eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Przebudowa ul. Staroleszczyńskiej we Wschowie (droga nr 4226F)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Staroleszczyńskiej we Wschowie (droga nr 4226F)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/102532/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Staroleszczyńskiej we Wschowie (droga nr 4226F)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fae2840-b13a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030338/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa ul. Staroleszczyńskiej we Wschowie (droga nr 4226F)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103044

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSE.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1583257,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zamówienie obejmuje realizację inwestycji polegającej na przebudowie ul. Staroleszczyńskiej we Wschowie (droga nr 4226F) na odcinku od km 0+004,7 do km 0+446,23, tj. od skrzyżowania z drogą krajową nr 12 do skrzyżowania z drogą gminną ul. Księdza A. Kostki. WYMAGANIA I ZAKRES DLA DROGI NA ODCINKU OD KM 0+004,7 DO KM 0+289,76:1) Wymagane charakterystyczne parametry techniczne drogi na odcinku od km 0+004,7 do km 0+289,76: - klasa techniczna L, -kategoria ruchu KR2, - prędkość projektowa 40 km/h, - szerokość jezdni 6,0 m, szerokość chodnika netto 2,00 m z miejscowymi zawężeniami do 1,25 m, - szerokość pobocza 0,75 m. 2) Zakres przebudowy drogi na odcinku od km 0+004,7 do km 0+289,76 obejmować będzie: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów indywidualnych, - rozbiórkę warstw konstrukcyjnych elementów drogi, - korytowanie, wykopy, - wykonanie kanału technologicznego, - montaż elementów ulicy w postaci obrzeży betonowych, krawężników i elementów oporowych, - wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych podbudowy jezdni, chodników i zjazdów indywidualnych, - wykonanie elementów odwodnienia drogowego w postaci nowych wpustów deszczowych, studni i odcinków rurociągów z połączeniem do istniejącego systemu odwodnienia, - wymiana istniejących wpustów deszczowych na nowe, oczyszczenie istniejących studni osadnikowych i udrożnienie odcinków rurociągów przyłączeniowych kanalizacji deszczowej oraz regulacja wysokościowa istniejących włazów i skrzynek ulicznych istniejącej infrastruktury technicznej, - wykonanie robót w obrębie istniejących sieci zgodnie z uzgodnieniami z właścicielami sieci, - wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, - wykonanie chodników oraz zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej, - budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (stała organizacja ruchu), - montaż oświetlenia przejść dla pieszych z zastosowaniem lamp hybrydowych solarno-wiatrowych, - humusowanie i obsianie trawą pasów zieleni, - wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. WYMAGANIA I ZAKRES DLA DROGI NA ODCINKU OD KM 0+289,76 DO KM 0+375,68: 3) Wymagane charakterystyczne parametry techniczne drogi na odcinku od km 0+289,76 do km 0+375,68: - klasa techniczna L, - kategoria ruchu KR2, - prędkość projektowa 40 km/h, - szerokość jezdni 5,5 m, - szerokość chodnika netto 2,00 m, - szerokość utwardzonego pobocza ≥0,75 m. 4) Zakres przebudowy drogi na odcinku od km 0+289,76 do km 0+375,68 obejmować będzie: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów indywidualnych, - rozbiórkę warstw konstrukcyjnych elementów drogi, - korytowanie, wykopy, - wykonanie kanału technologicznego wraz z odtworzeniem nawierzchni istniejącego chodnika z kostki betonowej, - montaż elementów ulicy w postaci obrzeży betonowych, krawężników i elementów oporowych, - wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych podbudowy jezdni, chodników i zjazdów indywidualnych, - wykonanie elementów odwodnienia drogowego w postaci nowych wpustów deszczowych, studni i odcinków rurociągów z połączeniem do istniejącego systemu odwodnienia, - wymiana istniejących wpustów deszczowych na nowe, oczyszczenie istniejących studni osadnikowych i udrożnienie odcinków rurociągów przyłączeniowych kanalizacji deszczowej oraz regulacja wysokościowa istniejących włazów i skrzynek ulicznych istniejącej infrastruktury technicznej, - wykonanie robót w obrębie istniejących sieci zgodnie z uzgodnieniami z właścicielami sieci, - wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, - wykonanie chodników, zjazdów indywidualnych oraz utwardzonego pobocza o nawierzchni z kostki betonowej, - budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (stała organizacja ruchu), - wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. WYMAGANIA I ZAKRES DLA DROGI NA ODCINKU OD KM 0+375,68 DO KM 0+446,23: 5) Wymagane charakterystyczne parametry techniczne drogi na odcinku od km 0+375,68 do km 0+446,23: - klasa techniczna L, - kategoria ruchu KR2, - prędkość projektowa 40 km/h, - szerokość jezdni 7,84 m. 6) Zakres przebudowy drogi na odcinku od km 0+375,68 do km 0+446,23 obejmować będzie: - wykonanie frezowania profilującego z miejscowym uzupełnieniem ubytków, - montaż kanału technologicznego wraz z odtworzeniem nawierzchni istniejącego chodnika z kostki betonowej, - montaż elementów ulicy w postaci obrzeży betonowych, krawężników i elementów oporowych, - ułożenie warstwy wyrównująco szczepnej z mieszanki mineralno - emulsyjnej, - wykonanie elementów odwodnienia drogowego w postaci nowych wpustów deszczowych, studni i odcinków rurociągów z połączeniem do istniejącego systemu odwodnienia, - wymiana istniejących wpustów deszczowych na nowe, oczyszczenie istniejących studni osadnikowych i udrożnienie odcinków rurociągów przyłączeniowych kanalizacji deszczowej oraz regulacja wysokościowa istniejących włazów i skrzynek ulicznych istniejącej infrastruktury technicznej, - wykonanie robót w obrębie istniejących sieci zgodnie z uzgodnieniami z właścicielami sieci, - wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, - uzupełnienie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej, - budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (stała organizacja ruchu), - montaż oświetlenia przejścia dla pieszych z zastosowaniem lamp hybrydowych solarno-wiatrowych, - wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. 7) Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, warunkami udzielonych pozwoleń, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym: a) przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym: - oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy, - oryginałów oświadczeń wszystkich kierowników robót branżowych stwierdzających przyjęcie obowiązku kierowania robotami, - poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualnych zaświadczeń, iż są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, c) wytyczenia robót przez uprawnionego geodetę, d) realizacji inwestycji zgodnie z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia wydanego przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze oraz zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej, e) zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Zamawiający wymaga aby w nawierzchni chodników, w miejscach lokalizacji przejść dla pieszych, zastosować pasy z reliefowych płytek kierunkowych i ostrzegawczych, f) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022r. poz. 699), g) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego, h) wykonania oznakowania poziomego i pionowego zrealizowanych odcinków drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, i) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1886952,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2299249,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1886952,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010663804

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 5a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na etapie udzielenia zamówienia podwykonawcy nie są jeszcze znani. zakres powierzony podwykonawcom: 1. Obsługa geodezyjna 2. Odwodnienie korpusu drogowego 3. Urządzenia bezpieczeństwa
ruchu 4. Inne roboty


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1886952,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.