eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług związanych z dostarczeniem materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo CSIRT KNF oraz logo KNF



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup usług związanych z dostarczeniem materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo CSIRT KNF oraz logo KNF

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piękna 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług związanych z dostarczeniem materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo CSIRT KNF oraz logo KNF

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bb3b605-d2d9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104722/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypem CSIRT KNF

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bb3b605-d2d9-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na Platformy e-Zamówienia w zakładce »Komunikacja« oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca przygotowuje ofertę na Formularza ofertowego udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
Zalogowany Wykonawca używając przycisku »Wypełnij« widocznego pod »Formularzem ofertowym«, jest zobowiązany do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy /wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx lub .pdf i podpisana podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Sposób złożenia Oferty, w tym zaszyfrowania Oferty opisany został w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostępnym oraz w „Instrukcji interaktywnej” pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.18.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup usług związanych z wykonaniem i dostarczeniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie następujących materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF oraz CSIRT KNF
CZEŚĆ 1:

a) Notesy konferencyjne białe z okładką wraz z nadrukiem A4 CSIRT KNF 2000 sztuk
b) Notesy skóropodobne B5 z gumką zamykającą i na długopis z tłoczoną okładką z eleganckim logo CSIRT KNF 200 sztuk
c) Torba papierowa prezentowa laminowana z logo CSIRT KNF 300 sztuk
d) Zestaw piśmienniczy pióro wieczne i długopis CSIRT KNF 50 sztuk
e) Długopis aluminiowy CSIRT KNF 2000 sztuk
f) Teczka papierowa CSIRT KNF 500 sztuk
g) Naklejki z logotypem CSIRT KNF 2000 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup usług związanych z wykonaniem i dostarczeniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie następujących materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF oraz CSIRT KNF

CZĘŚĆ 2
a) Koszulki typu „T-shirt” bezszwowe CSIRT KNF (damskie) 60 sztuk
b) Koszulki typu „T-shirt” bezszwowe CSIRT KNF (męskie) 245 sztuk
c) Koszulki sportowe techniczne CSIRT KNF (damskie) 10 sztuk
d) Koszulki sportowe techniczne CSIRT KNF (męskie) 40 sztuk
e) Bluza typu softshell (kaptur na zamek) z nadrukiem KNF (męskie) 50 sztuk
f) Bluza typu softshell (kaptur na zamek) z nadrukiem CSIRT KNF (damskie) 10 sztuk
g) Bluza typu softshell (kaptur na zamek) z nadrukiem CSIRT KNF (męskie) 40 sztuk
h) Rozpinana bluza ciepła z kapturem i 2 kieszeniami, typu unisex z napisem CSIRT KNF 100 sztuk
i) Komin sportowy CSIRT KNF 100 sztuk
j) Rozpinana bluza ciepła z kapturem i 2 kieszeniami, typu unisex z logo KNF 50 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup usług związanych z wykonaniem i dostarczeniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie następujących materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF oraz CSIRT KNF
CZĘŚĆ 3

a) Smycz CSIRT KNF 500 sztuk
b) Kubek ceramiczny z logo CSIRT KNF 500 sztuk
c) Samozaciskowe opaski odblaskowe z logo CSIRT KNF 1000 sztuk
d) Cukierki "Krówki" z logo CSIRT KNF 50kg ~ 3500 sztuk
e) Torba na zakupy z drelichu CSIRT KNF 1000 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup usług związanych z wykonaniem i dostarczeniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie następujących materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF oraz CSIRT KNF

CZĘŚĆ 4

a) Pendrive USB 3.0 32 GB z logo KNF 100 sztuk
b) Pendrive USB 3.0 32 GB CSIRT KNF 100 sztuk
c) Powerbank z opcją ładowania indukcyjnego CSIRT KNF 50 sztuk
d) Powerbank z opcją ładowania indukcyjnego z logo KNF 100 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dla części 1

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim charakterem oraz złożonością przedmiotowemu zamówieniu, w liczbie co najmniej po 1000 szt. materiałów (każde), przy czym każde z tych zamówień musi obejmować przynajmniej dwa rodzaje materiałów promocyjno-konferencyjnych
z części 1.
Wymagane jest aby zamówienia, którymi Wykonawca będzie legitymował się w celu wykazania spełniania niniejszego warunku w postępowaniu obejmowały łącznie dostawę wyżej wskazanych rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych z wykonaną na nich usługą nadruku lub znakowania. Informacja taka musi odpowiednio znaleźć się w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu – tj. w wykazie stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku wykonywanych dostaw materiałów promocyjno-konferencyjnych, o których mowa wyżej, Wykonawca musi wykazać należyte zrealizowanie wymaganej minimalnej liczby sztuk dla każdego zamówienia w ramach minimum dwóch oddzielnych umów na dzień składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe wymaganie musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

Dla części 2
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim charakterem oraz złożonością przedmiotowemu zamówieniu w liczbie co najmniej po 300 szt. materiałów (każde), przy czym każde z tych zamówień musi obejmować przynajmniej dwa rodzaje materiałów promocyjno-konferencyjnych z części 2.
Wymagane jest by usługa nadruku była wykonana w ramach powyższych zamówień. Informacja taka musi odpowiednio znaleźć się w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu – tj. w wykazie stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku wykonywanych dostaw materiałów promocyjno-konferencyjnych, o których mowa wyżej, Wykonawca musi wykazać należyte zrealizowanie wymaganej minimalnej liczby sztuk dla każdego zamówienia w ramach minimum dwóch oddzielnych umów na dzień składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe wymaganie musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

Dla części 3
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim charakterem oraz złożonością przedmiotowemu zamówieniu w liczbie co najmniej po 500 szt. materiałów (każde), przy czym każde z tych zamówień musi obejmować przynajmniej dwa rodzaje materiałów promocyjno-konferencyjnych z części 3.
Wymagane jest aby zamówienia, którymi Wykonawca będzie legitymował się w celu wykazania spełniania niniejszego warunku w postępowaniu obejmowały łącznie dostawę wyżej wskazanych rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych z wykonaną na nich usługą nadruku lub znakowania. Informacja taka musi odpowiednio znaleźć się w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu – tj. w wykazie stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku wykonywanych dostaw materiałów promocyjno-konferencyjnych, o których mowa wyżej, Wykonawca musi wykazać należyte zrealizowanie wymaganej minimalnej liczby sztuk dla każdego zamówienia w ramach minimum dwóch oddzielnych umów na dzień składania ofert.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe wymaganie musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

Dla części 4
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim charakterem oraz złożonością przedmiotowemu zamówieniu w liczbie co najmniej po 100 szt. materiałów (każde), przy czym każde z tych zamówień musi obejmować przynajmniej dwa rodzaje materiałów promocyjno-konferencyjnych z części 4.
Wymagane jest aby zamówienia, którymi Wykonawca będzie legitymował się w celu wykazania spełniania niniejszego warunku w postępowaniu obejmowały łącznie dostawę wyżej wskazanych rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych z wykonaną na nich usługą nadruku lub znakowania. Informacja taka musi odpowiednio znaleźć się w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu – tj. w wykazie stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku wykonywanych dostaw materiałów promocyjno-konferencyjnych, o których mowa wyżej, Wykonawca musi wykazać należyte zrealizowanie wymaganej minimalnej liczby sztuk dla każdego zamówienia w ramach minimum dwóch oddzielnych umów na dzień składania ofert.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe wymaganie musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma E-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-18 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.