eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku do współczesnych wymagań przeciwpożarowych



Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół Elektronicznych
i Informatycznych w Giżycku do współczesnych wymagań przeciwpożarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Elektronicznych i Informatycznych im. KEN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000193938

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 27

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 428 30 21

1.5.8.) Numer faksu: 87 428 30 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zseii.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zseii.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół Elektronicznych
i Informatycznych w Giżycku do współczesnych wymagań przeciwpożarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da4463b7-eb78-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00090274/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku do współczesnych wymagań przeciwpożarowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124641/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSEiI.ZP.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300546,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268139,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej na drzwi wewnętrzne p.poż. EI 30 na poziomach 100, 10, 200, 20 oraz roboty elektryczne związane z wykonaniem instalacji przeciwpożarowej: Internacie Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku, przy ul. Traugutta 2, 11-500 Giżycko
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) dokumentacja projektowa - Załączniki nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP.
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 8 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP.
Uwaga projekt budowlany zawiera szerszy zakres niż objęty niniejszym zamówieniem, zakres robót przewidzianych do realizacji i objętych niniejszym zmówieniem określają załączone PRZEDMIARY ROBÓT.
3) Załącznik nr 9- Decyzja pozwolenie na budowę.
3. Ogólna charakterystyka robót do wykonania:
• wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi wewnętrznych p.poż. EI30 w Internacie Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku, przy ul. Traugutta 2, 11-500 Giżycko na poziomie 10,100 i 20, 200 wraz ze wszystkimi koniecznymi elementami i robotami oraz utylizacją starych drzwi - jako kompletna robota, w tym:.
• Poszerzenie otworów drzwiowych.
• Zmiana lokalizacji drzwi dla części pokoi.
• Uzupełnienie ścianek z cegieł o grubości 1/2 ceg. lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej.
• Wymiana części nadproży drzwiowych
• Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych.
• Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi.
• Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi.
• Podstemplowanie stropów w obszarze wymiany nadproży
• Wywóz gruzu pochodzącego z rozbiórki
• Przeciwpożarowy wyłącznik prądu
• Instalacja oddymiania
• Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne
• Zasilenie podnoszenia ciśnienia i zaworu priorytet

1. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1) zorganizować, utrzymać w należytym porządku oraz zlikwidować po wykonaniu robót budowlanych zaplecze techniczne.
2) wszystkie roboty wykonywane na obiektach muszą być uzgodnione z użytkownikami, wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku, roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
3) zabezpieczyć teren budowy w tym roboty i materiały tam zgromadzone przed dewastacją
i dostępem osób postronnych
4) po zakończeniu robót uporządkować teren i odtworzyć uszkodzone lub zniszczone nawierzchnie, urządzenia itp.
2. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami
2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ- projektowane postanowienia umowy.
3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu
oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. Wykonawca wyznaczy i wygrodzi na terenie budowy bezpieczne ciągi komunikacyjne umożliwiające komunikację do obiektów przyległych do terenu budowy i znajdujących się na terenie budowy w tym w szczególności obiektów wykorzystywanych w celach oświatowych.
4) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
5) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
6) spełnienie wymagań określonych we wzorze umowy, dokumentacji technicznej oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
7) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone
i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
8) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż całkowita wartość umowy (brutto). Wykonawca zapewni ciągłość umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na pełen zakres przedmiotu umowy przez cały czas trwania robót na w/w kwotę.
9) Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
Wykonawca winien przewidzieć wszelkie roboty niezbędne do realizacji zamówienia nieujęte
w dokumentacji projektowej, a bez których nie można wykonać zamówienia oraz przewidzieć i oszacować koszty. Będą to np. koszty obejmujące (jeżeli dotyczą):
 wszelkie roboty przygotowawcze,
 prace porządkowe,
 zagospodarowanie placu budowy, w tym tymczasowe zasilanie w energię elektryczną, wodę
 utrzymanie zaplecza budowy,
 dozorowanie placu budowy,
 wywóz gruntu, gruzu i innych elementów i odpadów budowlanych,
 wywóz złomu w celu sprzedaży na rzecz Zamawiającego,
 utylizację materiałów niebezpiecznych i innych pozyskanych w wyniku prowadzonych prac,
 sporządzenie planu BIOZ,
 projekt organizacji robót,
 opłaty za zajęcie pasa drogowego,
 koszty wykonania niezbędnych uzgodnień, opracowań,
 koszty odbiorów,
 obsługę geodezyjną i dokumentację powykonawcza, itd.
12) Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji projektowej. Umowa jest ryczałtowa.
13) Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SWZ i każdego uzupełnienia (zmiana SWZ, wyjaśnienie treści SWZ) do SWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia.
14) Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie przepisy z zakresu prawa pracy i bezpieczeństwa i higieny pracy wydane przez organy administracji państwowej, które są związane z wykonywaniem przedmiotowych robót i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów i wynikających z nich praw podczas prowadzenia robót.
15) W związku z tym, iż roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie, harmonogram wykonywanych prac musi być elastyczny (dostosowywany do potrzeb Zamawiającego) oraz opracowany wspólnie przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca będzie na bieżąco uzgadniał z przedstawicielem Zamawiającego kolejność oraz terminy wykonywania poszczególnych etapów prac. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż roboty istnieje prawdopodobieństwo konieczności wykonywania robót w dni wolne od pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379684,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379684,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kondracki Konjar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451665964

7.3.3) Ulica: ul. Piaskowa 5

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379684,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.