eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyrzysk › Przebudowa drogi gminnej na odcinku Falmierowo-Gromadno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej na odcinku Falmierowo-Gromadno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRZYSK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wyrzysku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 29

1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wyrzysk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyrzysk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wyrzysk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej na odcinku Falmierowo-Gromadno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d28b9f67-bbd0-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025984/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi gminnej na odcinku Falmierowo-Gromadno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122615/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane branży drogowej związane z przebudową drogi gminnej nr G129318P Falmierowo-Gromadno.
2. Zakres robót obejmuje budowę odcinka jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 5,00 m i długości ok. 953 m.
1) Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmuje:
a) zjazdy do posesji z mieszanki mineralno-asfaltowej,
b) prefabrykowany ściek korytkowy o szerokości 60 cm i długości 70 m,
c) zagęszczone pobocza gruntowe 2 x 0,75m,
d) bariery ochronne stalowe długości 25 m,
e) montaż 9 m rur PVC i przepustów rurowych 42 m,
f) montaż 2 szt. studni ściekowych i regulacja 6 szt. studni.
2) Warstwy konstrukcyjne jezdni:
a) warstwa ścieralna MMA AC 11S - grubość 4 cm, powierzchnia 4765 m2
b) warstwa wiążąca MMA AC16W - grubość 5 cm,
c) warstwa podbudowy zasadniczej MMA AC 16p - grubość 7 cm,
d) warstwa gruntu stabilizowanego cementem RM 5 MPa gr. 15 cm,
e) istniejąca nawierzchnia bitumiczna jako podbudowa po wyregulowaniu krawędzi.
3) Odwodnienie zostanie zapewnione powierzchniowo poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych jezdni, zjazdów i poboczy. Wody powierzchniowo odprowadzane na przyległe pobocza i rowy w granicy pasa drogowego.
4) W ramach robót budowlanych wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia gestorów infrastruktury podziemnej (sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i teletechnicznej) o planowanym terminie rozpoczęcia robót oraz do opracowania i wdrożenia projektu oznakowania czasowej organizacji ruchu, a także zabezpieczenia terenu robót prowadzonych w pasie drogowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1240598,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1962735,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1240598,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „REDON NAKŁO” Spółka z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581865180

7.3.3) Ulica: Karnowska 3

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1240598,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.