eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec-Zdrój › Dostawa sprzętu i oprogramowania IT na potrzeby Gminy Solec-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania IT na potrzeby Gminy Solec-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Solec-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-131

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413776039

1.5.8.) Numer faksu: 413776022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@solec-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania IT na potrzeby Gminy Solec-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21621b69-c969-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018030/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu IT na potrzeby Gminy Solec-Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Cyfrowa Gmina

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148449

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOO.V.2635.03.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 176045,50

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1 dostawa sprzętu IT
1. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) zaoferowane urządzenia/sprzęt komputerowy mają być fabrycznie nowe (nieużywane) oraz dostarczone w odpowiednich opakowaniach,
2) oferta musi być jednoznaczna i kompletna, tj. musi obejmować cały przedmiot zamówienia określony dla CZĘŚCI, w odniesieniu do której wykonawca składa ofertę,
3) wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi dla danej CZĘŚCI w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia – Tomie III SWZ, przy czym zobowiązany jest do:
a) wskazania producenta, typu, rodzaju, modelu, oznaczenia oferowanego urządzenia/sprzętu komputerowego/oprogramowania w kalkulacji cenowej oferty – załącznik nr 1 do formularza oferty,
b) złożenia w formularzu oferty oświadczenia, że zaoferowane urządzenia/sprzęt komputerowy/oprogramowanie spełniają wszystkie, wymagane, minimalne parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia,
c) złożenia w formularzu oferty oświadczenia, że złożona oferta jest kompletna, tj. obejmuje cały asortyment przedmiotu zamówienia określony dla CZĘŚCI, w odniesieniu do której wykonawca składa ofertę,
4) wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu i dostawy
do siedziby zamawiającego.
5) wykonawca musi zapewnić termin, sposób i zasady płatności, o których mowa w treści Tomu II SWZ - projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy),
6) jeśli zamawiający wskazał w SWZ nazwy własne, typy i symbole, to jedynie w odniesieniu do posiadanej i użytkowanej przez zamawiającego infrastruktury komputerowej, posiadanego oprogramowania i wykorzystywanych systemów operacyjnych, z którymi dostarczony sprzęt ma współpracować, w pozostałych przypadkach wskazania nazw własnych, typów, symboli, itp., należy rozumieć jako zapisy, którym towarzyszy wyraz „lub równoważny”, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SWZ.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:
a/ opisie przedmiotu zamówienia – Tomie III SWZ,
b/ projektowanych postanowieniach umowy.
Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.

Zakres dostaw obejmuje m.in.:
Laptop z systemem operacyjnym - 3 szt., Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym TYP 1-3 szt., Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym TYP 2 – 9 szt., Monitor multimedialny – 1 szt. Dyski serwerowe – 6 szt. Switch 48 portowy zarządzany – 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne A4 – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przenośne

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 124215,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2 dostawa oprogramowania IT
1. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) zaoferowane urządzenia/sprzęt komputerowy mają być fabrycznie nowe (nieużywane) oraz dostarczone w odpowiednich opakowaniach,
2) oferta musi być jednoznaczna i kompletna, tj. musi obejmować cały przedmiot zamówienia określony dla CZĘŚCI, w odniesieniu do której wykonawca składa ofertę,
3) wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi dla danej CZĘŚCI w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia – Tomie III SWZ, przy czym zobowiązany jest do:
a) wskazania producenta, typu, rodzaju, modelu, oznaczenia oferowanego urządzenia/sprzętu komputerowego/oprogramowania w kalkulacji cenowej oferty – załącznik nr 1 do formularza oferty,
b) złożenia w formularzu oferty oświadczenia, że zaoferowane urządzenia/sprzęt komputerowy/oprogramowanie spełniają wszystkie, wymagane, minimalne parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia,
c) złożenia w formularzu oferty oświadczenia, że złożona oferta jest kompletna, tj. obejmuje cały asortyment przedmiotu zamówienia określony dla CZĘŚCI, w odniesieniu do której wykonawca składa ofertę,
4) wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu i dostawy
do siedziby zamawiającego.
5) wykonawca musi zapewnić termin, sposób i zasady płatności, o których mowa w treści Tomu II SWZ - projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy),
6) jeśli zamawiający wskazał w SWZ nazwy własne, typy i symbole, to jedynie w odniesieniu do posiadanej i użytkowanej przez zamawiającego infrastruktury komputerowej, posiadanego oprogramowania i wykorzystywanych systemów operacyjnych, z którymi dostarczony sprzęt ma współpracować, w pozostałych przypadkach wskazania nazw własnych, typów, symboli, itp., należy rozumieć jako zapisy, którym towarzyszy wyraz „lub równoważny”, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SWZ.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:
a/ opisie przedmiotu zamówienia – Tomie III SWZ,
b/ projektowanych postanowieniach umowy.
Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
Zakres zamówienia obejmujem.in. : dostawę oprogramowania i licencji na pakiety biurowe- 17 szt., oprogramowanie do backupu danych – szt., oprogramowanie antywirusowe – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 51830,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113590,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113590,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113590,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507

7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113590,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54981,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54981,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54981,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pancernik.IT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342830989

7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 35

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-282

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54981,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.