eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › ODBIÓR, TRANSPORT i UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ODBIÓR, TRANSPORT i UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Chmielniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003680113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kielecka, 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41/354-20-17 wew. 140 lub 150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-chmielnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chmielnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR, TRANSPORT i UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-735e7421-d53b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00160834/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-735e7421-d53b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikacji z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@szpital-chmielnik.pl, w tym również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/26/PN/04/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu oraz utylizacji odpadów medycznych o kodach 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 09 oraz 18 01 82 w ilościach określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności w dniach

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od siedziby Zamawiającego do spalarni

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi wykazać, że:
• posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej polegającej na zbieraniu odpadów oraz ich
przetwarzaniu wydane przez właściwy organ odpowiednio ze względu na miejsce zbierania odpadów zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 14.12.2012r o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779 t.j.) lub dokument potwierdzający spełnienie warunków
określone w art. 27 ust 2 pkt 2) –3) w/w ustawy,
Uwaga: decyzję w sprawie zbierania odpadów składają wyłącznie Wykonawcy którzy magazynują odpady w celu ich
przygotowywania do transportu. Firmy posiadające i eksploatujące spalarnie odpadów które świadczą usługi transportu
odpadów bezpośrednio do miejsca unieszkodliwienia nie muszą posiadać decyzji w sprawie zbierania odpadów.
• uzyskał stosowny wpis do rejestru w zakresie świadczenia usługi transportu odpadów medycznych, o którym mowa w art.
49 ustawy z dnia 14.12.2012r o odpadach (Dz.U. z 2021r. poz. 779 t.j.), Uwaga: równoważnym dokumentem w przypadku
braku wpisu do rejestru na potwierdzenie spełnienia warunku będzie zezwolenie na transport odpadów medycznych wydane
przez stosowny organ lub zawiadomienie o nadanym numerze rejestrowym na podstawie którego Zamawiający będzie mógł
samodzielnie sprawdzić posiadane uprawnienia na transport odpadów medycznych.
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie
konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) spełnienie warunku może wykazać jeden wykonawca spełniający samodzielnie
warunek udziału w postępowaniu lub wszyscy wykonawcy łącznie, spełniający razem warunek udziału w postępowaniu.
Jednakże spełnienie przedmiotowego warunku samodzielnie przez jednego z wykonawców występujących wspólnie w
postępowaniu wiąże się z obowiązkiem realizacji usługi przez ten podmiot w zakresie, w którym wymagane jest posiadanie
uprawnień ustawowych.
9.2. sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną min.
1 000 000,00 zł (słownie zł: milion złotych).
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) w/w polisę przedłoży każdy w wykonawców w zakresie
części zamówienia, za którą będzie odpowiedzialny.
9.3. zdolność techniczna lub zawodowa:
a) wykonawca musi wykazać że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) lub aktualnie realizuje co najmniej jedną usługę
trwającą minimum 6 miesięcy na rzecz Zamawiającego, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika, przychodnia)
o wartości (umowy) brutto minimum 150 000,00 zł. . Z zastrzeżeniem, iż zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 upzp. winni złożyć
oświadczenie z którego wynika, które usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą realizowane przez
poszczególnych wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, co najmniej 1 usługi o
tonażu nie mniejszym niż 20 000 kg każda i dowody, potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie (opinie, referencje).
b) Umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż
1.000.000,00 zł. Jeżeli okres ważności umowy ubezpieczenia jest krótszy niż okres trwania przedmiotowej umowy, Wykonawca
zobowiązany jest przedstawić nową umowę ubezpieczenia nie później niż w dniu wygaśnięcia dotychczasowej. W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w polisę przedłoży każdy z wykonawców w zakresie części zamówienia, za
którą będzie odpowiedzialny.
c) aktualna decyzja administracyjna – zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej polegającej na zbieraniu odpadów oraz
ich przetwarzaniu wydane przez właściwy organ odpowiednio ze względu na miejsce zbierania lub przetwarzania odpadów zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012r o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779 t. j.),
d) wypis z rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności
potwierdzający możliwość świadczenia usługi transportu odpadów medycznych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
Uwaga: równoważnym dokumentem w przypadku braku wpisu do rejestru na potwierdzenie spełnienia warunku będzie zezwolenie
na transport odpadów medycznych wydane przez stosowny organ lub zawiadomienie o nadanym numerze rejestrowym w systemie
BDO
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00079016/01 z dnia 2022-03-08
2022-

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Certyfikatów, że usługa objęta przedmiotem zamówienia świadczona będzie zgodnie z normami środowiskowymi PN-EN
ISO 9001, PN-EN ISO 14001, ISO 45001 lub równoważnymi, aktualnymi w dacie składania ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Certyfikatów, że usługa objęta przedmiotem zamówienia świadczona będzie zgodnie z normami środowiskowymi PN-EN
ISO 9001, PN-EN ISO 14001, ISO 45001 lub równoważnymi, aktualnymi w dacie składania ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta - składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca
ponadto dołącza do oferty:
10.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu - załączniki numer 3 i 4 do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowody potwierdzające brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące
wymagane podmiotowe środki dowodowe (jeżeli takie są wymagane w niniejszej SWZ). Oświadczenie składają odrębnie
wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10.2. Formularz asortymentowo cenowy - (załącznik nr 2 do SWZ)
10.3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w
imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
10.4. Pełnomocnictwo
- Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
- W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
10.5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
10.6. Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany
wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku
wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
10.7. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania
będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być
one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
10.8. Informacje dotyczące Wykonawcy (załącznik nr 1 do SWZ) – w tym dokumencie wykonawca składa oświadczenie w
zakresie: spełnienia wymogów RODO i podwykonawców oraz informację, czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do
powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego.
10.9. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze
Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-14 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.