Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00075670/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka ul. Młodych w Pile, w ciągu drogi powiatowej
nr 1161P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa odcinka ul. Młodych w Pile, w ciągu drogi powiatowejnr 1161P
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7898b1fd-9adf-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026931/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa odcinka ul. Młodych w Pile, w ciągu drogi powiatowej nr 1161P
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075670/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Przebudowa odcinka ul. Młodych w Pile, w ciągu drogi powiatowej nr 1161P”, w zakresie zgodnym z wyciągiem z dokumentacji projektowej.
2. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) przebudowa ul. Młodych (odcinek od ul. Rybackiej od km 0+000 do 0+520) w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową:
- roboty drogowe na wskazanym odcinku ul. Młodych,
- zabezpieczenie sieci teletechnicznych na wskazanym odcinku ul. Młodych,
- kanalizacja deszczowa na wskazanym odcinku ul. Młodych,
- sieć wodociągowa na wskazanym odcinku ul. Młodych,
- oświetlenie drogowe na wskazanym odcinku ul. Młodych oraz część robót wskazanych w wyciągu na odcinku do szafy sterowniczej SO1,
- przebudowa kolizyjnych linii kablowych ŚN na wskazanym odcinku ul. Młodych,
- organizacja ruchu docelowego na wskazanym odcinku ul. Młodych,
- wycinka drzew i krzewów, wykonanie terenów zielonych na wskazanym odcinku ul. Młodych oraz wykonanie nasadzeń kompensacyjnych;
2) wykonanie dokumentacji odbiorowej i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
3) dostarczenie niezbędnych i kompletnych dokumentów umożliwiających złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie.
3. Zakres robót obejmuje:
1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, zabezpieczeniowych i odtworzeniowych związanych z realizacją zadania;
2) dostawę i montaż wiat przystankowych z wyposażeniem:
wiaty przystankowe zabudowane z trzech stron, z szyby hartowanej, dach z poliwęglanu, wymiary wiat: długość ok. 4 m, szerokości ok. 1,3 m oraz wysokości 2,5 m. Konstrukcja wiat ocynkowana ogniowo i lakierowana proszkowo. W skład wyposażenia wiat wchodzi ławka, kaseton na rozkład jazdy, napis z nazwą przystanku, kosz na śmieci, gablota reklamowa o powierzchni min. 120x180 cm. Wiaty przystankowe estetycznie winny być dopasowane do istniejących już na ul. Młodych;
3) przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z zakresem przebudowy i rozbudowy:
Zamawiający informuje, że dla swoich studzienek Orange i Asta zobowiązała się do dostarczenia ram i pokryw przed rozpoczęciem inwestycji. W trakcie przejęcia placu budowy Strony dokonają szczegółowej inwentaryzacji z operatorami i ustalą studzienki z nakrywami wymagającymi wymiany;
4) w ramach budowy sieci wodociągowej i kanalizacji wykonanie wszystkich budowanych i przebudowywanych elementów urządzeń uzbrojenia podziemnego – włazów, zaworów metodą tzw. włazów i zaworów pływających:
Regulacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej (włazy) oraz sieci wodociągowej (zawory) należy wykonać nowoczesną metodą tzw. włazów i zaworów pływających, na bazie szybkowiążących zapraw. Przy regulacji studni należy uwzględnić przebudowę modernizacyjną studni, pierścienia, podmurowań, kręgów i ująć wszystkie te elementy w kosztach. Należy także dla regulowanych studni uwzględnić w kosztach zakup i dostawę właściwego włazu o odpowiedniej nośności, dostosowanego do technologii regulacji. Stare włazy winny zostać przekazane protokolarnie do Miejskich Wodociągów i Kanalizacji (MWiK). Regulację należy wykonać zgodnie z STWiOR D-03.02.01a Regulacja Pionowa Urządzeń;
5) roboty wykończeniowe, w tym humusowanie (z dostawą humusu) i obsianie mieszankami traw i ich pielęgnację.
4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót oraz wymagania zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, wydane decyzje administracyjne oraz inne udostępnione dokumenty, stanowiące załączniki do SWZ.
5. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie mogą być jedyną podstawą do przygotowania oferty. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją oraz dołożyć największej staranności w celu prawidłowego sporządzenia ofert, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia.
UWAGA:
Zamawiający załącza:
- projekt wykonawczy – aktualizacja cz. graficznej,
- projekt budowlany w zakresie zagospodarowania terenu – wyciąg z cz. graficznej, z oznaczeniem zakresu prac przewidzianych do realizacji w ramach zadania oraz
- całość projektu budowlanego, z którego wykonawca winien wykorzystać te elementy, które dotyczą niniejszego zamówienia.
6. Wypełnione kosztorysy ofertowe wybrany wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, złoży po podpisaniu umowy oraz po uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego.
7. Zamawiający zaleca, by wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedsięwzięcia oraz wszystkimi uwarunkowaniami terenowymi, kolizjami itd.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6647269,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7430100,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6647269,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider konsorcjum: „POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE” S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner konsorcjum: Asta - Bud sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330917763
7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 2
7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 78-500
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6647269,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Oczyszczanie jezdni na terenie miasta Piły
- Wykonanie ciągów pieszych i dróg dojazdowych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa kolumbarium wraz z zagospodarowaniem nowo powstałych kwater na cmentarzu komunalnym w Pile"
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.
- Remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów bazaltowych na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
- STAPLERY
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.