eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Środa Śląska w okresie 35 dni od dnia 01.04.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Środa Śląska w okresie 35 dni od dnia 01.04.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oczyszczanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Środa Śląska w okresie 35 dni od dnia 01.04.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90e9d292-d531-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038996/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Oczyszczanie dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Działając na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu
podobnych usług, spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zgodnie z przywołanym
przepisem, Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (z dnia
18.05.2022, nr umowy WZP 272-21/22, numer postępowania WZP 271.8-18/22)

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WZP 271.8-18/22

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.7-2/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) oczyszczanie chodników, placów, parkingów oraz jezdni w okresie 33 dni od dnia 01.04.2022 r. zgodnie z załącznikami Nr
1-4, opróżnienie koszy ulicznych, pełnienie dyżuru sprzątania miasta oraz
b) sprzątanie luzu śmieciowego oraz opróżnianie koszy ulicznych w soboty, niedziele i dni świąteczne w okresie 33 dni od
dnia 01.04.2022 r., zgodnie z załącznikiem Nr 6.
2.1.1.Zakres rzeczowy dla Części 1
2.1.1.1 Na przedmiotowy zakres rzeczowy CZĘŚCI 1 a) składa się:
1. Oczyszczanie chodników, placów i parkingów, które polega na:
• ręcznym lub mechanicznym usunięciu zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastiki, odchody, piasek itp. wraz z ich
wywózką i utylizacją) z całej powierzchni chodników (wraz z nawierzchnią dojść dla pieszych) parkingów i placów,
• ręcznym oczyszczaniu chodników, parkingów, gdzie z uwagi na parkujące samochody występują utrudnienia w
mechanicznym oczyszczaniu. W miejscach niedostępnych dla zamiatarki. Wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego
oczyszczenia tych miejsc lub oczyszczenia za pomocą odkurzacza,
• ręcznym i chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy rosnących przy krawężnikach (przy stosowaniu środków
chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),
• mechanicznym, ręcznym i chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy z całej powierzchni chodników, placów i
parkingów (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),
• pieleniu, przycinaniu trawy i odrostów drzew rosnących w obrębie w chodników
• usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło,, plastik, odchody, piasek itp.) za pomocą odkurzacza
2. Oczyszczanie jezdni, które polega na:
• usunięciu wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastiki, odchody, piasek itp. wraz z ich wywózką i
utylizacją) z całej szerokości pasa jezdni łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz z zatokami autobusowymi,
parkingowymi, polami martwymi, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami,
• ręcznym i chemicznym usunięciu darni, chwastów i trawy rosnących przy krawężnikach (przy stosowaniu środków
chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć),
• ręcznym oczyszczaniu ulic, gdzie z uwagi na parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu.
W miejscach niedostępnych dla zamiatarki Wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc lub
oczyszczenia za pomocą odkurzacza,
• usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastik, odchody, piasek itp.) za pomocą odkurzacza
3. Oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników, placów, parkingów oraz jezdni odbywać się będzie zgodnie z ustalonym
harmonogramem (załączniki Nr 1-4).
4. Oczyszczanie mechaniczne i ręczne jezdni, chodników, placów oraz parkingów zgodnie z załącznikami Nr 1-4 winno
zakończyć się do godz. 16:00.
5. Pełnienie dyżuru sprzątania miasta w obrębie ulic oczyszczanych zgodnie z załącznikami Nr 1-4, w godz. 8.00 do 16:00
polegającym na zbieraniu luzu śmieciowego (liście, woreczki, śmieci, pety, psie odchody, szkło, puszki, butelki plastikowe
itp.).
6. Opróżnianie koszy ulicznych winno się odbywać stale od poniedziałku do piątku, tak aby nie dopuścić do ich
przepełnienia nieczystościami, w okresie od maja do września - od godziny 6:00 do 20:00, od października do marca od
6:00 do 16:00. Wykaz aktualnych koszy znajduję się w załączniku nr 1 tabela 3a i 3b, zał.2 tabela 3a i 3b, zał. 3 tabela 3a i
3b, zał. 4 tabela 2a i 2b.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało co najmniej dwukrotnie w miesiącu oczyszczenie daszków koszy ulicznych na
mokro (użycie środka dezynfekującego).
7. Zamawiający dopuszcza użycie dmuchawy wyłącznie z jednoczesnym użyciem innego sprzętu – zamiatarki, nie
wcześniej niż od godziny 6:00. Wykonawca zobowiązany jest do użycia dmuchawy, w taki sposób, aby zanieczyszczenia nie
zostały zamiatane pod zieleń miejską (krzaki, drzewa, żywopłoty itd.) oraz w sposób zapobiegający zanieczyszczeniom
przyległych nieruchomości i parkujących samochodów.
8. Usuwanie zanieczyszczeń powstałych na wskutek zdarzenia drogowego w terminie 2 godz. od zgłoszenia przekazanego
drogą elektroniczną na adres e-mailowy Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981005431

7.3.3) Ulica: Atramentowa 10, Bielany Wrocławskie

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85253,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2023-05-05

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy zostało opublikowane 24.03.2023 r pod numerem 2023/BZP 00150837/01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.