eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługa przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej "Bezpieczna Przystań" w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej „Bezpieczna Przystań” w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIENNY DOM POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY RODZINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: DDPS w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaracza 9

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598142801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@sl.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mopr.slupsk.pl/dokumenty/menu/21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej „Bezpieczna Przystań” w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c2eb884-ca1e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00076122/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługę przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej „Bezpieczna Przystań” w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR XVI.2610.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 85000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenie posiłków (obiad) dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej „Bezpieczna Przystań” w Słupsku przy ul. Jaracza 9 w średniej ilości dziennej 50 zestawów obiadowych w okresie od 1 lipca 2021 r. do 30 grudnia 2021 r. z wyjątkiem sobót i niedziel (średnia ilość liczona jest w stosunku do okresu trwania umowy). Przez święta rozumie się dni ustawowo wolne do pracy. Planuje się szacunkową wielkość zamówienia w ilości szacunkowej 6.000 szt obiadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w sekcji V — Kwalifikacja wykonawców, pkt 5.4 - Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu, przedstawił opis przedmiotu zamówienia, a tym samym nie wskazał warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający pomyłkowo uwzględnił treść warunków udziału w postępowaniu w części 5.8 ogłoszenia o zamówieniu, przy czym Zamawiający nie doprecyzował, że treść uwzględniona w tej części ogłoszenia dotyczy właśnie warunków udziału w postępowaniu. Jednak należy zaznaczyć, że treść wskazana w pkt 5.8 ogłoszenia również nie uwzględnia wszystkich warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pLt 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia. Powyźsze oznacza brak spójności w zapisach dotyczących warunków udziału w postępowaniu między SWZ, a ogłoszeniem o zamówieniem co skutkuje obarczeniem postępowania wadą niemożliwą do usunięcia, a tym samym uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający jako jeden z warunków udziału w postępowania w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych określił, iż wykonawca ubiegający się o zamówienie winien dysponował dietetykiem, który posiada kwalifikacje do zapewnienie wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m. in.
wykształcenie kierunkowe. Zastosowany opis warunku udziału w postępowaniu jest niejednoznaczny i nieprecyzyjny, a tym samym mógł w nieuzasadniony sposób eliminować wykonawców zdolnych do realizacji zamówienia.

Powyższe skutkuje obarczeniem postępowania wadą niemożliwą do usunięcia, a tym samym uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.