eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczów › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Tczów



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Tczów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TCZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 124

1.5.2.) Miejscowość: Tczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-706

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 676 80 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.tczow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Tczów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d3c3bc6-9c8e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055354/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Tczów w podziale na 4 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057864

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3805972,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Przebudowa drogi gminnej nr 450403W od km 0+000 do km 0+400,30 w miejscowości Józefów, Gmina Tczów
Zakres robót obejmuje wykonanie prac wynikających z dokumentacji projektowej dla odcinka drogi od km rob. 0+000 do km rob. 0+400,30, w tym:
1) roboty pomiarowe z odtworzeniem trasy i punktów wysokościowych,
2) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej,
3) roboty ziemne,
4) warstwa dolna i górna podbudowy z kruszywa na poszerzeniu,
5) frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej,
6) wykonanie na jezdni nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa wiążąca gr. 5 cm,
7) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową,
8) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm,
9) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
10)wykonanie pobocza z kruszywa łamanego o gr. 15 cm i szerokości 0,75 m,
11)wykonanie kanału technologicznego,
12)wykonanie oznakowanie poziomego i pionowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono w załącznikach:
1) kosztorys ofertowy – załącznik nr 2.1 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 9 do SWZ,
3) dokumentacja techniczna – załącznik nr 10.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 817495,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w obrębie Brzezinki Nowe
Zakres robót obejmuje wykonanie prac wynikających z dokumentacji projektowej dla odcinka drogi od km rob. 0+000 do km rob. 0+935 oraz zajazdu z drogi powiatowej nr 4515W Tczów Wincentów, w tym:
1) roboty pomiarowe,
2) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej,
3) roboty ziemne,
4) wykonanie podbudowy,
5) wykonanie na jezdni nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca gr. 4 cm,,
6) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm,
7) wykonanie poboczy z mieszanki kamiennej grubości 15 cm i szerokości 0,75 m,
8) wykonanie oznakowanie pionowego,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono w załącznikach:
1) kosztorys ofertowy – załącznik nr 2.2 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 9 do SWZ,
3) dokumentacja techniczna – załącznik nr 10.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 920839,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Przebudowa drogi gminnej nr 450409W Brzezinki Nowe – Wilczy Ług – Etap I
Zakres robót obejmuje wykonanie prac wynikających z dokumentacji projektowej dla odcinka drogi od km rob. 0+000 do km rob. 0+519, w tym:
1) roboty pomiarowe,
2) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej,
3) rozbiórka krawężnika i kostki betonowej,
4) roboty ziemne,
5) wykonanie podbudowy,
6) wykonanie na jezdni nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca gr. 6 cm,
7) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna o gr. 4 cm,
8) wykonanie pobocza z mieszanki kamiennej grubości 15 cm i szerokości 0,75 m
9) wykonanie zjazdów z mieszanki kamiennej grubości 20 cm,
10)wykonanie oznakowanie poziomego i pionowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono w załącznikach:
1) kosztorys ofertowy – załącznik nr 2.3 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 9 do SWZ,
3) dokumentacja techniczna – załącznik nr 10.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 862042,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Przebudowa drogi gminnej nr 450409W Brzezinki Nowe – Wilczy Ług – Etap II;
Zakres robót obejmuje wykonanie prac wynikających z dokumentacji projektowej dla odcinka drogi od km rob. 0+519 do km rob. 1+212, w tym:
1) roboty pomiarowe,
2) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej,
3) rozbiórka krawężnika i kostki betonowej,
4) roboty ziemne,
5) wykonanie podbudowy,
6) wykonanie na jezdni nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca gr. 6 cm,
7) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna o gr. 4 cm,
8) wykonanie pobocza z mieszanki kamiennej grubości 15 cm i szerokości 0,75 m
9) wykonanie zjazdów z mieszanki kamiennej grubości 20 cm,
10)wykonanie oznakowanie poziomego i pionowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono w załącznikach:
1) kosztorys ofertowy – załącznik nr 2.4 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 9 do SWZ,
3) dokumentacja techniczna – załącznik nr 10.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1205594,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750261,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767583,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750261,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811-15-32-371

7.3.3) Ulica: Doktora Perzyny

7.3.4) Miejscowość: Zwoleń

7.3.5) Kod pocztowy: 26-700

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750261,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 829588,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 903111,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 829588,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811-15-32-371

7.3.3) Ulica: Doktora Perzyny

7.3.4) Miejscowość: Zwoleń

7.3.5) Kod pocztowy: 26-700

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 829588,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu dla części III wpłynęły trzy oferty, z których najniższa cena (820 984,02 zł) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (600 000,00 zł). Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1273217,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1299440,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1273217,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811-15-32-371

7.3.3) Ulica: Doktora Perzyny

7.3.4) Miejscowość: Zwoleń

7.3.5) Kod pocztowy: 26-700

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1273217,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.