eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie w rejonach Szczecin i Koszalin



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie w rejonach Szczecin i Koszalin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.sz@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie w rejonach Szczecin i Koszalin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d137e3a-a112-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059886/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.116 Wykonanie robót (prac) ogólnobudowlanych na zasobie AMW Oddziału Szczecin rejon Szczecin

1.1.117 Wykonanie robót (prac) ogólnobudowlanych na zasobie AMW Oddziału Szczecin rejon Koszalin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083342/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-OS.2616.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1707655,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie w rejonach Szczecin i Koszalin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja, którą stanowią: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ, Wytyczne nr 3/2018 Prezesa AMW - załącznik nr 11 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (dalej, jako: ppu) - załącznik nr 4a i 4b do SWZ.
Kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CPV 45000000-7 roboty budowlane,
CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
CPV 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach,
CPV 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne,
CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne,
CPV 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe,
CPV 45111300-1 roboty rozbiórkowe,
CPV 71320000-7 roboty inżynieryjne w zakresie projektowania.

2. Podział zamówienia na części
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Szczecin
Część 2 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Koszalin
3. Przedmiotowe środki dowodowe
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
4. Miejsce realizacji
Część 1 - według wykazu nieruchomości w rejonie Szczecin
Część 2 - według wykazu nieruchomości w rejonie Koszalin
5. Warunki płatności
Szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w ppu, stanowiących Załącznik
nr 4a i 4b do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
Zasady przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych związanych z realizacją zamówienia
za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, określa ustawa z dnia 9 listopada 2018 r.
o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1666).
6. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę jak również przez ewentualnych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. wykonanie wszystkich robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.
9. Zastrzeżenie możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa powyżej.
10. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa powyżej.
11. Wizja lokalna lub sprawdzenie dokumentów
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
12. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający nie przewiduje zwrotu, o którym mowa powyżej, z wyłączeniem przypadku, ·o którym mowa w art. 261 ustawy Pzp.
13. Obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań
Nie dotyczy
14. Umowa ramowa
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej dla przedmiotowego postępowania.
15. Aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Wymóg lub możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp
Nie dotyczy
17. Produkty równoważne oraz standardy:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych w Wytycznych nr 3/2018 Prezesa AMW,
pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne,
po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego.
2) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, Wytycznymi nr 3/2018 Prezesa Agencji Mienia Wojskowego z dnia 8 maja 2018 r. w sprawie standardów, jakim powinny odpowiadać nowo projektowane, pozyskiwane i ulepszane budynki wielorodzinne
i lokale mieszkalne (kwatery) oraz zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2021r., poz. 2351 z późn. zm.) – załącznik nr 11. Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
18. Podwykonawstwo:
1) Zgodnie z postanowieniami art. 462 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku zobowiązany jest
do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SWZ „Formularz oferty”.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
Brak powyższego wskazania / wypełnienia będzie równoznaczny z brakiem zamiaru powierzenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia.
3) Zamawiający nie będzie badał czy nie zachodzą wobec Podwykonawcy podstawy wykluczania, o których mowa w art. 108, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp oraz nie będzie żądał przedstawienia oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub podmiotowych środków dowodowych dotyczących tego Podwykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 874322,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie w rejonach Szczecin i Koszalin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja, którą stanowią: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ, Wytyczne nr 3/2018 Prezesa AMW - załącznik nr 11 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (dalej, jako: ppu) - załącznik nr 4a i 4b do SWZ.
Kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CPV 45000000-7 roboty budowlane,
CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
CPV 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach,
CPV 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne,
CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne,
CPV 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe,
CPV 45111300-1 roboty rozbiórkowe,
CPV 71320000-7 roboty inżynieryjne w zakresie projektowania.

2. Podział zamówienia na części
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Szczecin
Część 2 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Koszalin
3. Przedmiotowe środki dowodowe
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
4. Miejsce realizacji
Część 1 - według wykazu nieruchomości w rejonie Szczecin
Część 2 - według wykazu nieruchomości w rejonie Koszalin
5. Warunki płatności
Szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w ppu, stanowiących Załącznik
nr 4a i 4b do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
Zasady przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych związanych z realizacją zamówienia
za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, określa ustawa z dnia 9 listopada 2018 r.
o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1666).
6. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę jak również przez ewentualnych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. wykonanie wszystkich robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.
9. Zastrzeżenie możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa powyżej.
10. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa powyżej.
11. Wizja lokalna lub sprawdzenie dokumentów
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
12. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający nie przewiduje zwrotu, o którym mowa powyżej, z wyłączeniem przypadku, ·o którym mowa w art. 261 ustawy Pzp.
13. Obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań
Nie dotyczy
14. Umowa ramowa
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej dla przedmiotowego postępowania.
15. Aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Wymóg lub możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp
Nie dotyczy
17. Produkty równoważne oraz standardy:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych w Wytycznych nr 3/2018 Prezesa AMW,
pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne,
po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego.
2) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, Wytycznymi nr 3/2018 Prezesa Agencji Mienia Wojskowego z dnia 8 maja 2018 r. w sprawie standardów, jakim powinny odpowiadać nowo projektowane, pozyskiwane i ulepszane budynki wielorodzinne
i lokale mieszkalne (kwatery) oraz zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2021r., poz. 2351 z późn. zm.) – załącznik nr 11. Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
18. Podwykonawstwo:
1) Zgodnie z postanowieniami art. 462 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku zobowiązany jest
do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SWZ „Formularz oferty”.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
Brak powyższego wskazania / wypełnienia będzie równoznaczny z brakiem zamiaru powierzenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia.
3) Zamawiający nie będzie badał czy nie zachodzą wobec Podwykonawcy podstawy wykluczania, o których mowa w art. 108, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp oraz nie będzie żądał przedstawienia oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub podmiotowych środków dowodowych dotyczących tego Podwykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 833333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 949560,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949560,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 949560,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBEX Zakład Remontowo-Budowlany Zbigniew Zaborowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8560001565

7.3.3) Ulica: Glewice 18c

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 949560,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-22 do 2023-10-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na część II nie złożono żadnej ofety

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.