eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedwabno › Budowa infrastruktury na szkółce leśnej Omulew w Zimnej Wodzie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury na szkółce leśnej Omulew w Zimnej Wodzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Jedwabno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 3

1.5.2.) Miejscowość: Jedwabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-122

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 621 30 05

1.5.8.) Numer faksu: 89 621 30 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jedwabno@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury na szkółce leśnej Omulew w Zimnej Wodzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebe515c0-d537-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings
- po wybraniu w sekcji zatytułowanej DO TERMINU SKŁADANIA nazwy niniejszego postępowania przetargowego

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wg zapisów rozdziału 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg zapisów rozdziału 25 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa infrastruktury na szkółce leśnej Omulew w Zimnej Wodzie, realizowana w 2 etapach w latach 2023 i 2024.
Przewidywaną na 2 kolejne lata realizację ww. inwestycji podzielono na 2 etapy:
1. Etap I (przewidziany do realizacji w 2023 r.):
– całkowita rozbiórka drewnianego bud. magazynowego o pow. użytk. ok. 87 m2 i kubaturze 343 m3,
- budowa parterowego bud. garażowego na sprzęt i maszyny leśne (bud. nr 1), o pow. użytkowej ok. 377 m2 i kubaturze 2 086 m3,
- budowa stanu zerowego parterowego bud. magazynowo – składowego do przechowywania sadzonek (bud. nr 2), o pow. użytkowej ok. 365 m2 i kubaturze 2 086 m3,
- budowa własnego systemu wytwarzania i magazynowania energii elektrycznej typu wyspowego (off-grid) (w formie zamontowanych na gruncie 3 sekcji paneli fotowoltaicznych) o mocy ok. 119 kWp na potrzeby własne szkółki i zamontowanie urządzeń instalacji fotowoltaicznej w bud. garażowym na sprzęt i maszyny leśne (bud. nr 1),
- budowa zautomatyzowanego systemu nawadniania w kwaterach nr 3-6 (na łącznej pow. nawadniania ok. 3 530 m2) oraz adaptacja na pompownię istniejącego budynku z ujęciem wody z jeziora,
- budowa (dla celów socjalnych) studni głębinowej do głęb. 30 m, zewn. sieci wodociągowej, przyłącza wodociągowego i wewn. inst. wodociągowej,
- budowa linii kablowych zasilających, sterowniczych, CCTV, sygnalizacji i oświetlenia zewnętrznego.
2. Etap II (przewidziany do realizacji w 2024 r.):
- całkowite rozbiórki drewnianych, prowizorycznych wiat na sadzonki – o pow. użytk. ok. 41 m2 i kubaturze 112 m3 i o pow. użytk. ok. 90 m2 i kubaturze 265 m3,
- kontynuacja budowy bud. magazynowo-składowego do przechowywania sadzonek (bud. nr 2),
- kontynuacja budowy zautomatyzowanego systemu nawadniania upraw sadzonek leśnych w kwaterach nr 1-2 (na łącznej pow. ok. 1 910 m2),
- kontynuacja budowy zewn. sieci wodociągowej do zasilania w wodę bud. magazynowo – składowego (bud. nr 2) i bud. socjalnego (bud. nr 3) wraz z przyłączami i wewn. inst. wodociągowymi,
- przebudowa z rozbudową (po rozbiórce drewn. nadziemnej części budynku) częściowo podpiwniczonego parterowego bud. socjalnego (bud. nr 3) o pow. użytkowej ok. 45 m2 i kubaturze 273 m3,
- budowa pref. bezodpływowych szczelnych zbiorników na ścieki, odbierających ścieki z bud: garażowego na sprzęt i maszyny leśne (bud. nr 1), magazynowo – składowego (bud. nr 2) i socjalnego (bud. nr 3) o poj. do 10 m3 każdy wraz z przyłączami kanalizacyjnymi,
- budowa dwóch kompostowników o pow. zabudowy ok. 700 m2 każdy, utwardzonych płytami żelbetowymi JOMB,
- zagospodarowanie terenu, polegające na ulepszeniu kruszywem nawierzchni wewnętrznych dróg gruntowych oraz wybudowaniu utwardzonych kostką betonową placów manewrowych, miejsc postojowych, chodników i schodów terenowych na skarpie.
Szczegółowy zakres i rodzaj robót budowlanych określono w dokumentacji projektowej (tj. w projekcie zagospodarowania terenu (PZT), w projektach technicznych (PT), przedmiarach robót i specyfikacjach techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)), stanowiącej załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem

