Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00500451/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz schronienia w schronisku z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych przebyw. na terenie g. Zawiercie (3 części):
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003462043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopszawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz schronienia w schronisku z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych przebyw. na terenie g. Zawiercie (3 części):2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5961ac58-7c29-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035573/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 udzielenie schronienia osobom bezdomnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500451
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/MOPS/7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 502605,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych mężczyzn (obecnie 25 osób).1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj.: udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla bezdomnych mężczyzn wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych, w tym wyżywienia /śniadania, obiady, kolacje/ oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności życiowej osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnianie tych osób.
2) Standardy podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje kadry oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 r. poz. 896).
3) Zamawiający przewiduje, że prognozowana liczba mężczyzn skierowanych do schroniska wynosić będzie 25 osób. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający informuje, iż podane orientacyjne liczby osób bezdomnych stanowią dane szacunkowe i w okresie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający zapłaci wyłącznie za rzeczywistą liczbę osób przebywających w schronisku, z zastrzeżeniem, że zakres przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowany w co najmniej 50%.
4) Każdorazowe umieszczenie osoby potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania do schroniska oraz indywidualnej decyzji administracyjnej o przyznaniu pomocy w formie udzielenia schronienia wydanej przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie procedurę udzielenia schronienia w oparciu o dane przekazane mu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego faksem, mailem lub telefonicznie. Takie zleceniu usług będzie potwierdzone skierowaniem oraz kopią decyzji administracyjnej wydaną bez zbędnej zwłoki.
5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po podpisaniu umowy Regulamin obowiązujący w schronisku, do którego kierowane będą osoby przez Zamawiającego.
6) Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób przebywających w schronisku na podstawie faktury, rachunku lub noty księgowej wystawionej przez Wykonawcę wraz z listami obecności opatrzonymi podpisami osób przebywających w schronisku.
7) Wykonawca musi niezwłocznie informować Zamawiającego o nieobecności osoby bezdomnej w schronisku – w sposób ustalony przez strony /mailem, faksem lub telefonicznie/.
8) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie lokal, w którym będzie prowadził schronisko. Warunki w schronisku muszą być odpowiednie i zgodne z zasadami bezpieczeństwa ppoż. i sanitarno-epidemiologicznymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wskazanego miejsca, pod względem przygotowania do realizacji zamawianej usługi przed zawarciem umowy oraz przez cały okres realizacji zamówienia.
9) Wykonawca na każdorazowe wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt transport osoby bezdomnej do schroniska. Czas w jakim Wykonawca dotrze do osoby wymagającej pomocy w celu przewiezienia jej do schroniska od chwili zgłoszeniu tego faktu przez służby lub pracownika Zamawiającego tj. „czas reakcji” – stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny czas dotarcia do osoby wymagającej pomocy w celu przewiezienia jej do schroniska od chwili zgłoszeniu tego faktu przez służby lub pracownika Zamawiającego wynosi 2 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 392375,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet (obecnie 2 osoby)1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj.: udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych, w tym wyżywienia /śniadania, obiady, kolacje/ oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności życiowej osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnianie tych osób.
2) Standardy podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje kadry oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 r. poz. 896).
3) Zamawiający przewiduje, że prognozowana liczba kobiet skierowanych do schroniska wynosić będzie 2 osoby. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający informuje, iż podane orientacyjne liczby osób bezdomnych stanowią dane szacunkowe i w okresie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający zapłaci wyłącznie za rzeczywistą liczbę osób przebywających w schronisku, z zastrzeżeniem, że zakres przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowany w co najmniej 50%.
4) Każdorazowe umieszczenie osoby potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania do schroniska oraz indywidualnej decyzji administracyjnej o przyznaniu pomocy w formie udzielenia schronienia wydanej przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie procedurę udzielenia schronienia w oparciu o dane przekazane mu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego faksem, mailem lub telefonicznie. Takie zleceniu usług będzie potwierdzone skierowaniem oraz kopią decyzji administracyjnej wydaną bez zbędnej zwłoki.
5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po podpisaniu umowy Regulamin obowiązujący w schronisku, do którego kierowane będą osoby przez Zamawiającego.
6) Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób przebywających w schronisku na podstawie faktury, rachunku lub noty księgowej wystawionej przez Wykonawcę wraz z listami obecności opatrzonymi podpisami osób przebywających w schronisku.
