Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00149397/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
- 2021/BZP 00149397/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00149671/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług administracyjno-biurowych wraz ze wsparciem merytorycznym w zakresie obsługi programów dotacyjnych i wspierających realizowanych w Instytucie Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hzonko@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług administracyjno-biurowych wraz ze wsparciem merytorycznym w zakresie obsługi programów dotacyjnych i wspierających realizowanych w Instytucie Adama Mickiewicza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-915133a4-f390-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.41 Świadczenie usług w zakresie obsługi programów dotacyjnych i wspierających realizowanych w IAM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149397/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/IAM/2021/07
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 82500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług administracyjno-biurowych wraz ze wsparciem merytorycznym w zakresie
obsługi programów dotacyjnych i wspierających realizowanych w Instytucie Adama Mickiewicza,
w tym:
1. obsługa programów dotacyjnych i wspierających, realizowanych w IAM, a w szczególności
programu „Kulturalne Pomosty”, zgodnie z procedurami, wytycznymi i regulaminami,
2. obsługa systemu naboru wniosków, w tym rejestracja i ocena formalna wniosków i aktualizacji
wniosków,
3. przygotowywanie niezbędnych dokumentów: bieżąca korespondencja w wnioskodawcami,
ekspertami IAM, przygotowanie umów, aneksów, zestawień i sprawozdań,
4. przygotowywanie informacji na temat programu dla Dyrekcji IAM oraz ekspertów,
5. rozliczanie dokumentów finansowych beneficjentów zgodnie z uzgodnionymi i przyjętymi do
realizacji budżetami zadań,
6. przygotowywanie informacji dla wnioskodawców i beneficjentów,
7. przygotowywanie informacji do publikacji na stronach internetowych IAM,
8. wprowadzanie niezbędnych danych do elektronicznego systemu zarządzania projektami,
9. prowadzenie bieżącej korespondencji związanej prowadzonymi programami,
10. udzielanie bieżących konsultacji telefonicznych,
11. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obsługiwanych programów, wsparcie obsługi
kontroli wewnętrznych i zewnętrznych,
12. comiesięczne raportowanie na temat wykonanych zadań.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Sokołowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641606118
7.3.3) Ulica: ul. Bluszczowa 15/24
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-224
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-25 do 2022-08-24INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.