45262520-2 - Roboty murowe

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

44221240-9 - Wrota garażowe

98395000-8 - Usługi ślusarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert wraz z przypisanymi im wagami:
- cena brutto oferty,
- okres udzielanej gwarancji powyżej wymaganego terminu podstawowego (powyżej 60 miesięcy) na zrealizowany przedmiot zamówienia.
Sposób oceny ofert - wg zapisów rozdziału 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielanej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga, aby wykonawcy:
1. prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do rejestrów, do których wpis jest obowiązkowy - handlowych (np. CEIDG, KRS itp.) lub zawodowych (np. Izby inżynierów Budownictwa, IARP itp.), jednocześnie nie ograniczając katalogu wykonawców mogących ubiegać się o zamówienie tylko do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą czy eliminując z postępowania wykonawców, będących osobami fizycznymi lub wykonawców, będących jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej (zdolność do występowania w obrocie gospodarczym),
2. wykazali spełnienie warunku dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 4,0 mln PLN (słownie: cztery miliony złotych), potwierdzone załączonym do oferty odpowiednim dokumentem (opłaconą polisą lub innym dokumentem potwierdzającym) oraz posiadanie środków finansowych (lub zdolności kredytową) na kwotę nie mniejszą niż 2,0 mln PLN (słownie: dwa miliony złotych) poprzez załączoną do oferty informacją z banku (lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej) potwierdzającą posiadanie środków w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące
przed jej złożeniem,
3. wykazali spełnienie warunku dot. posiadania zdolności technicznej w zakresie doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonawca wykonał i prawidłowo ukończył (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty:
• w zakresie budowy zautomatyzowanego systemu nawadniania szkółek leśnych - zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,
• w zakresie budowy obiektów kubaturowych - wybudował, przebudował lub rozbudował co najmniej jeden obiekt o kubaturze powyżej 1 000 m3 z dachem o konstrukcji stalowej,
• w zakresie budowy systemu fotowoltaicznego dla wytwarzania i magazynowania energii elektrycznej - wybudował, przebudował lub rozbudował co najmniej jedną instalację fotowoltaiczną o mocy nie mniejszej niż 100 kWp z panelami fotowoltaicznymi instalowanymi na gruncie lub na dachach budynków,
• w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacji niskoprądowych (CCTV i SSWiN) - zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości min. 100 tys. PLN (słownie: sto tysięcy złotych) brutto w technologii wykonywanych robót elektrycznych, zbliżonej do wskazanej w dokumentacji projektowej niniejszego zamówienia,
• w zakresie budowy sieci i instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej - zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości min. 100 tys. PLN (słownie: sto tysięcy złotych) brutto w technologii wykonywanych robót sanitarnych, zbliżonej do wskazanej w dokumentacji projektowej niniejszego zamówienia,
• w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu dróg gruntowych i nawierzchni utwardzonych - wybudował, przebudował lub rozbudował co najmniej jedno zamówienie o wartości min. 200,0 tys. PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto w technologii wykonywanych robót drogowych zbliżonej do wskazanej w dokumentacji projektowej niniejszego zamówienia.
Uwaga !
a) W przypadku wykonania robót budowlanych rozliczanych w walutach innych niż PLN, należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień ich zakończenia.
b) Zamawiający wymaga aby w załączonym do oferty wykazie robót, podane zostały nazwy przedmiotu zrealizowanych zamówień, rodzaje wykonanych robót, ich wartość (netto i brutto), data i miejsce wykonania oraz nazwa podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane. Wykonanie tych zadań potwierdzone musi być dowodami, określającymi czy roboty te zostały wykonane należycie, prawidłowo ukończone i odebrane przez inwestora (zamawiającego).
c) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmować będzie szerszy zakres i wartość robót od wielkości wymaganych.
d) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia w zakresie wszystkich wyżej wymienionych robót.
4. wykazali spełnienie warunku dot. posiadania zdolności technicznej w zakresie personelu poprzez wykazanie, że wykonawca dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez złożenie podpisanego odpowiedniego oświadczenia oraz wykazu osób, tworzących odpowiednią kadrę, jaką w czasie realizacji zamówienia wykonawca, składający ofertę, będzie dysponował; wymienione w wykazie osoby powinny posiadać niezbędną wiedzę i uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, poświadczone odpowiednimi dokumentami, w tym:
a) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
b) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie instalacji oraz urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz sieci wodociągowych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno–inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
c) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektr. i elektroenergetycznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a do kierowania robotami budowlanymi przy budowie m.in. instalacji fotowoltaicznych ewentualnie ważny certyfikat wystawiony przez Prezesa UDT,
d) osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży drogowej – uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych.
Osoby, które będą pełnić funkcje kierownicze (kierownika budowy, kierowników robót) przy realizacji zamówienia powinny posiadać w branży, w której będą kierować robotami budowlanymi:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (w branży drogowej dopuszcza się uprawnienia drogowe w ograniczonym zakresie),
- minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania ww. uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót przy budowie obiektów, sieci lub instalacji, odpowiednie do przewidywanego dla nich zakresu robót,
- być wpisane na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,
- posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) inżynierów budownictwa.
Wpis na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego i obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) muszą być potem (w trakcie realizacji zamówienia) aktualizowane na okres kiedy osoby te będą brać udział w jego realizacji.
Do składanej oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć w terminie składania ofert aktualne na ten dzień oświadczenia, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu i dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodne ze wzorami tych oświadczeń załączonymi do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pozostałe informacje, dotyczące warunków udziału w postępowaniu - wg zapisów rozdziału 7 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wg zapisów rozdziału 9 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg zapisów rozdziału 9 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Na podstawie art. 97 ust. 1 i art. 281 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), które musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28 kwietnia 2023 r. do godziny 10.00.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych w SWZ.
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku:
BOŚ SA o/Olsztyn nr rachunku 86 1540 1072 2001 5071 0912 0001
z dopiskiem:
Wadium przetargowe (budowa infrastruktury na szkółce leśnej).
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego).
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje lub poręczenia), musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia i spełniać co najmniej wymagania podane w SWZ.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp - zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Pozostałe informacje, dotyczące wadium - wg zapisów rozdziału 14 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wg zapisów rozdziału 7 SWZ i pozostałych zapisów SWZ, dotyczących wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wg zapisów rozdziału 22 SWZ:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings - po wybraniu w sekcji zatytułowanej DO TERMINU SKŁADANIA nazwy niniejszego postępowania przetargowego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.