Ogłoszenie z dnia 2021-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dożywianie uczniów z terenu Miasta i Gminy Piwniczna - Zdrój uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Piwnicznej Zdroju 2021/2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Piwnicznej-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490029780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184464128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@piwniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/opswpzdroju
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/da7beadb-570f-4d03-90b1-92399c9eb7dc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dożywianie uczniów z terenu Miasta i Gminy Piwniczna - Zdrój uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Piwnicznej Zdroju 2021/2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30bf4229-fb9d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00141971/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dożywianie uczniów z terenu Miasta i Gminy Piwniczna- Zdrój uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Piwnicznej Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W szkołach, w których świadczona jest usługa dożywiania, Wykonawcy są związani umową cywilnoprawną z Dyrektorem placówki na dzierżawę/najem pomieszczeń pod prowadzenie stołówki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.D.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 167146,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50459,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dożywianiu uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Piwnicznej-Zdroju. Termin wykonywania zamówienia od dnia 2 września 2021r. do 23 czerwca 2022r. Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy może zostać skrócony do 31 maja 2022r. w zależności od wpływu stosownych środków finansowych od Wojewody Małopolskiego na rachunek Ośrodka Pomocy Społecznej. 1. W okresie objętym zamówieniem przewiduje się zakupienie łącznie ok. 6.588 posiłków. Szacowana liczba dni nauki w których będą wydawane uczniom posiłki: 183. Szacowana liczba uczniów korzystających z dożywiania, wynosi: 36 osób. Gorący posiłek ma się składać z drugiego dania z dodatkiem warzywnym (surówki). Gorący posiłek powinien pokryć ok. 30 - 35 % dziennego zapotrzebowania energetycznego uczniów, zatem wartość kaloryczna posiłku nie może być niższa niż 900 kcal.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62586,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62586,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62586,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma gastronomiczna AGA Gozdecka Halina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371868097
7.3.3) Ulica: Kosarzyska 23
7.3.4) Miejscowość: Kosarzyska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62586,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie stołówki w Szkole Podstawowej w Tenczynie
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej w Pogorzałkach rok szkolny 2024/2025
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Królowej Bony Sforzy w Obrubnikach
- Dożywianie dzieci, uczniów oraz osób dorosłych w Gminie Łużna w okresie wrzesień - grudzień 2024 roku.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI ŻYWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NR 2 W MŁAWIE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.