostałe kody: 50000000-5 – usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5. Gwarancja – nie dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 57971,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic, w tym:
1. Bieżące utrzymanie terenów poprzez:
1) omiatanie, bieżące odchwaszczanie mechaniczne oraz odśnieżanie i usuwanie śliskości,
2) wygrabianie i wyrównywanie nawierzchni piaskowych i żwirowych, omiatanie nawierzchni syntetycznych placów zabaw i siłowni plenerowych,
3) sprzątanie trawników,
4) opróżnianie koszy na odpady.
2. Koszenie trawników.
3. Wygrabianie liści.
4. Utrzymanie zieleni w parkach, na skwerach i placach:
1) pielęgnacja krzewów, żywopłotów i rabat
2) pielęgnacja rabat różanych,
3) pielęgnacja młodych drzew.
5. Wycinanie samosiewów, koszenie chwastów, sprzątanie stawów i skarp
6. Chemiczne odchwaszczanie.
7. Wymiana piasku w piaskownicach.
8. Sprzątanie terenów na wezwanie, np. na miejskie imprezy i święta plenerowe, sprzątanie po nawałnicach i aktach wandalizmu.
9. Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego,
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych,
część 2 zamówienia – Rejon 2 obejmujący:
1) Park im. J. Słowackiego
2) Skwer przy ul. św. Rocha
3) Skwer przy ul. Kościuszki/Skłodowskiej
4.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący wszystkich części, zawarty jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi
2) załączniku Nr 1.2 do SWZ – Formularz cenowy z harmonogramem prac
3) załączniku Nr 2 do SWZ – Projekt umowy

4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla wszystkich części zamówienia:
Główny kod: 77313000-7 usługi utrzymania parków
Pozostałe kody: 50000000-5 – usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5. Gwarancja – nie dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 101373,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic, w tym:
1. Bieżące utrzymanie terenów poprzez:
1) omiatanie, bieżące odchwaszczanie mechaniczne oraz odśnieżanie i usuwanie śliskości,
2) wygrabianie i wyrównywanie nawierzchni piaskowych i żwirowych, omiatanie nawierzchni syntetycznych placów zabaw i siłowni plenerowych,
3) sprzątanie trawników,
4) opróżnianie koszy na odpady.
2. Koszenie trawników.
3. Wygrabianie liści.
4. Utrzymanie zieleni w parkach, na skwerach i placach:
1) pielęgnacja krzewów, żywopłotów i rabat
2) pielęgnacja rabat różanych,
3) pielęgnacja młodych drzew.
5. Wycinanie samosiewów, koszenie chwastów, sprzątanie stawów i skarp
6. Chemiczne odchwaszczanie.
7. Wymiana piasku w piaskownicach.
8. Sprzątanie terenów na wezwanie, np. na miejskie imprezy i święta plenerowe, sprzątanie po nawałnicach i aktach wandalizmu.
9. Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego,

4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych
część 3 zamówienia – Rejon 3 obejmujący:
1) Park Jordanowski
2) Skwer im. B. Pietrzaka
4.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący wszystkich części, zawarty jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi
2) załączniku Nr 1.2 do SWZ – Formularz cenowy z harmonogramem prac
3) załączniku Nr 2 do SWZ – Projekt umowy
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla wszystkich części zamówienia:
Główny kod: 77313000-7 usługi utrzymania parków
Pozostałe kody: 50000000-5 – usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5. Gwarancja – nie dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 49838,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic, w tym:
1. Bieżące utrzymanie terenów poprzez:
1) omiatanie, bieżące odchwaszczanie mechaniczne oraz odśnieżanie i usuwanie śliskości,
2) wygrabianie i wyrównywanie nawierzchni piaskowych i żwirowych, omiatanie nawierzchni syntetycznych placów zabaw i siłowni plenerowych,
3) sprzątanie trawników,
4) opróżnianie koszy na odpady.
2. Koszenie trawników.
3. Wygrabianie liści.
4. Utrzymanie zieleni w parkach, na skwerach i placach:
1) pielęgnacja krzewów, żywopłotów i rabat
2) pielęgnacja rabat różanych,
3) pielęgnacja młodych drzew.
5. Wycinanie samosiewów, koszenie chwastów, sprzątanie stawów i skarp
6. Chemiczne odchwaszczanie.
7. Wymiana piasku w piaskownicach.
8. Sprzątanie terenów na wezwanie, np. na miejskie imprezy i święta plenerowe, sprzątanie po nawałnicach i aktach wandalizmu.
9. Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego,

4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych,
część 4 zamówienia – Rejon 4 obejmujący:
1) Park Hadriana
2) Skwer im. A. Walentynowicz
3) Park Wolności
4.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący wszystkich części, zawarty jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi
2) załączniku Nr 1.2 do SWZ – Formularz cenowy z harmonogramem prac
3) załączniku Nr 2 do SWZ – Projekt umowy
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla wszystkich części zamówienia:
Główny kod: 77313000-7 usługi utrzymania parków
Pozostałe kody: 50000000-5 – usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5. Gwarancja – nie dotyczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 225709,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54991,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151422,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63736,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAWU SERWIS Błażej Kiereś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7692127541

7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63736,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107816,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297389,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107816,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAWU SERWIS Błażej Kiereś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7692127541

7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107816,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137847,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53812,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAWU SERWIS Błażej Kiereś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7692127541

7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53812,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174485,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486373,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174485,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.Z. Compact Dominik Mański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7252027373

7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 31 /17

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-272

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174485,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.