eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Przebudowa ul. Konarskiego w Zgorzelcu



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Konarskiego w Zgorzelcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Konarskiego w Zgorzelcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7103be9a-ac5d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019397/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa ul. Konarskiego w Zgorzelcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095340

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5929857,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Konarskiego w Zgorzelcu, na niżej wymienionych odcinkach:
1)Odcinek I – obejmujący odcinek ul. Konarskiego od zjazdu do miejscowego przedszkola (z siedzibą przy ul. Staszica 19) do zatoki parkingowej zlokalizowanej na połączeniu ul. Konarskiego
i ul. Powstańców Śląskich wraz z łącznikiem ul. Konarskiego do ul. Warszawskiej (przy miejscowej stacji paliw płynnych);
2)Odcinek II – obejmujący odcinek ul. Konarskiego od skrzyżowania z ul. Warszawską/Dąbrowskiego do skrzyżowania
z ul. Konarskiego w I odcinku, o którym mowa w pkt 1 niniejszego ustępu;
3)Odcinek III – obejmujący wewnętrzną drogę osiedlową stanowiącą drogę dojazdową, pożarową do budynków położonych przy ul. Konarskiego 1-4.
2.W ramach przedmiotowego zamówienia należy zrealizować w szcze-gólności prace obejmujące:
1)Wycinkę drzew i krzewów;
2)Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
3)Zasadnicze roboty ziemne;
4)Roboty w zakresie odwodnienia terenu inwestycji, w tym przebudo-wa istniejących i budowa nowych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z budową ulicznych wpustów deszczowych;
5)Roboty związane z wykonywaniem konstrukcji elementów korpusu drogowego ul. Konarskiego;
6)Roboty w zakresie montażu galanterii betonowej (krawężniki, ścieki przykrawężnikowe, obrzeża chodnikowe);
7)Roboty nawierzchniowe;
8)Roboty związane z wykonaniem i montażem elementów organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD), w tym wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów na wyniesionym, bitumicznym progu zwalniającym;
9)Roboty wykończeniowe, w tym montaż ławek parkowych w ilości 16 szt., koszy śmietnikowych w ilości 8 szt. i stojaków na rowery w ilo-ści 4 szt.;
10)Roboty agrotechniczne w zakresie wykonania terenów zieleni;
11)Montaż i demontaż parkometrów w ilości 5 szt.
3. Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego: Uchwała Nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 7 października 2009r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Śródmieście w Zgorzelcu. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach: 81,84,86,87/2, 90, (AM-1, OBR. VII); 9, 10, 11/2,12/1,12/3, 12/4, 13/3, 13/17, 13/33, 16/1, 16/2, 17/7 (AM-2, OBR.VII); 23 (AM-6, OBR.VII). Roboty w większości będą prowadzone w obrębie pasa drogowego ul. Konarskiego, złożonego z nieruchomości o następujących numerach ewidencyjnych: 14 (dr); 13/7 (dr); 23 (dr); 87/2 (dr); 84 (dr). Pozostałe nieruchomości będą zajmowane jedynie na potrzeby powiązania planowanych elementów docelowego ukształtowania pasa drogowego z elementami istniejącego zagospodarowania terenu, zlokalizowanymi na nieruchomościach bezpośrednio graniczących z pasem drogowym ul. Konarskiego. Teren parku (dz. nr 9,10,11/2 AM-2, Obr. VII) objęty projektowaniem jest wpisany do rejestru zabytków decyzją A/1242/1-2 z dnia 29.05.2009r. oraz stanowi zespół przyrodniczo-krajobrazowy Doliny Nysy Łużyckiej. Ponadto część ul. Konarskiego przylegająca do parku znajduje się w strefie B ochrony konserwatorskiej.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych branży drogowej z listopada 2022 r. – w zakresie dot. robót drogowych oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z września 2016 r. (podstawowej) – w zakresie dot. kanalizacji deszczowej, a także w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
1)Projekt budowlany;
2)Projekt techniczny;
3)Projekt budowlany i wykonawczy – podstawowy;
4)Przedmiar robót (przedmiar robót jest załączony w celu informacyjnym. Nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe oszacowanie ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia);
5)Decyzja pozwolenia na budowę nr 344/2016 z dnia 19.09.2016r.; wydana przez Starostę Zgorzeleckiego;
6)Decyzja zamienna nr 1/2022 z dnia 27.10.2022r.;
7)Dokumentacja fotograficzna (poglądowa) – Ławki, kosze, stojaki;
8)Standardy zakładania i pielęgnacji zieleni w mieście Zgorzelec;
9)Opinia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 31.08.2022 r.( w celu poglądowym);
10)Protokół wydany przez Starostę Zgorzeleckiego z dnia 17.08.2016 r. dot. uzgodnienia usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu (w celu poglądowym);
11)Opinia Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. z dnia 12.08.2016 r. (w celu poglądowym);
12)Opinia Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji „NYSA” Sp. z o.o. z dnia 11.08.2016 r. (w celu poglądowym);
13)Opinia Zgorzeleckiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Zgorzelcu Sp. z o.o. z dnia 31.08.2016 r. (w celu poglądowym).
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją”, stanowiącą
Załącznik nr 6 do SWZ.
5.Wymagania dotyczące gwarancji:
1)Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia.
2)Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na nowo dokonane nasadzenia drzew i/lub krzewów oraz ich pielęgnację.
3)Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.
4)Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
5)Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XX SWZ.
6)Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
6. Rozwiązania równoważne:
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności będą parametry wskazane w SWZ lub w załącznikach do SWZ.
Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W takim przypadku zastosowanie ma przepis art. 101 ust. 5 ustawy Pzp.
7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8019555,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8699939,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8019555,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM ZGORZELEC I Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000629390

7.3.3) Ulica: Jędrzychowice 113

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8019555,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.