Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00109048/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00123519/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowy dróg na terenie Gminy Nagłowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nagłowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 9
1.5.2.) Miejscowość: Nagłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naglowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://naglowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowy dróg na terenie Gminy Nagłowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3d3e117-b417-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010951/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowy dróg na terenie Gminy Nagłowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4877506,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg na terenie Gminy Nagłowice”1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niżej wymienione części
część 1: Przebudowa dróg w miejscowości Nagłowice
część 2: Przebudowa dróg w miejscowościach: Ślęcin, Jaronowice, Rakoszyn, Nowa Wieś
część 3: Przebudowa dróg w miejscowościach: Trzciniec, Deszno, Warzyn Pierwszy, Warzyn Drugi
część 4: Przebudowa dróg w miejscowościach: Cierno- Żabieniec, Zdanowice, Caców, Brynica Mokra
1.2 Szczegółowy opis poszczególnych części:
część 1: Przebudowa dróg w miejscowości Nagłowice obejmuje:
• zadanie nr 1- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nagłowice
ul. Rzemieślnicza, dz. nr 1485, 1693 od km 0+000 do km 0+454
• zadanie nr 2- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nagłowice
ul. Partyzantów, dz. nr 1494 od km 0+110 do km 0+455
• zadanie nr 3- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nagłowice, dz. nr 922, 925 od km 0+000 do km 0+067
• zadanie nr 4- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nagłowice, dz. nr 923, 925 od km 0+000 do km 0+069
• zadanie nr 5- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nagłowice, dz. nr 924, 925 od km 0+000 do km 0+076
• zadanie nr 6- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nagłowice, dz. nr 859/1, 860/1, 925 od km 0+000 do km 0+142
• zadanie nr 7- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nagłowice, dz. nr 919 od km 0+000 do km 0+305
• zadanie nr 8- Przebudowa drogi gminnej Nr 31011T w miejscowości Nagłowice,
ul. Kościuszki dz. nr 925, 1556/5 od km 0+140 do km 0+590
2. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład której wchodzą: dokumentacja techniczna, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
2. 1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1328133,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg na terenie Gminy Nagłowice”1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niżej wymienione części
część 1: Przebudowa dróg w miejscowości Nagłowice
część 2: Przebudowa dróg w miejscowościach: Ślęcin, Jaronowice, Rakoszyn, Nowa Wieś
część 3: Przebudowa dróg w miejscowościach: Trzciniec, Deszno, Warzyn Pierwszy, Warzyn Drugi
część 4: Przebudowa dróg w miejscowościach: Cierno- Żabieniec, Zdanowice, Caców, Brynica Mokra
1.2 Szczegółowy opis poszczególnych części:
część 2: Przebudowa dróg w miejscowościach: Ślęcin, Jaronowice, Rakoszyn, Nowa Wieś obejmuje:
• zadanie nr 1- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ślęcin, dz. nr 100,
od km 0+000 do km 0+340
• zadanie nr 2- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ślęcin, dz. nr 100, 102 od km 0+000 do km 0+260
• zadanie nr 3- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Jaronowice, dz. nr 1195/2 od km 0+000 do km 0+210
• zadanie nr 4- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rakoszyn, dz. nr 402, 401 od km 0+000 do km 0+170
• zadanie nr 5- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rakoszyn, dz. nr 275 od km 0+000 do km 0+180
• zadanie nr 6- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nowa Wieś, dz. nr 633 od km 0+000 do km 0+850
2. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład której wchodzą: dokumentacja techniczna, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
2. 1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1481876,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg na terenie Gminy Nagłowice”1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niżej wymienione części
część 1: Przebudowa dróg w miejscowości Nagłowice
część 2: Przebudowa dróg w miejscowościach: Ślęcin, Jaronowice, Rakoszyn, Nowa Wieś
część 3: Przebudowa dróg w miejscowościach: Trzciniec, Deszno, Warzyn Pierwszy, Warzyn Drugi
część 4: Przebudowa dróg w miejscowościach: Cierno- Żabieniec, Zdanowice, Caców, Brynica Mokra
1.2 Szczegółowy opis poszczególnych części:
część 3: Przebudowa dróg w miejscowościach: Trzciniec, Deszno, Warzyn Pierwszy, Warzyn Drugi obejmuje:
• zadanie nr 1- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Trzciniec, dz. nr 112, 124, 257 od km 0+000 do km 0+735
