eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stuposiany › Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem oraz Domku Myśliwskiego w Mucznem



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem oraz Domku Myśliwskiego w Mucznem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STUPOSIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1A

1.5.2.) Miejscowość: Stuposiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 461 00 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-stuposiany

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem oraz Domku Myśliwskiego w Mucznem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e154357-bc0e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00416442/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem oraz Domku Myśliwskiego w Mucznem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123008

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 270.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290152,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego L-1 do kotłowni Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem oraz Domku Myśliwskiego
w Mucznem.
2. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia:
1) szacunkowa ilość – 51 200 litrów;
2) Zamawiający posiada zbiorniki na olej opałowy o pojemności: Domek Myśliwski - 1 900 litrów, Centrum Promocji Leśnictwa – 21 000 litrów.
3) Miejsce dostawy: Domek Myśliwski – Muczne 9, 38-713-Lutowiska, Centrum Promocji Leśnictwa – Muczne 2, 38-713-Lutowiska.
4) transport - Jednorazowa dostawa lekkiego oleju opałowego będzie wynosić w szacunkowych granicach od 10 000 do 18 000 litrów. Ilość dostarczanego jednorazowo paliwa uzależniona będzie od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym.
5) termin realizacji dostawy: nie później niż 2 dni od złożenia zamówienia przez upoważnioną osobę wyznaczoną przez zamawiającego.
6) Dostarczana ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15o C
7) Olej opałowy lekki L-1 musi spełniać standardy jakościowe określone w PN-C-96024:2020-12 Przetwory naftowe - oleje opałowe /dla gatunku L-1, co powinno być odzwierciedlone w formie certyfikatu (świadectwa) jakości dostarczonego razem z każdą partią dostawy oleju.
8) Olej opałowy lekki L-1 musi być zgodny z polskimi normami oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U z 2016 poz. 2008), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jakości lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej (tj.: Dz.U. z 2017r. poz. 584), Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. 2019 r., poz. 1822), ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 755).
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego oleju opałowego.
10) Minimalne parametry jakie musi spełniać olej opałowy lekki:
a) Wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg;
b) Gęstość w temp. 15 0C max. 860 kg/m3;
c) Temperatura zapłonu powyżej 56 0C;
d) Lepkość kinematyczna w temperaturze 20 0C max 6,00 mm2/s;
e) Zawartość siarki max 0,1 % (m/m).
11) Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym „odmierzaczem” w jednostkach miary - litr. Dostawy muszą być realizowane specjalistycznymi autocysternami zaopatrzonymi w posiadające ważne cechy legalizacyjne urządzenia wydawcze - pompy oraz drukarki - wskazujące dokładną ilość wydanego oleju opałowego w temperaturze referencyjnej +15 oC (urządzenia wydawcze powinny także posiadać świadectwa legalizacyjne wydane przez Urząd Miar i Wag).
12) Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełniania zgłoszeń oraz aktualizacji danych w systemie SENT zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (t. j. Dz. U. 2021 r., poz. 1857).
13) Olej opałowy będzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych według ADR.
14) Olej opałowy będzie dostarczany cysternami wykonawcy na jego koszt.
15) Dostawa oleju opałowego będzie realizowana sukcesywnie (partiami) w godzinach od 7.30 do 14.30 w dni robocze, na podstawie zapotrzebowania złożonego pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
16) Wykonawca ma obowiązek zrealizowania dostawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) od dnia złożenia zapotrzebowania przez zamawiającego.
3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:
1) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
2) terminy i wielkości dostaw dostosowane będą do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (czynników atmosferycznych), jednakże zamówienie powinno być złożone nie później niż na 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku) przed jego planowanym terminem;
3) szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo telefonicznie lub elektronicznie drogą mailową;
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości danej dostawy, ilości i terminów dostaw;
5) wszelkie koszty transportu i rozładunku pokrywa Wykonawca;
6) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia;
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
8) dowodem przyjęcia dostawy oleju jest wydruk z odmierzacza.
4. Pozostałe ustalenia:
1) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
2) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3) Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności. Wówczas zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca wykazuje, że dostawa, spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
5) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
6) Zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega na swoją rzecz uprawnienie do rezygnacji z realizacji niniejszej umowy w częściowym zakresie, w sytuacjach niezależnych od Stron w szczególności np. zmniejszonego zapotrzebowania na olej opałowy związanego z warunkami atmosferycznymi lub wielkością świadczonych usług
w obiektach. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym minimalny gwarantowany poziom realizacji umowy to 50 % ilości wskazanej w § 1 ust. 2 pkt 1 Umowy, z zastrzeżeniem ust. 7 i 8 poniżej. Zmniejszenie ilości dostaw oleju nie stanowi dla Dostawcy podstawy do dochodzenia odszkodowania z tego tytułu.
7) Ponadto Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia na olej w pełnej ilości wskazanej w § 1 ust. 2 pkt 1 Umowy, bez podawania przyczyny
8) W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania prawa Opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP. Zakres ilościowy dostawy wskazany w § 1 ust. 2 pkt 1 Umowy stanowi zakres podstawowy zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zakupienia dodatkowego w ramach Prawa Opcji oleju opałowego w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie dostaw w ramach prawa Opcji. Zamawiający zleci dostawy w ramach Opcji w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na paliwa, związanego z warunkami atmosferycznymi lub wielkością świadczonych usług w obiektach.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA zawiera rozdział 3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278528,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278528,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXTRANS Renata Szeliga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8181206501

7.3.3) Ulica: Wielopole Skrzyńskie 22

7.3.4) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie 22

7.3.5) Kod pocztowy: 39-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278528,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.