Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00098249/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach: Sądu Okręgowego w Sieradzu oraz Sądu Rejonowego w Wieluniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731647550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 82 66 653
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@sieradz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach: Sądu Okręgowego w Sieradzu oraz Sądu Rejonowego w Wieluniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78215f16-d8c2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020167/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w obiektach: Sądu Okręgowego w Sieradzu oraz Sądu Rejonowego w Wieluniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098249/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 656567,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w obiekcie Sądu Okręgowego w Sieradzu, Aleja Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz)Zakres robót budowlanych w zakresie części nr 1 obejmuje:
1) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie: montażu elementów detekcyjnych, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, elementów kontrolno – sterujących, sygnalizatorów akustycznych oraz optycznych, montaż przewodów do instalacji pożarowej, podpięcie wszystkich elementów i urządzeń montowanego systemu do centrali sygnalizacji pożaru zlokalizowanej na parterze w pomieszczeniu szatni ,
2) programowanie, uruchomienie, testowanie systemu sygnalizacji pożarowej wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych,
3) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
4) wykonanie odpowiednich pomiarów instalacji i sporządzenie protokołów z badań,
5) dostarczenie instrukcji eksploatacji, konserwacji i przeglądów do zamontowanych urządzeń,
6) szkolenie pracowników w zakresie eksploatacji zamontowanego systemu,
7) montaż klap rewizyjnych dla czujek zainstalowanych nad sufitami podwieszanymi
Uwaga!
Zaprojektowany w odrębnym opracowaniu system sygnalizacji pożaru w zakresie dobudowywanego pomieszczenia przebudować zgodnie z załączonym rzutem (nr rys. ER-02 w załączniku nr 10 do SWZ) i uwzględnić w programowaniu centrali systemu SSP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 268181,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w obiekcie Sądu Rejonowego w Wieluniu, Plac Jagielloński 1, 98-300 WieluńZakres robót budowlanych w zakresie części nr 2 obejmuje:
1) dostarczenie i montaż certyfikowanej centrali sygnalizacji pożaru zgodną z specyfikacją oraz elementów detekcyjnych i sygnalizacyjnych systemu,
2) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie : montażu certyfikowanej adresowalnej centrali sygnalizacji pożaru, montażu elementów detekcyjnych, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, elementów kontrolno – sterujących, sygnalizatorów akustycznych oraz optycznych, montaż przewodów do instalacji pożarowej,
3) programowanie, uruchomienie, testowanie systemu sygnalizacji pożarowej wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych,
4) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
5) wykonanie odpowiednich pomiarów instalacji i sporządzenie protokołów z badań,
6) dostarczenie instrukcji eksploatacji, konserwacji i przeglądów do zamontowanych urządzeń,
7) szkolenie pracowników w zakresie eksploatacji zamontowanego systemu,
8) montaż klap rewizyjnych dla czujek zainstalowanych nad sufitami podwieszanymi,
9) demontaż w całości starego systemu sygnalizacji pożaru wraz z okablowaniem,
10) utylizację zdemontowanych urządzeń i okablowania w tym 46 czujek
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 388386,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174234,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439531,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279615,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEVPARK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773231047
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 15 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279615,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NADCOM Głowiński Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311089710
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 1
7.3.4) Miejscowość: Buczek
7.3.5) Kod pocztowy: 98-113
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca wykona zamówienie: osobiście, za wyjątkiem części zamówienia/robót w zakresie: wykonania niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych z zakresie montażu detektorów, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, elementów kontrolno-sterujących, sygnalizatorów akustycznych oraz optycznych, montaż przewodów do instalacji pożarowej, podpięcie wszystkich elementów i urządzeń montowanego systemu do centrali sygnalizacji pożaru, które zostaną wykonane przy udziale następującego podwykonawcy: MIW Spółka Cywilna MICHAŁ GRZELAK WIKTOR GRZELAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- "Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu"
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.