eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1924G z drogą wojewódzką nr 224 polegająca na budowie ronda w miejscowości Kiełpino wraz z remontem drogi.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1924G z drogą wojewódzką nr 224 polegająca na budowie ronda w miejscowości Kiełpino wraz z remontem drogi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 681 07 15

1.5.8.) Numer faksu: 58 681 15 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1924G z drogą wojewódzką nr 224 polegająca na budowie ronda w miejscowości Kiełpino wraz z remontem drogi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515de560-b184-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338248/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1924G z drogą wojewódzką nr 224 polegająca na budowie ronda w miejscowości Kiełpino wraz z remontem drogi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106375/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.4.2201.13.2022.SP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1924G z drogą wojewódzką nr 224 polegającą na budowie ronda w miejscowości Kiełpino wraz z remontem drogi.
Roboty będą prowadzone na drodze powiatowej nr 1924G (Kiełpino – Pikarnia), na drodze wojewódzkiej nr 224 (Gniewowo - Tczew) oraz na drodze gminnej (Kiełpino – Goręczyno).
Zamówienie składa się z dwóch zadań: z budowy ronda oraz remontu drogi powiatowej nr 1924G na odcinku 1150m.

Zakres prac obejmuje:
I. Przebudowę skrzyżowania drogi powiatowej nr 1924G z drogą wojewódzką nr 224 polegającą na budowie ronda w miejscowości Kiełpino.

1. DANE TECHNICZNE PROJEKTOWANEJ DROGI
Dane techniczne drogi wojewódzkiej nr 224:
1. Klasa techniczna drogi: G
2. Kategoria ruchu: KR 3
3. Prędkość projektowa Vp: 40km/h
4. Obciążenie: 115KN/oś
6. Szerokość pasów ruchu: 3.00 m
7. Szerokość chodnika: 2.0-2.5 m
Dane techniczne drogi powiatowej nr 1924G:
1. Klasa techniczna drogi: Z
2. Kategoria ruchu: KR 3
3. Prędkość projektowa Vp: 40km/h
4. Obciążenie: 115KN/oś
6. Szerokość pasów ruchu: 3.00 m
7. Szerokość chodnika: 2.0 m
Dane techniczne drogi gminnej:
1. Klasa techniczna drogi: L
2. Kategoria ruchu: KR 3
3. Prędkość projektowa Vp: 40km/h
4. Obciążenie: 100KN/oś
6. Szerokość pasów ruchu: 2.50 m
7. Szerokość chodnika: 2.0 m
2. STAN ISTNIEJĄCY
2.1. Położenie administracyjne inwestycji
Planowana inwestycja znajduje się w województwie pomorskim, w powiecie kartuskim, gminie Kartuzy.
2.2. Istniejące zagospodarowanie terenu
W stanie istniejącym przedmiotowe skrzyżowanie stanowi skrzyżowanie zwykłe, nieskanalizowane, na którym ze względów wysokościowych znacznie ograniczona jest widoczność. Dodatkowo tereny wokół skrzyżowania są w większości zabudowane, co dodatkowo utrudnia widoczność. Przy wlocie drogi powiatowej znajduje się przydrożna kapliczka z krzyżem. Wlot drogi wojewódzkiej w kierunku Kartuz wyposażony jest w zatokę autobusową, która znajduje się bezpośrednio za skrzyżowaniem, w jego strefie oddziaływania. Zatoka w kierunku południowym (Nowa Karczma) znajduje się poza strefą oddziaływania skrzyżowania.
3. STAN PROJEKTOWANY
3.1. Projektowana budowa drogi w planie
Zakres robót do wykonania przedstawiono na rysunku PZT.02. Plan sytuacyjny i obejmuje przebudowę drogi wojewódzkiej nr 224 o długości ok. 220m, przebudowę drogi powiatowej na długości ok. 55m, przebudowę drogi gminnej na odcinku ok. 56m, budowę ronda oraz zatoki autobusowej a także ciągów pieszych, przebudowę zjazdów i przeniesienie istn. kapliczki.

