Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00115904/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja Krajowej Konferencji Elektroniki w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja Krajowej Konferencji Elektroniki w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-319d7b74-b81d-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 usługi hotelarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/17/2023/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 334160,8 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie w zakresie organizacji przez Uniwersytet Morski w Gdyni XXII Krajowej Konferencji Elektroniki w terminie od dnia 11.06.2023r. (niedziela) do dnia 15.06.2023r. (czwartek) dla około 120 osób.
2. Zamawiający wymaga, aby hotel:
a) znajdował się w Darłówku w odległości do 100 metrów od plaży.
b) posiadał standard minimum 4 gwiazdkowy
c) w pobliżu znajdował się aqua park
d) posiadał: min. 2 sale konferencyjne, sala bankierową, miejsce do grillowania na powietrzu
3. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się organizację pobytu w zakresie usług noclegowych, gastronomicznych, konferencyjnych oraz dodatkowych świadczonych przez hotel w obiekcie przez niego zarządzanym:
Usługi gastronomiczne:
a) śniadania w dniach 12.06.2023r. - 15.06.2023r. w formie bufetu szwedzkiego (wliczone w cenę noclegu/pokoju);
b) obiad 2-daniowy w formie bufetu w dniach 12.06.2023r. - 14.06.2023r. - minimum po 2 dania do wyboru;
c) 4 kolacje w dniach 11.06.2023r. - 14.06.2023r, a w tym.:
" uroczysta, bankietowa kolacja - przystawka serwowana, danie główne serwowane, bufet zimnych zakąsek, bufet słodki, danie gorące w nocy;
" kolacja grillowa w Hotelu (na miejscu);
d) przerwy kawowe (kawa z ekspresu, herbata, soki, woda, ciasta, cukierki i kruche ciastka) w dniach 12.06.2023r. - 14.06.2023r w trakcie trwania sesji konferencyjnych.
Usługi konferencyjne:
a) zapewnienie dużej, klimatyzowanej sali konferencyjnej na 120 osób z podstawowym wyposażeniem oraz nagłośnieniem w dniach 11.06.2023r. - 14.06.2023r.;
b) zapewnienie, aby na wyposażeniu udostępnianej zgodnie z tiret "i" sali konferencyjnej znajdowały się: rzutnik multimedialny, flipchart, ekran, nagłośnienie, mikrofon, Wi-Fi.
Preferowana struktura miejsc noclegowych:
a) pokoje 1,2 osobowe
b) pokoje superior / apartamentów
Zamawiający wymaga zaoferowania minimum do 26 pokoi 1-osobowych, 47 pokoi 2-osobowych. Reszta pokoi dowolnie rozdysponowana przez Wykonawcę. Struktura miejsc noclegowych zostanie ustalona na 14 dni przed rozpoczęciem konferencji po podaniu przez organizatora końcowej ilości uczestników.
Usługi dodatkowe:
a) 60 miejsc parkingowych dla uczestników konferencji wliczonych w cenę noclegu;
b) korzystanie z krytego basenu i sauny.
4. Warunki dotyczące pobytu:
a) rozpoczęcie doby hotelowej w dniu przyjazdu 11.06.2022r. nie później niż o godz. 14:00;
b) zakończenie doby hotelowej w dniu wyjazdu 15.06.2022r. nie wcześniej niż o godz. 14:00;
c) gwarantowana rezerwacja ważna również po godz. 18:00 w dniu przyjazdu gości.
5. Ostateczne rozliczenie z Wykonawcą za świadczone usługi odbędzie się na podstawie faktycznej liczby uczestników konferencji i wykonanych usług.
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca załączył do oferty kalkulację kosztów pobytu z wyszczególnieniem usług hotelowych oraz usług dotyczących organizacji konferencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel Jan Janina Kroplewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391003916
7.3.3) Ulica: Słowiańska
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JANINA KROPLEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JANINA KROPLEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-11 do 2023-06-15INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej 22 dorocznego spotkania organizacyjnego pracy polskiego FADN oraz 20-lecia polskiego FADN
- Świadczenie usług cateringowych w trakcie szkoleń organizowanych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1) - II etap.
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024".
- Świadczenie usługi cateringowej, zakwaterowania, kompleksowego wyposażenia i instalacji sprzętu na stanowiskach konkursowych konkursu SkillsPoland 2024 w konkurencji Piekarstwo 19-20.06.24 r., Poznań.
- Usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji dorocznej konferencji psychologicznej
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.