eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 20 448

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38409d4c-aba7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040950/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Oznakowanie poziome

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093163

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152143,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego przejść dla pieszych w ciągu dróg będących w zarządzie Burmistrza Miasta Zakopane w technologii grubowarstwowej, w tym wykonanie oznakowania poziomego przejść dla pieszych w formie biało-czerwonych pasów w technologii grubowarstwowej, wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego w ciągu drogi publicznej gminnej ul. Chramcówki będącej w zarządzie Burmistrza Miasta Zakopane w technologii grubowarstwowej oraz wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego - znaków uzupełniających w ciągu dróg publicznych gminnych będących w zarządzie Burmistrza Miasta Zakopane w technologii grubowarstwowej, zgodnie ze sporządzoną szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszych założeń.
2. Zakres robót zawiera:
- linie na przejściach dla pieszych malowane mechanicznie w technologii grubowarstwowej w kolorze białym na powierzchni ok 2200 m2,
- linie na przejściach dla pieszych malowane mechanicznie w technologii grubowarstwowej w kolorze biało-czerwonym na powierzchni ok 280 m2,
- oznakowanie poziome ul. Chramcówki: 1) Linie segregacyjne ciągłe/przerywane podwójne malowane w technologii grubowarstwowej, 2) Linie segregacyjne ciągłe/przerywane pojedyncze malowane w technologii grubowarstwowej, 3) Linie strefy wyłączonej z ruchu malowane w technologii grubowarstwowej, 4) Strzałki i inne symbole malowane w technologii grubowarstwowej, 5) Linie wyznaczające przystanek autobusowy malowane w technologii grubowarstwowej na powierzchni ok 200 m2 ,
- oznakowanie poziome uzupełniające - napis „SZKOŁA” w technologii grubowarstwowej w kolorze białym na powierzchni ok 20 m2,
- oznakowanie poziome uzupełniające – symbol znaku pionowego D-44 „Strefa płatnego parkowania” w technologii grubowarstwowej w kolorze białym i niebieskim na powierzchni ok 15 m2,
- oznakowanie poziome uzupełniające – symbol znaku pionowego B-33 „Ograniczenie prędkości 20 km/h” w technologii grubowarstwowej w kolorze białym i czerwonym na powierzchni ok 15 m2,
- oznakowanie poziome uzupełniające – symbol znaku pionowego B-33 „Ograniczenie prędkości 30 km/h” w technologii grubowarstwowej w kolorze białym i czerwonym na powierzchni ok 10 m2.
a) Poziome oznakowanie dróg należy wykonać zgodnie z załącznikami nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. nr 220, poz. 2181).
b) Oznakowanie poziome w technologii grubowarstwowej należy wykonać przy użyciu mas termoplastycznych lub mas chemoutwardzalnych.
c) Wykonawca wykona roboty odnowienia oznakowania poziomego na podstawie śladów oznakowania pozostałych na jezdni nanosząc niezbędne korekty wynikające ze zmiany przepisów bądź określonych przez Zamawiającego.
d) Roboty należy prowadzić bez większych uciążliwości dla funkcjonowania ruchu, a w miejscach dużego natężenia ruchu wykonywać roboty w godz. od 18:00 do 07:00
3. Wielkość koniecznych robót określa wykaz robót stanowiący załącznik nr 9 do niniejszych założeń.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót oraz wyznaczenia terminu (w ramach zawartej umowy) z uwagi na prowadzone aktualnie na drogach gminnych roboty remontowe i inwestycyjne.
5. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu Umowy maksymalnie o 20% wartości zawartej w kosztorysie ofertowym z uwagi na prowadzone aktualnie na drogach roboty remontowe i inwestycyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-COM Krzysztof Kędzierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020926970

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 25H

7.3.4) Miejscowość: Smolec

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.