eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Złym Mięsie - etap III - roboty instalacyjne i wykończeniowe



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Złym Mięsie - etap III - roboty instalacyjne i wykończeniowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Złym Mięsie - etap III - roboty instalacyjne i wykończeniowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07046e9b-be52-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010872/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Złym Mięsie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127449

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 409829,51 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51341,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Złym Mięsie - etap III - roboty instalacyjne i wykończeniowe”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Roboty budowlane.
1.1.1. Roboty posadzkowe - garaż.
Uwaga
Należy wykonać izolację szlamową cementową zamiast izolacji z izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej.
Należy zastosować styropian pod posadzkę o wytrzymałości na ściskanie dla samochodu ciężarowego.
Należy posadzkę pomalować farbą do posadzek – kolor do ustalenia na etapie realizacji robót budowlanych.
1.1.2. Roboty posadzkowe - pomieszczenie gospodarcze.
Uwaga
Należy wykonać izolację szlamową cementową zamiast izolacji z izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej.
Należy posadzkę pomalować farbą do posadzek – kolor do ustalenia na etapie realizacji robót budowlanych.
1.1.3. Roboty posadzkowe - poddasze.
Uwaga
Należy wykonać izolację szlamową cementową zamiast izolacji z izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej.
Posadzka betonowa gr. 4 cm.
Rezygnacja z ułożenia izolacji z wełny.
1.1.4. Stolarka drzwiowa - drzwi wewnętrzne (Dw1).
1.1.5. Roboty tynkarskie i malarskie.
Uwaga
Zastosować tynk kat. IV zamiast kat. II.
Zastosować farby silikonowe na ściany i sufit.
1.1.6. Tynk mozaikowy - garaż - tzw. ''lamperia'' (Załącznik nr 1 do OPZ).
1.2. Roboty instalacyjne.
1.2.1. Roboty elektryczne.
Uwaga
Instalację elektryczną w części świetlicowej ułożyć w rurkach ochronnych.
RG przeniesiona została na zewnątrz budynku na ścianę przy schodach na poddasze.
1.2.2. Odwodnienie liniowe w posadzce garażu wraz z podłączeniem do kanalizacji odwadniającej (Załącznik nr 1 do OPZ).
2. Uwaga. Zakres załączonej dokumentacji projektowej jest szerszy. Przedmiot zamówienia należy wykonać sugerując się zakresem określonym w przedmiarze robót (należy pamiętać, że przedmiar ma charakter pomocniczy) oraz zapisami w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Przetarg nie obejmuje robót branży sanitarnej oraz części robót budowlanych.
3. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane w taki sposób, aby nie utrudniać wyjazdu samochodu pożarniczego z budynku remizy.
4. Wykonawca zorganizuje dojazd do miejsca realizacji inwestycji oraz ogrodzi i zabezpieczy teren budowy na czas realizacji kolejnych etapów prac. Uwaga. Budynek jest użytkowany.
5. Wykonawca udostępni plac budowy dla ZUK Sp. z o.o. w Czersku na potrzeby wykonania elewacji części garażowej.
6. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego i zarządcę obiektu (OSP Złe Mięso) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem o zamierzonym terminie rozpoczęcia prac.
7. Wykonawca przed rozpoczęciem prac wykona dokumentację fotograficzną terenu, na którym będą realizowane roboty budowlane i dostarczy ją na płycie CD lub DVD do Zamawiającego.
8. Wykonawca po zakończonych robotach budowlanych przywróci teren wokół budynku remizy do stanu pierwotnego.
9. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
10. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
11. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
12. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy
z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
13. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) wykonanie robót ogólnobudowlanych,
2) wykonywanie robót instalacyjnych elektrycznych,
3) wykonywanie robót montażowych stolarki drzwiowej
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68535,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79473,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68535,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551818271

7.3.3) Ulica: Kilińskiego

7.3.4) Miejscowość: Czersk

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68535,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.