eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień › "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie gminy Lubień"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie gminy Lubień"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubień 50

1.5.2.) Miejscowość: Lubień

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 269 39 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglubien,m,333084,2020.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie gminy Lubień"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df468ea2-963c-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068793/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie gminy Lubień”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068970/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4320600,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część zamówienia - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubień przysiółek Zarębki.*

Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia określono szczegółowo na załączniku graficznym - projekcie zagospodarowaniu terenu - stanowiącym integralną część swz oraz w przedmiarze robót – przyłącza kanalizacyjne nie składają się na przedmiot zamówienia.


-Sieć kanalizacyjna , grawitacyjna:
fi 200 mm – 3687,00 mb
fi 160 mm – 305,00 mb
Razem : 3992,00 mb

-Sieć kanalizacyjna tłoczna
fi 110mm - 327,00 mb
fi 63 mm – 180,00 mb

Razem: 507,00 mb

-Pompownia ścieków sieciowa z infrastrukturą: instalacjami elektrycznymi i AKP, ogrodzeniem, ukształtowaniem terenu oraz schodami terenowymi
Powierzchnia zabudowy: 2,7m2
- pompownie domowe z instalacjami zasilania zalicznikowego

Zakres robót obejmuje wykonanie m. in. robót ziemnych i montażowych kanałów zbiorczych, rozbiórki i odtworzenia nawierzchni, wykonanie podsypek i obsypek, roboty montażowe pompownia ścieków, roboty elektryczne i monitoring pompowni ścieków, przekroczenia potoków , zasypy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 5103000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część zamówienia - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubień przysiółek Zarębki Role: Jasiurowa, Wronowa, Dziedzicowa.

Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia określono szczegółowo na załączniku graficznym - projekcie zagospodarowaniu terenu - stanowiącym integralną część swz oraz w przedmiarze robót – przyłącza kanalizacyjne nie składają się na przedmiot zamówienia.


-Sieć kanalizacyjna , grawitacyjna:
fi 200 mm - 818,8 mb
fi 160 mm – 120,0 mb
Razem : 938,80 mb

Zakres robót obejmuje wykonanie m. in. robót ziemnych i montażowych kanałów zbiorczych, rozbiórki i odtworzenia nawierzchni, wykonanie podsypek i obsypek, roboty montażowe pompownia ścieków, roboty elektryczne i monitoring pompowni ścieków, przekroczenia potoków , zasypy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1008000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III część zamówienia - Ujęcie wody pitnej w miejscowości Lubień na Roli Zagrody Plebańskie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno użytkowym stanowiącym integralną część SWZ.

UJĘCIE WODY PITNEJ - zasilenie wodociągu "WIERCHOWINA”
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest projekt oraz realizacja inwestycji pn. „Budowy ujęcia wody pitnej w m. Lubień”.

Zamówienie obejmuje w szczególności:
- uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych (w razie takiej potrzeby)
- wykonanie i zatwierdzenie projektu robót geologicznych
- wykonanie prac wiertniczych, odwiercenia studni
- przeprowadzenia niezbędnych prób, badań laboratoryjnych, obserwacji oraz pompowań próbnych
- wykonanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznych (zasobów wód)
- wykonanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia wodnoprawnego oraz ustaleniem strefy ochrony bezpośredniej
- sporządzenie projektu budowlanego w zakresie projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego „Budowy ujęcia wody pitnej” wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych włącznie
- wykonanie operatu wodnoprawnego na pobór wód wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia wodnoprawnego
- uzbrojenie odwiertu w urządzenia pompowe, pomiarowe, orurowanie, armaturę oraz instalacje i urządzenia energetyczne i sterownicze,
- zainstalowania obudowy studni,
- wykonania odcinka instalacji łączącej studnię z istniejącym systemem wodociągowym oraz zasilaniem energetycznym i sterowniczym;
- wykonanie ogrodzenia obiektu
- wykonania dezynfekcji wykonanego odwiertu;
- uruchomienia i przekazania do eksploatacji studni;
- wykonanie analizy ryzyka ujęcia wody wraz z jej zatwierdzeniem, w razie takiej potrzeby ustalenie strefy ochrony pośredniej
- obsługę geodezyjną,
- obsługę hydrogeologiczną
- opłaty za nadzory obce i badania wymagane dla prawidłowego prowadzenia inwestycji
- inwentaryzację powykonawczą,

Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie studni wierconej o głębokości do 100 m oraz dostawa i montaż niezbędnych instalacji i urządzeń do jej eksploatacji, jak również robót budowlano-montażowych połączenia instalacyjnego wybudowanej studni, z istniejącym orurowaniem i okablowanej zasilającym i sterowniczym w lokalizacji na działce ewidencyjnej 481/2 obręb Lubień Jednostka ewidencyjna Lubien. Zamawiający przewiduje wykonanie studni wierconej w odległości do 450m od istniejącego ujęcia studnią wierconą L-1, która ujmuje wody z warstw podmagurskich. Oczekiwaną przez Zamawiającego wydajność studni minimum 2,5m3/godz. Przewiduje się że jakość ujmowanych wód, spełni wymagania obowiązującego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi Dz.U. 2017 poz. 2294.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne

71351910-5 - Usługi geologiczne

76470000-8 - Usługi badania odwiertów

4.5.5.) Wartość części: 189000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4386541,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5621100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4386541,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOINSTAL SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5520003013

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4386541,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 927797,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1106551,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 927797,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOINSTAL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5520003013

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 927797,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Lubień informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację III część zamówienia - Ujęcie wody pitnej w miejscowości Lubień na Roli Zagrody Plebańskie w/w zadania inwestycyjnego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.
1129 ze zm.) „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty".
Uzasadnienie:
W dniu otwarcia ofert tj. 18.03.2022r. do godziny 11.00 nie wpłynęła żadna oferta dla III część zamówienia - Ujęcie wody pitnej w miejscowości Lubień na Roli Zagrody Plebańskie. W takiej sytuacji na mocy art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.