eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Urzêdu Pracy w Bia³ymstoku i Filii PUP w £apach w okresie od 01.10.2021 r. do 30.09.2023 r.



Og³oszenie z dnia 2021-09-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Urzêdu Pracy w Bia³ymstoku i Filii PUP w £apach w okresie od 01.10.2021 r. do 30.09.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Urz±d Pracy w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050869213

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pogodna 63/1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-365

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 747 38 00

1.5.8.) Numer faksu: 85 747 38 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bibi@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bialystok.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Promocja zatrudnienia, ³agodzenie skutków bezrobocia, aktywizacja zawodowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Urzêdu Pracy w Bia³ymstoku i Filii PUP w £apach w okresie od 01.10.2021 r. do 30.09.2023 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1c7fef93-0cab-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00169986

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001410/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³ugi pocztowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Sk³adanie ofert wraz z za³±cznikami - za po¶rednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePUAP:/pupbialystok/skrytka. Komunikacja w pozosta³ym zakresie - za po¶rednictwem poczty elektronicznej: bibi@praca.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zmówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywania przy ich u¿yciu opisane zosta³y w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” lub Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania ofert, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê przekazania na ePUAP.
Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako z³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na „Li¶cie wszystkich postêpowañ” w miniPortalu klikaj±c opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej w zak³adce „Postêpowania”.
Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczególno¶ci danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim.
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl
Je¿eli dokumenty elektroniczne przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zawieraj± informacjê stanowi±c± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1913) Wykonawca w celu utrzymania poufno¶ci tych informacji przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ ten plik zaszyfrowaæ.
Oferta mo¿e zostaæ z³o¿ona do up³ywu terminu ofert.
Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPotalu.
Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany wycofaæ z³o¿onej oferty.
Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w celu prawid³owego z³o¿enia oferty wykonawcy musz± pos³ugiwaæ siê 32 znakowym ID postêowania z miniPortalu, który podany jest w Za³±czniku Nr 7 do SWZ. W przypadku, gdy wykonawca sk³adaj±c ofertê w miniPortalu nie wprowadzi w formularzu ID postêpowania oferta taka nie bêdzie widoczna na li¶cie z³o¿onych ofert i nie bêdzie mo¿liwo¶ci jej odszyfrowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych zamieszczona jest w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.26.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia bêdzie ¶wiadczony na rzecz:
a) Powiatowego Urzêdu Pracy w Bia³ymstoku, 15-365 Bia³ystok, ul. Pogodna 63/1,
b) Filii Powiatowego Urzêdu Pracy w £apach, 18–100 £apy, ul. Bohaterów Westerplatte 8.
2. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych zgodnie z ustaw± Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 roku (Dz. U. z 2020 r., poz. 1041 z pó¼n. zm.)) w zakresie:
1) Przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym,
2) Przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych w obrocie zagranicznym,
3) Dorêczania zwrotów przesy³ek po wyczerpaniu wszystkich mo¿liwo¶ci dorêczenia lub wydania odbiorcy oraz dorêczenia zwrotnych potwierdzeñ odbioru po skutecznym dorêczeniu;
4) Odbioru z siedziby Zamawiaj±cego mieszcz±cej siê w Bia³ymstoku przy ul. Pogodnej 63/1, (Sekretariat pok. 301, III piêtro) przesy³ek listowych przeznaczonych do nadania; odbiór przesy³ek odbywa³ siê bêdzie codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 14.30 – 15.00
3. Upowa¿niony pracownik Zamawiaj±cego z Filii PUP w £apach bêdzie dostarcza³ przesy³ki codziennie od poniedzia³ku do pi±tku do godz. 15.30 do wyznaczonego przez Wykonawcê punktu nadawczego zlokalizowanego w £apach, w bliskiej odleg³o¶ci od siedziby Zamawiaj±cego.
4. Nadanie przesy³ek objêtych przedmiotem zamówienia nastêpowaæ bêdzie w dniu ich przekazania przez Zamawiaj±cego. W przypadku zastrze¿eñ dotycz±cych odebranych przesy³ek, Wykonawca wyja¶ni je z Zamawiaj±cym. Przy braku mo¿liwo¶ci ich wyja¶nienia
z Zamawiaj±cym lub ich usuniêcia w dniu ich nadania, nadanie takich przesy³ek nast±pi w nastêpnym dniu roboczym lub w dniu usuniêcia zastrze¿eñ.
5. Formularz cenowy zawiera zakres przesy³ek pocztowych oraz szacunkowe dane dotycz±ce ilo¶ci nadawanych przez Zamawiaj±cego przesy³ek (Za³±cznik Nr 2 do SWZ) i s³u¿y okre¶leniu wielko¶ci przedmiotu zamówienia oraz wyliczeniu ceny ofertowej. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany ilo¶ci przesy³ek danego rodzaju w ka¿dym czasie, a Wykonawca nie bêdzie dochodzi³ roszczeñ z tytu³u dokonywanych zmian ilo¶ciowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy, w ramach warto¶ci nominalnej zobowi±zania umownego.
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ. Pozosta³e warunki w zakresie ¶wiadczenia us³ug pocztowych zawarte zosta³y we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci pocztowej tj. prowadzi dzia³alno¶æ pocztow± na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23.11.2012r. (Dz.U. z 2020, poz. 1041 z pó¼n. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT za us³ugi pocztowe, Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty skorygowanej o podatek VAT wed³ug stawki obowi±zuj±cej po zmianie,
2) uzasadnion± zmianê cen za us³ugi pocztowe w oparciu o przepisy ustawy prawo pocztowe oraz przepisy miêdzynarodowe,
3) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
4) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
5) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-13 13:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-13 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.