eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędowo-Osiedle › Naprawa hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych na terenie kompleksów administrowanych przez 6 WOG."



Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych na terenie kompleksów administrowanych przez 6 WOG.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1N

1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/6wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych na terenie kompleksów administrowanych przez 6 WOG.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50b5025c-b973-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053918/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Naprawa hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych na terenie administrowanych obiektów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117059/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 29/INFR/6WOG/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Naprawy hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych na terenie administrowanych kompleksów.
Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar robót, który wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zamieszczony został w plikach, które stanowią załączniki do SWZ:
- załącznik nr 3 – przedmiar robót;
- załącznik nr 4 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Materiały, które będą użyte do wykonania robót, muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Kosztorys ofertowy uproszczony zawierający zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu
z cenami jednostkowymi i wartością należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Kosztorys musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
Wynagrodzenie za wykonanie prac jest wynagrodzeniem kosztorysowym.
Zabrania się Wykonawcy, pod rygorem wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, wykorzystywania bezzałogowych statków powietrznych typu „Dron” i innych aparatów latających nad obiektami i kompleksami wojskowymi.
Pod rygorem odstąpienia od umowy, Wykonawca zobowiązany jest do ścisłego przestrzegania obowiązujących na terenie kompleksu wojskowego zasad używania wszelkich urządzeń służących do rejestracji, przekazywania lub udostępniania obrazu i dźwięku,
w szczególności: telefony komórkowe, smartfony, aparaty fotograficzne, smartwatche, kamery, tablety, laptopy, komputery.
Po wykonaniu prac komisja dokona odbioru, sporządzając protokół odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30014,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30014,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30014,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-TECH Karol Słomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932121532

7.3.3) Ulica: ul. Konopnickiej 16

7.3.4) Miejscowość: Gniew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-140

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30014,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.