Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00106307/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Krościenku nad Dunajcem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120230945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 3f
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182625726
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@kroscienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.kroscienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kroscienko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd51178-b2de-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106307
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.2610.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do miejscowości Krościenko nad Dunajcem;
ciągnika rolniczego – 1 szt. z osprzętem:
pługiem odśnieżnym - 1 szt.
rozrzutnikiem komunalnym -1 szt.
ładowaczem czołowym-1 szt.
łyżką do materiałów sypkich- 1szt.,
widłami-1szt.
W terminie dostawy ciągnika należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, urządzeń i sprzętu zamontowanego w ciągniku w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
3. Szczegółowy zakres wymaganych parametrów zamówienia określono w złączniku nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający uzna za spełnione wymogi SWZ, także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż przedstawione w specyfikacji (załącznik nr 6).
5. Oferowany ciągnik i osprzęt muszą być fabrycznie nowe, przy czym Zamawiający dopuszcza dostawę ciągnika nowego, zarejestrowanego w Polsce z rokiem produkcji od 2021 włącznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 01.03.2023r., do godz. 11:00, wpłynęły dwie oferty.Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Dostawa sprzętu rolniczego II
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
- "Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach"
- Kompleksowa modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Osiek w gminie Osiek
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.