• zadanie nr 2- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Trzciniec, dz. nr 294, 257 od km 0+000 do km 0+310
• zadanie nr 3- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Deszno, dz. nr 978, 979, 996 od km 0+000 do km 0+105
• zadanie nr 4- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Deszno, dz. nr 1080/1 od km 0+102 do km 0+497
• zadanie nr 5- Przebudowa drogi gminnej Nr 351013T w miejscowości Warzyn Pierwszy, dz. nr 1070, 1084 od km 0+000 do km 0+560
• zadanie nr 6- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Warzyn Drugi od km 0+000 do km 0+150 na dz. nr 464/1, 464/2, 1075 oraz od km 0+250 do km 0+430 na dz. nr 464/2
2. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład której wchodzą: dokumentacja techniczna, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
2. 1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1889986,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg na terenie Gminy Nagłowice”1.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niżej wymienione części
część 1: Przebudowa dróg w miejscowości Nagłowice
część 2: Przebudowa dróg w miejscowościach: Ślęcin, Jaronowice, Rakoszyn, Nowa Wieś
część 3: Przebudowa dróg w miejscowościach: Trzciniec, Deszno, Warzyn Pierwszy, Warzyn Drugi
część 4: Przebudowa dróg w miejscowościach: Cierno- Żabieniec, Zdanowice, Caców, Brynica Mokra
1.2 Szczegółowy opis poszczególnych części:
część 4: Przebudowa dróg w miejscowościach: Cierno- Żabieniec, Zdanowice, Caców, Brynica Mokra obejmuje:
• zadanie nr 1- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Cierno Żabieniec,
dz. nr 517, 648 od km 0+000 do km 0+100
• zadanie nr 2- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Cierno Żabieniec,
dz. nr 475, 648 od km 0+000 do km 0+460
• zadanie nr 3- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Cierno Żabieniec,
dz. nr 649, 517 od km 1+100 do km 1+250
• zadanie nr 4- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Zdanowice, dz. nr 660, 507 od km 0+000 do km 0+720
• zadanie nr 5- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Caców, dz. nr 356/1, 356/2, 248 od km 0+000 do km 0+425
• zadanie nr 6- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Brynica Mokra, dz. nr 329, 428 od km 0+000 do km 0+335
2. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład której wchodzą: dokumentacja techniczna, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
2. 1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1299337,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1358197,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2337000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1358197,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANZIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460009572
7.3.3) Ulica: Lubachowy 68
7.3.4) Miejscowość: Lubachowy
7.3.5) Kod pocztowy: 29-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1358197,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1410846,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2337000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1410846,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANZIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460009572
7.3.3) Ulica: Lubachowy 68
7.3.4) Miejscowość: Lubachowy
7.3.5) Kod pocztowy: 29-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1410846,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1970584,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2730600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1970584,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANZIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460009572
7.3.3) Ulica: Lubachowy 68
7.3.4) Miejscowość: Lubachowy
7.3.5) Kod pocztowy: 29-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1970584,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1241721,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2091000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1241721,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANZIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460009572
7.3.3) Ulica: Lubachowy 68
7.3.4) Miejscowość: Lubachowy
7.3.5) Kod pocztowy: 29-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1241721,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NAGŁOWICE
- Przetarg na sprzedaż udziału 1/2 w nieruchomościach.
- Termomodernizacja budynku remizy OSP w miejscowości Brynica Mokra
więcej: przetargi NAGŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
- Remont i modernizacja dróg dojazdowych "Średnie" i "Gorlicka" w Moszczenicy oraz "Dębowa" w Staszkówce. Zamówienie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego.
- Roboty budowlane - Nadleśnictwo Śnieżka, Leśnictwo Karpacz
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 4 części
- Poprawa dostępności komunikacyjnej na terenie Gminy Solina
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.