7) Wykonawca musi niezwłocznie informować Zamawiającego o nieobecności osoby bezdomnej w schronisku – w sposób ustalony przez strony /mailem, faksem lub telefonicznie/.
8) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie lokal, w którym będzie prowadził schronisko. Warunki w schronisku muszą być odpowiednie i zgodne z zasadami bezpieczeństwa ppoż. i sanitarno-epidemiologicznymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wskazanego miejsca, pod względem przygotowania do realizacji zamawianej usługi przed zawarciem umowy oraz przez cały okres realizacji zamówienia.
9) Wykonawca na każdorazowe wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt transport osoby bezdomnej do schroniska. Czas w jakim Wykonawca dotrze do osoby wymagającej pomocy w celu przewiezienia jej do schroniska od chwili zgłoszeniu tego faktu przez służby lub pracownika Zamawiającego tj. „czas reakcji” – stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny czas dotarcia do osoby wymagającej pomocy w celu przewiezienia jej do schroniska od chwili zgłoszeniu tego faktu przez służby lub pracownika Zamawiającego wynosi 2 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 31390,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Świadczenie usług w postaci schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) - (obecnie 2 osoby):1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych tj. : dla osób bezdomnych, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy innych osób w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno – opiekuńczy. Zamówienie obejmuje tymczasowe schronienie, w tym wyżywienie /śniadania, obiady, kolacje/ wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmocnienie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjścia z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej.
2) Standardy podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje kadry oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko muszą być zgodne z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 r. poz. 896).
3) Zamawiający przewiduje, że prognozowana liczba osób skierowanych do schroniska z usługami opiekuńczymi wynosić będzie 2 osoby. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający informuje, iż podane orientacyjne liczby osób bezdomnych stanowią dane szacunkowe i w okresie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający zapłaci wyłącznie za rzeczywistą liczbę osób przebywających w schronisku, z zastrzeżeniem, że zakres przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowany w co najmniej 50%.
4) Każdorazowe umieszczenie osoby potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania do schroniska oraz indywidualnej decyzji administracyjnej o przyznaniu pomocy w formie udzielenia schronienia wydanej przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie procedurę udzielenia schronienia w oparciu o dane przekazane mu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego faksem, mailem lub telefonicznie. Takie zleceniu usług będzie potwierdzone skierowaniem oraz kopią decyzji administracyjnej wydaną bez zbędnej zwłoki.
5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po podpisaniu umowy Regulamin obowiązujący w schronisku z usługami opiekuńczymi, do którego kierowane będą osoby przez Zamawiającego.
6) Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną liczbę osób przebywających w schronisku na podstawie faktury, rachunku lub noty księgowej wystawionej przez Wykonawcę wraz z listami obecności opatrzonymi podpisami osób przebywających w schronisku.
7) Wykonawca musi niezwłocznie informować Zamawiającego o nieobecności osoby bezdomnej w schronisku – w sposób ustalony przez strony /mailem, faksem lub telefonicznie/.
8) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie lokal, w którym będzie prowadził schronisko. Warunki w schronisku muszą być odpowiednie i zgodne z zasadami bezpieczeństwa ppoż. i sanitarno-epidemiologicznymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wskazanego miejsca, pod względem przygotowania do realizacji zamawianej usługi przed zawarciem umowy oraz przez cały okres realizacji zamówienia.
9) Wykonawca na każdorazowe wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt transport osoby bezdomnej do schroniska. Czas w jakim Wykonawca dotrze do osoby wymagającej pomocy w celu przewiezienia jej do schroniska od chwili zgłoszeniu tego faktu przez służby lub pracownika Zamawiającego tj. „czas reakcji” – stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny czas dotarcia do osoby wymagającej pomocy w celu przewiezienia jej do schroniska od chwili zgłoszeniu tego faktu przez służby lub pracownika Zamawiającego wynosi 2 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 78840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta złożona w postępowaniu podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1106S nad linią kolejową nr 64 w miejscowości Starzyny
- Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych aparatury i sprzętu medycznego
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego .
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1783S nad linią kolejową nr 4 w miejscowości Zawada Pilicka
- "Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu."
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług montażu i dostosowania technologii wspomagających dla osób niepełnosprawnych oraz szkolenie użytkowników sprzętu
- Wsparcie psychologa w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Zakup usług w zakresie zapewnienia ambulatoryjnej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej dla mieszkańców Gminy Lidzbark - Poprawa dostępności mieszkańców do usług medycznych
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych - podopiecznych MOPS Lubinie
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników, studentów i doktorantów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.