eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik, gmina Pruchnik" w ramach PROW na lata 2014-2020 - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik, gmina Pruchnik” w ramach PROW na lata 2014-2020 – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik, gmina Pruchnik” w ramach PROW na lata 2014-2020 – ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9861367-bb16-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024196/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektami dotyczącymi scaleń gruntów położonych w obszarze gminy Pruchnik realizowanymi w ramach PROW 2014-2020

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Scalenie gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik gmina Pruchnik” Numer identyfikacyjny projektu: UM09-6502-UM0900012/16

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122099/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68016,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru budowlanego w ramach nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach ETAPU I prac zagospodarowania poscaleniowego
w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik, gmina Pruchnik” w ramach PROW na lata 2014-2020 w zakresie rekultywacji gruntów i dróg do przetarcia w celu przygotowania nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich racjonalnych prac agrotechnicznych.
2. Roboty budowlane podlegające nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia obejmują:
1) budowę budowę i przebudowę dróg poscaleniowych, w tym przetrasowanie dróg transportu rolnego;
2) wykonanie przepustów pod drogami i zjazdów do działek;
3) renowację i korektę przebiegu urządzeń melioracji wodnych (rowów melioracyjnych) oraz poprawę ich parametrów technicznych;
4) rekultywację gruntów, w tym likwidację wysokich miedz, skarp, ugorów, wąwozów, starych dróg oraz usunięcie drzew i zakrzaczeń.
3. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia określa dokumentacja projektowo – techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ, w której skład wchodzi:
1) Projekt wykonawczy: Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach scaleń gruntów objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
w ramach projektu: „Scalenie gruntów położonych w obszarze miasta Pruchnik” Rekultywacje gruntów i drogi do przetarcia;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej również „STWiORB”;
3) Przedmiary robót udostępnione Wykonawcom robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia.
4. Zamawiający informuje, że Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz innymi dokumentami dotyczącymi postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych podlegających nadzorowi numer referencyjny ZP.272.12.2022 dostępna jest na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/589168.
5. Wykonawca / Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do:
1) czynnego uczestniczenia z głosem doradczym we wszystkich zwoływanych przez Zamawiającego spotkaniach / naradach dotyczących realizacji nadzorowanego zadania inwestycyjnego oraz sporządzania protokołów z ich przebiegu zawierających przyjęte ustalenia;
2) przekazywania Zamawiającemu protokołów o których mowa powyżej w pkt 1 podpisanych przez uczestników biorących udział w przedmiotowych spotkaniach / naradach, za wyjątkiem przedstawicieli Zamawiającego.
3) nadzorowania robót budowlanych w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność pełnionego nadzoru,
4) przybycia na teren budowy / miejsce narady na każde uzasadnione wezwanie Kierownika budowy lub Zamawiającego;
5) udzielania Zamawiającemu na bieżąco informacji o stanie realizacji nadzorowanych robót;
6) informowania Zamawiającego na piśmie o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji nadzorowanych robót, a w szczególności o okolicznościach mogących powodować nienależyte lub nieterminowe wykonanie nadzorowanych robót budowlanych;
7) weryfikacji zapisów w dzienniku budowy oraz egzekwowanie bieżącego jego prowadzenia;
8) opiniowania propozycji wprowadzenia zmian projektowych przedstawionych przez kierownika budowy;
9) weryfikacji i podpisywania protokołów konieczności oraz kosztorysów porównawczych różnicowych , w przypadku wystąpienia robót zamiennych lub tzw. ,,robót dodatkowych”;
10) przekazywania raportów z postępu nadzorowanych w ramach niniejszego zadania robót budowlanych wraz z dokumentacją fotograficzną, na wezwanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29958,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95547,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29958,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. S1 sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670068

7.3.3) Ulica: Jasielska nr 11 lok. SKR.P.2

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29958,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.