eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białołęka › "Przebudowa obiektu użyteczności publicznej "



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa obiektu użyteczności publicznej ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pęcław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pęcław 28

1.5.2.) Miejscowość: Białołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-221

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768317126

1.5.8.) Numer faksu: 768317033

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmian@peclaw.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://peclaw.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8acffa9-bf1a-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa obiektu użyteczności publicznej ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8acffa9-bf1a-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096552/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa obiektu użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa obiektu użyteczności publicznej. ”

1.2. Ogólny zakres zamówienia obejmuje:
1) Przebudowę budynku urzędu , działka nr ewid. 37/6 obręb Pęcław, gmina Pęcław
Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i zbuduj jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, polegających na wybudowania budynku urzędu gminy wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem stałym, oraz uzbrojenie terenu na który składa się wykonanie:
-przyłącza wodociągowego
- przyłącza kanalizacyjnego
- wewnętrznej linii zasilającej z usunięciem linii napowietrznych
- instalacji fotowoltaicznej
- oświetlenia terenu.
Działka zabudowana jest budynkiem gminy (w części przeznaczonym do rozbiórki), budynkami gospodarczymi.
2) Budowa budynku biurowego, w skład którego wchodzi: min 7 pomieszczeń biurowych dla minimum 15 pracowników, sali konferencyjnej, pomieszczenia socjalnego dla pracowników, pomieszczenia magazynu akt, niezależnych węzłów sanitarnych dla klientów oraz pracowników, pomieszczenia technicznego (pompa ciepła) oraz porządkowego. Minimalna powierzchnia pomieszczeń biurowych nie mniejsza niż 10m2, sali konferencyjnej nie mniej niż 25m2. W celu realizacji zadania istnieje możliwość przebudowy i adaptacji części pomieszczeń istniejącego budynku gminy (wg załącznika graficznego). Zaprojektowany i wybudowany obiekt musi dawać możliwość przyłączenia do istniejącego budynku gminy. Budynek powinien spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania ( Dz.U. z dnia 2019 poz 1065 i Dz.U. z 2022 poz.1225), oraz winny spełniać wymogi dotyczące budynków biurowych, obowiązujących przepisów BHP, przepisów p.poż itp.
Dla ww. zakresu robót budowlanych Wykonawca winien opracować niezbędną dokumentację projektową oraz uzyskać wymagane uzgodnienia i pozwolenia.

3) Zagospodarowanie terenu w skład którego wchodzą:
Dojścia i wejścia do budynku, budowa sieci/przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne, oświetlenie terenu, budowa energetycznej linii zasilającej z likwidacją istniejącej linii
napowietrznej, usunięcie ewentualnych kolizji. Wykonawca ponosi koszty wszelkich nadzorów i odbiorów związanych z przyłączeniem do sieci, określonymi w warunkach przyłączenia do sieci.
4) Zakres planowanych prac projektowych
- Opracowanie projektu budowlanego
- Uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym decyzji pozwolenia na budowę – zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Wykonanie dokumentacji wykonawczej (projekt techniczny) umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w tym specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia
zakończenia prac budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeśli takie
będzie wymagane) – w tym inwentaryzacji powykonawczej, świadectw charakterystyk energetycznych (karty energetycznej budynku)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5100000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5100000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.