W ramach inwestycji należy:
- przewidzieć odtworzenie/wznowienie punktów granicznych, które ulegną zniszczeniu przy robotach budowlanych,
- przewidzieć odtworzenie osnowy III klasy 324.222-1016, 324.222-1220 w przypadku ich naruszenia.
Droga wojewódzka nr 224
W zakres przebudowy drogi wojewódzkiej wchodzi zmiana jej przebiegu na projektowanym odcinku, umożliwiająca włączenie DW224 do projektowanego ronda. Projektowana droga posiadać będzie nawierzchnię z mieszanki bitumicznej. W ramach przebudowy przewidziano również budowę nowego odcinka oświetlenia drogowego a także odwodnienie przedmiotowej drogi.
Skrzyżowanie - rondo
Projektowane rondo jest rondem średnim, o średnicy zewnętrznej 41.0m i projektowanej jezdni o szerokości 9.0 m, w skład której wchodzą pas ruchu o szerokości 6.0m oraz pierścień ronda o szerokości 3.0m. Pochylenie poprzeczne jezdni zaprojektowano o wartości 2.0%. Nawierzchnię jezdni stanowić będzie mieszanka bitumiczna, natomiast nawierzchnia pierścienia przewidziana została z kostki kamiennej. Wloty na rondo zostały zaprojektowane jako skanalizowane poprzez zastosowanie wysp separujących o zmiennej szerokości 2.0-3.0m .
Droga powiatowa nr 1924G
Zakres przebudowy obejmuje również dostosowanie wlotu ul. Długiej, który wymaga przebudowy i podłączenia do projektowanego ronda. W związku z powyższym przewidziano jej przebudowę o długości 55.36m. W ramach przedmiotowych prac projektuje się włączenie ulicy do ronda poprzez wlot skanalizowany. Projektowana szerokość drogi na początkowym projektowanym odcinku to 5.75m (zgodnie ze stanem istniejącym), następnie szerokość jest zmienna i zwiększa się ze względu na włączenie do ronda poprzez skanalizowanie wlotów). Projektowany odcinek przewidziano o przekroju ulicznym (jezdnia ograniczona krawężnikami), analogicznie jak przekrój w stanie istniejącym.
Droga gminna
Przebudowa drogi gminnej obejmuje dostosowanie wlotu, który wymaga przebudowy i podłączenia do projektowanego ronda. W związku z powyższym przewidziano jej przebudowę o długości 56.66m. W ramach przedmiotowych prac projektuje się włączenie ulicy do ronda poprzez wlot skanalizowany. Projektowana szerokość drogi na początkowym projektowanym odcinku to 5.75m (zgodnie ze stanem istniejącym), następnie szerokość jest zmienna i zwiększa się ze względu na włączenie do ronda poprzez skanalizowanie wlotów). Projektowany odcinek przewidziano o przekroju ulicznym (jezdnia ograniczona krawężnikami), analogicznie jak przekrój w stanie istniejącym.

II. Remont drogi powiatowej nr 1924G na odcinku 1150m
Roboty będą prowadzone na drodze powiatowej nr 1924G (Kiełpino-Pikarnia) od końca zakresu przebudowy danej drogi w ramach budowy ronda w kierunku centrum Kiełpina.
Zakres robót obejmuje odcinek o długości 1150m wraz z podłączeniami do istniejących dróg poprzecznych (zjazdy publiczne, indywidualne, drogi gminne).
Zakres opracowania przedstawia rysunek Plan sytuacyjny DP 1924G
W ramach remontu DP 1924G przewiduje się wykonanie:
- frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. do 5cm
- ścinki poboczy
- oczyszczenia rowów z wyprofilowaniem skarp
- skropienia warstw bitumicznych
- warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 2cm
- zabezpieczenie nawierzchni bitumicznej przed spękaniami siatką zbrojeniową wykonaną
z włókien szklanych wstępnie przesączoną asfaltem
- warstwy ścieralnej z mieszanki SMA gr. 4cm
- regulacji istniejących zjazdów bitumicznych oraz z kostki brukowej betonowej
- miejscowej wymiana konstrukcji drogi powiatowej
- poboczy
- oznakowania poziomego

Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni dla drogi powiatowej:
• 4 cm – warstwa ścieralna z mieszanki SMA 8,
• warstwa przeciwspękaniowa
• 2 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 8 W,
• frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej

Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni dla drogi powiatowej w miejscach wymiany konstrukcji:
• 4 cm – warstwa ścieralna z mieszanki SMA 8,
• warstwa przeciwspękaniowa
• 2 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 8 W,
• 4 cm – podbudowa z betonu asfaltowego AC 16P,
• 20 cm – podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3,
• 15 cm – podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem
• 10cm – warstwa odsączająca z pospółki


Opis istniejącego stanu zagospodarowania terenu.
W stanie istniejącym przedmiotowy odcinek drogi powiatowej na przeważającej części ma przekrój półuliczny z jednostronnym chodnikiem. Chodnik ten przylega do jezdni bądź tez jest od niej oddzielony pasami zieleni. Po stronie chodnika jezdnia ograniczona jest krawężnikami betonowymi. Po przeciwnej stronie znajdują się pobocza gruntowe. Dany odcinek drogi powiatowej przebiega przez obszar zabudowany. Znajduje się tu liczna zabudowa mieszkalna jednorodzinna a także zabudowa usługowo-handlowa.

Szerszy opis znajduje się w rozdziale IV SWZ, natomiast wszystkie niezbędne materiały znajdują się w załączniku nr 1a do SWZ -dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4346229,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4547996,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4346229,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano -Drogowa MTM SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581323406

7.3.3) Ulica: Hutnicza 35

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-061

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża sanitarna, gaz, branża elektryczna, branża teletechniczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4346229,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.