Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00160411/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00237999/01 - Wynik z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wraz z instalacją kamer przeznaczonych do Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w oparciu o gotową infrastrukturę techniczną w rejonie Ronda Śródka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169884
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00160411
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00029431/07/P
Po zmianie:
2023/BZP 00029431/08/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie dostawy kamer monitoringu (dozoru wideo) wraz z ich instalacją, uruchomieniem i konfiguracją o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda;
b) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
b.a) jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym powołano komisję kwalifikacyjną, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku kategorii D i E do 1 kV, z uprawnieniem wykonywania i nadzorowania prac związanych pomiarami elektrycznymi,
b.b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania
minimum w ograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa;
Uwaga:
Wykonawca wykaże się również spełnieniem warunku, jeżeli dysponuje
lub będzie dysponował jedną osobą posiadającą oba uprawnienia/ kwalifikacje zawodowe.
c) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje
lub będzie dysponował miernikiem elektrycznym umożliwiającym wykonywanie pomiarów:
- impedancji pętli zwarcia,
- rezystancji izolacji,
- skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w instalacjach elektrycznych zabezpieczonych wyłącznikami ochronnymi różnicowoprądowymi,
- rezystancji uziemienia.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza posiadanie jednego lub kilku urządzeń umożliwiających pomiar ww. parametrów
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie dostawy kamer monitoringu (dozoru wideo) wraz z ich instalacją, uruchomieniem i konfiguracją o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda;
b) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
b.a) jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym powołano komisję kwalifikacyjną, uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku kategorii D i E do 1 kV w zakresie kontrolno-pomiarowym,
b.b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania
minimum w ograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa;
Uwaga:
Wykonawca wykaże się również spełnieniem warunku, jeżeli dysponuje
lub będzie dysponował jedną osobą posiadającą oba uprawnienia/ kwalifikacje zawodowe.
c) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje
lub będzie dysponował miernikiem elektrycznym umożliwiającym wykonywanie pomiarów:
- impedancji pętli zwarcia,
- rezystancji izolacji,
- skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w instalacjach elektrycznych zabezpieczonych wyłącznikami ochronnymi różnicowoprądowymi,
- rezystancji uziemienia.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza posiadanie jednego lub kilku urządzeń umożliwiających pomiar ww. parametrów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz są zgodne z kryterium oceny ofert, o których mowa w pkt XI. 4 SWZ, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
a) Wykazu podstawowego oferowanego sprzętu i urządzeń, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy,
b) Dokumentacji technicznej, potwierdzającej parametry oferowanego przez Wykonawcę sprzętu i urządzeń, wskazanego w tabeli A Wykazu podstawowego oferowanego sprzętu i urządzeń, o którym mowa w pkt III. 2 1) lit a) SWZ,
c) Dokumentacji technicznej lub innego dokumentu, potwierdzającego parametry oferowanego przez Wykonawcę sprzętu i urządzeń, wskazanego w tabeli B Wykazu podstawowego oferowanego sprzętu i urządzeń, o którym mowa w pkt III. 2 1) lit a) SWZ;
Po zmianie:
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz są zgodne z kryterium oceny ofert, o których mowa w pkt XI. 4. SWZ, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
a) Wykazu podstawowego oferowanego sprzętu i urządzeń, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy,
b) Dokumentacji technicznej, potwierdzającej parametry oferowanego przez Wykonawcę sprzętu i urządzeń, wskazanego w tabeli A i B Wykazu podstawowego oferowanego sprzętu i urządzeń, o którym mowa w pkt III. 2. 1) lit. a) SWZ,
c) Dokumentu (np. zaświadczenie lub poświadczenie), potwierdzającego zgodność oferowanego sprzętu wskazanego w tabeli B, z cechami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert (pkt XI. 4 SWZ);
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Dokumenty, o których mowa w pkt III. 1. 4) lit. b) SWZ, jeśli dotyczy,
Inne dokumenty i próbka składane wraz z ofertą:
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ,
4) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy,
5) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli dotyczy,
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy,
7) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy,8) Przedmiotowe środki dowodowe, tj. dokumenty, o których mowa w pkt III. 2. 1)lit. a) - c) SWZ,
9) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
Po zmianie:
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Dokumenty, o których mowa w pkt III. 1. 4) lit. b) SWZ, jeśli dotyczy,
Inne dokumenty i próbka składane wraz z ofertą:
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ,
4) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy,
5) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli dotyczy,
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy,
7) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy,
8) Przedmiotowe środki dowodowe, tj. dokumenty, o których mowa w pkt III. 2. 1)lit. a) - c) SWZ,
9) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-13 10:00
Po zmianie:
2023-04-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-13 10:10
Po zmianie:
2023-04-17 10:10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.