eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Budowa kładki pieszo-rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1705 O Zawada - DW 463 - Dobrodzień nad rzeką Mała Panew w m. Turawa



Ogłoszenie z dnia 2021-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kładki pieszo-rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1705 O Zawada – DW 463 – Dobrodzień nad rzeką Mała Panew w m. Turawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kładki pieszo-rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1705 O Zawada – DW 463 – Dobrodzień nad rzeką Mała Panew w m. Turawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c35baea8-e090-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001922/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa kładki pieszo – rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1705 O Zawada – DW 463 – Dobrodzień nad rz. Mała Panew w m. Turawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109586/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SD.261.11.2021.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1702265,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest budowa jednoprzęsłowej kładki pieszo-rowerowej o konstrukcji
łukowej z dwoma stalowymi dźwigarami łukowymi w ciągu drogi powiatowej Nr 1705 O nad
rzeką Mała Panew w m. Turawa.
Branża mostowa:
- roboty przygotowawcze (wytyczenie obiektu, wycinka drzew),
- wykonanie kładki pieszo-rowerowej
- wykonanie ścianek szczelnych, palowanie oraz wykonanie ław fundamentowych,
- wykonanie podpór skrajnych,
- rozszalowanie podpór i zabezpieczenie części stykających się z gruntem izolacją bitumiczną
wykonywaną na zimno,
- wykonanie dźwigarów łukowych,
- wykonanie słupów żelbetowych,
- wykonanie płyty pomostu,
- montaż urządzeń dylatacyjnych w płycie pomostowej i ściance żwirowej przyczółka,
- izolacja płyty pomostowej z żywicy epoksydowej,
- montaż wpustów i sączków,
- montaż desek gzymsowych,
- wykonanie nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej,
- wpięcie kolektora zbiorczego odwodnienia do studni kanalizacyjnej,
- zabezpieczenie skarp
- roboty wykończeniowe
Branża sanitarna:
- budowa kanałów deszczowych, przejmujących wody z odwodnienia płyty pomostu oraz
dojść do kładki oraz odprowadzających spływy (po oczyszczeniu w osadnikach) do wód rzeki
Mała Panew wylotami W1 oraz W2
- budowa wpustów deszczowych z przykanalikami jako elementu systemu kanalizacji
deszczowej,
- budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w dostosowaniu do projektowanej kładki oraz
projektowanego układu drogowego,
- wykonanie przekroczenia koryta rzeki Mała Panew metodą przewiertu sterowanego,
-wykonanie zabezpieczenia sieci wodociągowej pod korpusem nasypu drogi przez zastosowanie
rury osłonowej,
- rozbiórka lub umartwienie istniejących, nieczynnych po przebudowie odcinków sieci
wodociągowej Branża elektryczna (elektroenergetyczna):
- budowa elektroenergetycznego przyłącza niskiego napięcia nN zasilającego oświetlenie dł.
13m oraz sieci oświetlenia kładki pieszo-rowerowej dł. 48m
Branża teletechniczna:
- przebudowa kanalizacji teletechnicznej Orange Polska wraz z kablami w tym wykonanie
kanalizacji metodą przewiertu sterowanego pod rzeką Mała Panew
- zabezpieczenie kabli ziemnych/ kanalizacji teletechnicznej Orange Polska
- szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót
oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to
uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział
zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego
wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonania dodatkowego
świadczenia polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących
poszczególne części zamówienia.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- opracowania harmonogramu robót,
- opracowania Programu Zapewnienia Jakości (PZJ),
- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowania dokumentacji
geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy
zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, przyjętej do
państwowego zasobu geodezyjnego i zaklauzulowanej,
- wykonywania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,
- wycinki drzew ujętych w opracowaniu oraz odwóz drewna na składowisko Wód Polskich (śluza
w Turawie);
- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze
specyfikacji technicznej,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazane wraz
z dokumentacja powykonawczą)
Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany do zinwentaryzowania urządzeń
obcych występujących na terenie przewidzianym pod roboty budowlane.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie m.in. następujących
opracowań roboczych:
- projekt próbnych obciążeń pali ( podlega zatwierdzeniu przez projektanta ),
- projekt próbnego obciążenia kładki ( podlega zatwierdzeniu przez projektanta ).
Szczegółowy opis, zakres i ilości robót zawierają następujące załączniki do niniejszej SWZ:
- Dokumentacja projektowa (DP),
- Przedmiar robót (PR),
- Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
4. Ilości robót podane w kosztorysach ofertowych mają charakter orientacyjny
i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej
do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista wysokość wynagrodzenia ustalona będzie w oparciu o pomiary powykonawcze
robót według cen jednostkowych ustalonych w ofercie Wykonawcy.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3807465,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4598563,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3807465,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUD-BAU OPOLE" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542638607

7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 39

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- INSBUD Bartosz Winiarz – roboty branży wod-kan,
- A-TEL Andrzej Borzek – roboty branży teletechnicznej,
- OMEGA ELEKTRO inż. Jerzy Osipiak – roboty branży elektroenergetycznej.

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3807465,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.