eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłów › Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386792631

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 303

1.5.2.) Miejscowość: Kozłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 696064496

1.5.8.) Numer faksu: 413841010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspprzetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspkozlow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.malopolska.pl/zspkozlow, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6127f0d2-f9bb-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00115081/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143964/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.271.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 311654,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część I,
1. Trasa Nr 1: Kępie (Staszyn) - Kępie – Przysieka - Przysieka (Książka) – Kozłów.
I KURS : ok 35 km
Liczba dowożonych dzieci – 39, w tym: z Kępia – 16 SP, z Przysieki – 18 SP, z Kozłowa – 5 SP
II KURS : ok 35 km
Liczba dowożonych dzieci – 48, w tym: z Kępia – 11 SP, z Przysieki – 20 SP + 8 PS, z Kozłowa– 9 SP
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne),
3.Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie mieć charakter stały, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż na 3 dni przed zmianą. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie wynikiem zdarzeń losowych lub innych nieprzewidzianych okoliczności. tj. będzie miała charakter okazjonalny, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż w dniu poprzedzającym dowóz w zmienionych godzinach.
4. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
5. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający. Zamawiający ustala na każdy kurs jednego opiekuna (dotyczy wszystkich części).
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.

7. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
8. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
9. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci i opiekunów od następstw nieszczęśliwych wypadków.
10. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
11. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości osób przewożonych, aby spełniać warunek:
1) przywóz:
I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu) 2) odwóz:
KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 62682,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część II,
Trasa Nr 2: Przybysławice – Rogów – Kamionka - Bogdanów – Bryzdzyn - Kozłów. I KURS: ok 40 km
Liczba dowożonych dzieci – 29, w tym: z Bogdanowa – 6 SP, z Rogowa – 3 SP, z Przybysławic– 9 SP, z Kamionki – 10 SP, z Kozłowa – 1 SP
II KURS: ok 40 km
Liczba dowożonych dzieci – 45, w tym: z Bogdanowa – 1 SP + 2 PP, z Rogowa – 5 SP + 1 PP, z Przybysławic – 9 SP + 4 PP, z Kamionki – 13 SP + 7 PP, z Kozłowa – 2 SP + 1 PP
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne),
3.Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie mieć charakter stały, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż na 3 dni przed zmianą. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie wynikiem zdarzeń losowych lub innych nieprzewidzianych okoliczności. tj. będzie miała charakter okazjonalny, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż w dniu poprzedzającym dowóz w zmienionych godzinach.
4. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
5. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający. Zamawiający ustala na każdy kurs jednego opiekuna (dotyczy wszystkich części).
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
7. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
8. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
9. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci i opiekunów od następstw nieszczęśliwych wypadków.
10. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
11. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości osób przewożonych, aby spełniać warunek:
1) przywóz:
I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu) 2) odwóz:
KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 57281,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część III,
Trasa Nr 3: Wierzbica – Wolica - Bryzdzyn – Kozłów.
I KURS: ok 32 km. Liczba dowożonych dzieci – 26, w tym: z Wierzbicy – 1 SP, z Wolicy – 3 SP, z Bryzdzynia – 14 SP, z Kozłowa - 8 SP
II KURS: ok 30 km. Liczba dowożonych dzieci – 58, w tym: z Wierzbicy – 13 SP, z Wolicy – 11 SP, z Bryzdzynia – 18 SP, z Kozłowa – 16 SP
III KURS: ok 44 km. Liczba dowożonych dzieci – 29, w tym: z Wierzbicy – 5 PP, z Wolicy – 2 PP, z Bryzdzynia – 3 PP + 2 „0”, z Kozłowa – 15 PP + 2 „0”
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne),
3.Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie mieć charakter stały, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż na 3 dni przed zmianą. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie wynikiem zdarzeń losowych lub innych nieprzewidzianych okoliczności. tj. będzie miała charakter okazjonalny, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż w dniu poprzedzającym dowóz w zmienionych godzinach.
4. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
5. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający. Zamawiający ustala na każdy kurs jednego opiekuna (dotyczy wszystkich części).
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
7. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
8. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
9. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci i opiekunów od następstw nieszczęśliwych wypadków.
10. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
11. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości osób przewożonych, aby spełniać warunek:
1) przywóz:
I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu)
III KURS (Część III) - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku, przystanek pośredni szkoła podstawowa Kozłów 303 i przywóz do Punktu Przedszkolnego w Kamionce nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
2) odwóz:
KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.
KURS III – wyjazd z Kamionki (Punkt Przedszkolny) około godziny 13:15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 116429,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2021/2022” Część IV,
Trasa Nr 4: Marcinowice - Karczowice – Marcinowice – Kozłów.
I KURS: ok 30 km. Liczba dowożonych dzieci – 25, w tym: z Marcinowic – 16, z Karczowic– 9.
II KURS;– ok 30 km. Liczba dowożonych dzieci – 31, w tym: z Marcinowic – 20+ 4 PP, z Karczowic – 6 SP + 1 PP
2. Rozpoczęcie zajęć – 8:00 (wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia szkolne),
3.Zakończenie zajęć – 13:25 lub 14.20 – w zależności od planu zajęć.
Podane wyżej godz. rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianom podczas roku szkolnego. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie mieć charakter stały, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż na 3 dni przed zmianą. W przypadku, gdy zmiana godzin rozpoczęcia i/lub zakończenia zajęć będzie wynikiem zdarzeń losowych lub innych nieprzewidzianych okoliczności. tj. będzie miała charakter okazjonalny, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie nie później niż w dniu poprzedzającym dowóz w zmienionych godzinach.
4. Przewozy odbywają się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. , poz. 919), na podstawie zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydawanych przez uprawnione do tego organy samorządowe.
5. Opiekę dla przewożonych uczniów zgodnie z art 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1082) oraz przepisów szczegółowych zapewni Zamawiający. Zamawiający ustala na każdy kurs jednego opiekuna (dotyczy wszystkich części).
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci - na poszczególnych trasach w czasie trwania umowy, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
7. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
8. Zamawiający nie wymaga od oferenta złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający zaleca jednak dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z warunkami realizacji usługi i prawidłowego oszacowania ceny oferty.
9. Pojazdy wykonujące usługę muszą być zarejestrowane, oraz mieć odpowiednio taką liczbę miejsc siedzących w stosunku do przewożonych dzieci na danej trasie + miejsce dla opiekuna, muszą posiadać pełne ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci i opiekunów od następstw nieszczęśliwych wypadków.
10. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.)
11. Wykonawca zapewnia taką liczbę pojazdów, z ilością miejsc dostosowanych do ilości osób przewożonych, aby spełniać warunek:
1) przywóz:
I KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 6:45 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu).
II KURS - rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz. 7:15 z pierwszego przystanku i przywóz do szkoły nie później niż 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć (w podanych godzinach uczeń powinien wsiąść i wysiąść z autobusu) 2) odwóz:
KURS I i II - wyjazd z Kozłowa około godziny 13:25 lub 14:20 – w zależności od planu zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 75261,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa TRANS-BUS Przewóz Osób i Towarów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228

7.3.3) Ulica: os. Parkowe 10/38

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa TRANS-BUS Przewóz Osób i Towarów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228

7.3.3) Ulica: os. Parkowe 10/38

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa TRANS-BUS Przewóz Osób i Towarów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228

7.3.3) Ulica: os. Parkowe 10/38

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa TRANS-BUS Przewóz Osób i Towarów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228

7.3.3) Ulica: os. Parkowe 10/38

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.